DO CHOPÓW...

Data: 2010-05-03 23:31:56
Autor: J-23
DO CHOPÓW...
On 4 Maj, 08:17, Panslavista <prawu...@interia.pl> wrote:
Hołota skasowała post, pewnie nie znali odpowiedzi na moje pytanie. A
pytałem o to, czy jeżeli masz do wyboru dwie osobniczki, jedn± typu
bo_no_bo, drug± typu no_bo_no, to któr± wybierzesz i dlaczego?

jedna i druga, podobnie mnie wqrwiaja. ogolnie mam dosyc bab. kazda
mysli jakby zajac moja przestrzen zyciowa.

J-23 itede...

Data: 2010-05-04 09:00:16
Autor: Panslavista
DO CHOPÓW...

[...]