DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!! !!!!!

Data: 2010-08-06 07:47:48
Autor: Xian Mi Mao
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!! !!!!!
3 dni temu przyszedł SMS spod numeru 7400 (czy jakoś podobnie) z
zawiadomieniem, że: "NA PEWNO I BEZ ŻADNYCH 'SZTUCZEK' WYGRAŁEŚ BMW i
WYŚLIJ SMS O TREŚCI 'BMW' ŻEBY TYLKO ODEBRAĆ KLUCZYKI!"
Ponieważ wysłanie tego SMS miało być darmowe to to zrobiłem (z
ciekawości gdzie ostatnio PO objęciu totalnej władzy przez PO leżą
granice bezczelności?). Odtąd przychodzą rozmaite SMSy, tak mniej
więcej co 5 minut, JUŻ 3-ci DZIEŃ, spod numerów 74** o tym żebym
wysyłał dalsze SMSy (tym razem za 2.66 pln + VAT) aby coś tam jeszcze
zrobić żeby 'MÓC MIEĆ SZANSĘ NA BMW'!
Luudzieee...

Czy naprawdę nie ma na to paragrafu? Różne dzieci itp. będą przecież
wysyłać i wygląda to NA ORDYNARNE OSZUSTWO-WYŁUDZENIE!

I to w ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE
ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE

a MYŚLAŁEM, ŻE TO POWAŻNA FIRMA...

Data: 2010-08-06 17:01:52
Autor: Skylla
[...]
Sprawa beznadziejna, bo PIS żądnych wyborów w najbliższych latach nie wygra ;-).

Data: 2010-08-06 09:29:58
Autor: Xian Mi Mao
On Aug 6, 5:01 pm, "Skylla" <skyl...@niespamuj.op.pl> wrote:
> [...]
>granice bezczelności?).

Sprawa beznadziejna, bo PIS żądnych wyborów w najbliższych latach nie wygra ;-).

I oto jak rozumują środowiska PO - zwykli ludzie to tylko NAWÓZ do
zysków wielkich korporacji... :(

Data: 2010-08-06 18:36:15
Autor: kuba
W dniu 2010-08-06 18:29, Xian Mi Mao pisze:

I oto jak rozumują środowiska PO - zwykli ludzie to tylko NAWÓZ do
zysków wielkich korporacji... :(

A idiota z pisu za sms od orange obwinia PO.

Data: 2010-08-06 10:49:49
Autor: Xian Mi Mao
On Aug 6, 6:36 pm, kuba <k...@ka.onet.pl> wrote:
W dniu 2010-08-06 18:29, Xian Mi Mao pisze:

> I oto jak rozumują środowiska PO - zwykli ludzie to tylko NAWÓZ do
> zysków wielkich korporacji... :(

A idiota z pisu za sms od orange obwinia PO.

zgoda, to trochę za daleko idąca konkluzja

ale coś nie zauważyłem żeby obecna władza stawała w obronie maluczkich

natomiast sytuacja z natury rzeczy jest nierównowagowa

defoltowo władza ma o wiele więcej pokus aby ulec wielkiemu biznesowi
niż interesom zwykłych obywateli

tak więc równie nierównowagowa powinna być CZUJNOŚĆ w patrzeniu władzy
na ręce

Data: 2010-08-06 23:07:28
Autor: Andrzej Podenkiewicz
W dniu 2010-08-06 19:49, Xian Mi Mao pisze:

ale coś nie zauważyłem żeby obecna władza stawała w obronie maluczkich

Zbiera pieniądze żeby się wstawić. Z każdego takiego SMSa ma 1/5 to i nie przeszkadza.
:)

Pzdr.
Kferro

Data: 2010-08-06 23:16:58
Autor: Animka
W dniu 2010-08-06 23:07, Andrzej Podenkiewicz pisze:
[...]

To niech zacznie brać także podatek od prostytutek. Albo Balcerowicz niech oddaje połowę swoich dochodów, bo chce zmniejszyć m.in zasilek pogrzebowy z ZUS-u.
Kiedy oni, tzn ta "elyta" wreszcie się udławią swoim dobrobytem osiągniętym cudzym kosztem?

