DO MODERATORA

Data: 2009-04-20 12:36:03
Autor: Neko
DO MODERATORA
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Od 2 dni widze bardzo znaczny przyrost postow ktore nie maja nic wspolnego z tematem grupy. Nie wiem co sie stalo, moze to wiosna. Czy mozna prosic o prewencyjne - choc na 1 tydzien - przyblokowanie postow boukun, antyanatinae, cirrus, Fripon Hesk, Oppelen.
Jesli ktos chcialby sie dopisac do listy, to prosze bardzo..

Od kiedy ta grupa jest moderowana ?

Data: 2009-04-20 12:43:34
Autor: awe
DO MODERATORA

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gshjan$6ko$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

ta grupa jest moderowana od wtedy kiedy zaczna znikac posty, zaczelo sie chyba z 2 miesiace temu, moze jeszcze dawniej
awe

DO MODERATORA