DO KOLIGATESA...

Data: 2009-03-03 09:03:20
Autor: Panslavista
DO KOLIGATESA...
.... czy masz możliwość przemówienia komus do kiepały? Nie ustąpię
jezeli chodzi o dziecko. Nie dam się ani zastraszyć alimentami, ani
nie będę płacił. Skutecznie je zabiorę, jeżeli sprawa uników i
lawirowania kozipierdskiego będzie trwała nadal.
     To ja ustanowię dla was wyłączne prawa. No mersi...

Data: 2009-03-03 19:45:50
Autor: ColgatesBilly
DO KOLIGATESA...

"Panslavista" <panslavista.gugu@gmail.com> wrote in message news:7c217759-8b9c-4939-b5e4-9c8a7fe18bf213g2000yql.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Przemowic mogie, ale... kto by mnie tam sie sluchal
( a szkoda... takze dla Polski ;)

Ale jakies alimenty w Twoim ( zasluzonym) wieku, cos mi'
to niejasne wszystko.
Musialbys wyjasnic... ale i, no co ja tu moge w tej Finlandii :)

P-Kol

Data: 2009-03-03 10:32:04
Autor: Antenka
DO KOLIGATESA...
On 3 Mar, 18:45, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Panslavista" <panslavista.g...@gmail.com> wrote in message
[...]

Oj Kris, Pan Slavista  jurny chłopak jest, to nie dziwota, że musi
teraz alimenty płacić :))) Ty możesz w tych Helsinkach dużo zdziałać i
nie wymiguj się ok? Bądź czlowiekiem - jak trzeba zapłać za P.S. i
zaadoptuj! :))) "Jedni drugich brzemiona noście" - nie pamiętam w
którym miejscu, ale to chyba u św. Pawła ;-)

Antenka

Antenka

Data: 2009-03-03 10:46:02
Autor: Panslavista
DO KOLIGATESA...
On 3 Mar, 19:32, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

zaadoptuj! :))) "Jedni drugich brzemiona noście" - nie pamiętam w
którym miejscu, ale to chyba u św. Pawła ;-)

Nie potrzeba. Atoli ojciec nad synem się pochyli, jako Polak, a nie
Abram nad Izaakiem...

Data: 2009-03-03 11:00:54
Autor: Tzva Adonai
DO KOLIGATESA...
On 3 Mar, 19:46, Panslavista <panslavista.g...@gmail.com> wrote:

Nie potrzeba. Atoli ojciec nad synem się pochyli, jako Polak, a nie
Abram nad Izaakiem...

A skąd ta niezachwiana pewność, że jesteś ojcem, kretynie?...

Data: 2009-03-03 22:45:02
Autor: ColgatesBilly
DO KOLIGATESA...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:98d2c9d4-ae07-4168-97b5-615d6c28d666e18g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

____________

Moze chodzilo, ze kobieta ma byc... brzemienna z mezem,
i ze ma... donosic  ;)

P-Kol

Data: 2009-03-04 00:44:38
Autor: Antenka
DO KOLIGATESA...
On 3 Mar, 21:45, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

> [...]

Antenka

____________

Moze chodzilo, ze kobieta ma byc... brzemienna z mezem,

Ha ha ha...Ty spryciarzu! :))

Data: 2009-03-04 10:35:26
Autor: Panslavista
DO KOLIGATESA...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Antenka

____________

Moze chodzilo, ze kobieta ma byc... brzemienna z mezem,

Problem krętactwa jest tutaj głównym i dotychczas nierozwiązanym problemem.
Nie chcę uderzać, bo może trafiłbym osoby niewinne... Dlatego ciągnie się to
już trzy lata...

Data: 2009-03-04 12:57:32
Autor: Vic
DO KOLIGATESA...
ColgatesBilly wrote:
i ze ma... donosic  ;)

Czyli bycie TW w przypadku kobiety byłoby jak najbardziej uzasadnione i właściwe? ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-04 14:57:01
Autor: Panslavista
DO KOLIGATESA...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Antenka

Moze chodzilo, ze kobieta ma byc... brzemienna z mezem,

Słyszalem jej enuncjację po jednym z odcinków M jak Mydło, w której
opowiedziała jak było. Narzekała na Ciebie, ze byłeś dla niej bardzo
niemiły...

DO KOLIGATESA...