--
animka

Data: 2010-08-07 06:11:53
Autor: Xian Mi Mao
On Aug 6, 11:16 pm, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:

> Zbiera pieniądze żeby się wstawić. Z każdego takiego SMSa ma 1/5 to i
> nie przeszkadza.
> :)

To niech zacznie brać także podatek od prostytutek.

Alu tutaj musieli by zadrzeć z mafią handlującą ludzkim towarem, a
takich "partnerów" to akurat oni szanują.

Data: 2010-08-10 09:45:33
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:b1eaec09-ca6b-4f1c-85f6-0c1f1ff469a2s9g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

zgoda, to trochę za daleko idąca konkluzja

ale coś nie zauważyłem żeby obecna władza stawała w obronie maluczkich

*********

Ja wolę, że wierzą we mnie że jestem w stanie sam sobie radzić
(a dopiero, gdy przypili zbieram grupę ludzi z podobnym problemem
 i wywieramy skuteczny(?) nacisk na władzę).
Nie zaś podłożą mi wszystko pod "mój gruby nosek" - jak chcą wyborcy pewnej Partii,
i sama Partia.

Artur(m)

Data: 2010-08-10 10:15:34
Autor: z
Artur(m) pisze:

Ja wolę, że wierzą we mnie że jestem w stanie sam sobie radzić
(a dopiero, gdy przypili zbieram grupę ludzi z podobnym problemem
i wywieramy skuteczny(?) nacisk na władzę).

Rycho powie Zdzichowi?

Nie zaś podłożą mi wszystko pod "mój gruby nosek" - jak chcą wyborcy pewnej Partii,

Trzeba było pomyśleć zanim weszliśmy do UE. Teraz się nie podoba?

To nie jest kwestia wiary tylko zasad. Jeśli się uchwala tyle paragrafów, tyle przepisów, tyle uregulowań to trzeba je egzekwować.

Tutaj ewidentnie łamany jest przepis prawny.
Dlaczego mamy mieć pobłażanie dla takich praktyk. Bo ktoś na władze naciska? Bo władza boi się zareagować. Bo władza ma w tym interes?

Po kiego nam taka władza.
"Jak mi pasuje to będę liberałem a jak sondaż wskaże inaczej to będę socjalistą."

Data: 2010-08-09 15:23:51
Autor: J.F.
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w
> [...]
granice bezczelności?).
Sprawa beznadziejna, bo PIS żądnych wyborów w najbliższych latach nie wygra ;-).

A co - myslisz ze ludzie znow wybiora PO, bo oni obiecuja nizsze podatki ? :)

J.

Data: 2010-08-06 18:41:23
Autor: Tomaszek
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŝADNEGO BMW !!!!! !!!!!!!!!!!!!!

reklamacje@avantis.pl - napisz, że nie akceptujesz regulaminu, to przestaną przychodzić. Numerem 7400 operuje Avantis SA. Napisałem, że nie akceptuje regulaminu i zaraz przestały przychodzić - nie musisz się nawet z imienia przedstawiać, wystarczy, że napiszesz im numer telefonu.

Data: 2010-08-06 19:41:13
Autor: Duke
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŝADNEGO BMW !!!!! !!!!!!!!!!!!!!
W dniu 2010-08-06 18:41, Tomaszek pisze:

reklamacje@avantis.pl - napisz, Ĺźe nie akceptujesz regulaminu, to
przestaną przychodzić. Numerem 7400 operuje Avantis SA.

Ale nie w Orange. Loterie BMW obsługuje INTERNETQ POLAND SP z o.o.

Data: 2010-08-06 19:23:04
Autor: Piotr M
Dnia 06-08-2010 o 16:47:48 Xian Mi Mao <xian.mi.mao@gmail.com> napisał(a):

Ponieważ wysłanie tego SMS miało być darmowe to to zrobiłem

A skąd wiesz? Może wysyłając takiego smsa potwierdzasz mnóstwo różnych  płatnych rzeczy.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-06 10:44:23
Autor: Xian Mi Mao
On Aug 6, 7:23 pm, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
Dnia 06-08-2010 o 16:47:48 Xian Mi Mao <xian.mi....@gmail.com> napisał(a):

> Ponieważ wysłanie tego SMS miało być darmowe to to zrobiłem

A skąd wiesz? Może wysyłając takiego smsa potwierdzasz mnóstwo różnych
płatnych rzeczy.

W treści tamtego SMSa była info, że jest to BEZPŁATNE. A także, że mam
odebrać KLUCZYKI :)
Nic nie było na temat żadnego regulaminu i, że cokolwiek
"potwierdzam"!
CZY TO JASNE?

Data: 2010-08-06 10:51:47
Autor: Xian Mi Mao
> [...]

odebrać KLUCZYKI :)
Nic nie było na temat żadnego regulaminu i, że cokolwiek

Aha, i jeszcze to, że "TYM RAZEM TO NIE ŻADNE 'SZTUCZKI'"

Data: 2010-08-06 20:09:03
Autor: Krzysiek

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:a24a6e69-b91a-4211-aaf2-d8dfbd34b1d2l20g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

"potwierdzam"!

Aha, i jeszcze to, że "TYM RAZEM TO NIE ŻADNE 'SZTUCZKI'"

Jestes głupszy niż to przewiduje ustawa. Ile masz lat - 12? bo na więcej nie wygląda ktoś, kto uwierzy że ma za darmo odebrać kluczyki do samochodu, juz nawet nie samochód, a same kluczyki. Łyknij pigułkę zamiast wypisywać tu takie pierdoły czy inne żale.
Wysłałeś sms, potwierdziłeś w ten sposób jakiś regulamin. Nikogo nie obchodzi czy go czytałeś, miałeś do niego dostęp itp. Wyraziłeś na to zgode to teraz czekaj z niecierpliwieniem na kolejne sms, może zaproszą cię po odbiór kabla do pralki, może nawet całej pralki. We wszystko można uwierzyć.

Data: 2010-08-06 21:37:19
Autor: Piotr M
Dnia 06-08-2010 o 20:09:03 Krzysiek <ktos@gdzies.w.pl> napisał(a):

Wysłałeś sms, potwierdziłeś w ten sposób jakiś regulamin..

Kolejna mutacja biznesu wirusa :) - wysłanie smsa nic nie kosztuje (jak  autora), ale później codziennie tyle smsów przysyłają, że aby się od nich  uwolnić, trzeba wysłać smsa anulującego - płatnego :) zresztą kiedyś już o  tej mutacji promocji ktoś pisał..

I biznes się kręci, mi to się kojarzy z działaniami mafijnymi, lub też z  branżą narkotykową (spróbujesz z ciekawości) :)

Data: 2010-08-07 06:22:53
Autor: Xian Mi Mao
On Aug 6, 8:09 pm, "Krzysiek" <k...@gdzies.w.pl> wrote:

> [...]
> "potwierdzam"!

Aha, i jeszcze to, że "TYM RAZEM TO NIE ŻADNE 'SZTUCZKI'"

Jestes głupszy niż to przewiduje ustawa.

Jakbyś przeczytał ze zrozumieniem to napisałem, że chciałem SPRAWDZIĆ.
Ale to nie zmienia faktu, że ktoś na moim miejscu mógł uwierzyć i
miałby do tego ŚWIĘTE PRAWO!

Ile masz lat - 12? bo na więcej nie
wygląda ktoś, kto uwierzy że ma za darmo odebrać kluczyki do samochodu, juz
nawet nie samochód, a same kluczyki.

Chwileczkę! Przecież tu chodziło o WYLOSOWANIE! To w sumie nie jest
niemożliwe.

Łyknij pigułkę zamiast wypisywać tu
takie pierdoły czy inne żale.
Wysłałeś sms, potwierdziłeś w ten sposób jakiś regulamin. Nikogo nie
obchodzi czy go czytałeś, miałeś do niego dostęp itp.

Na NIC nie wyrażałem zgody! Odpowiedziałem tylko na SMSa informującego
o przyznaniu nagrody w loterii.
W SMSie nic nie napisano o żadnym regulaminie ani o żadnej "grze" ani
o żadnej "ZGODZIE"!
Ja też mogę Tobie wysłać SMSa a potem jak odpowiesz to szantażować
Cię, wysyłać różne obraźliwe SMSy, tak ze 100 dziennie! W Play SMSy są
ZA DARMO więc MOŻNA!   A zresztą wykupię sobie taką usługę, że każdy
przysłany do mnie SMS kosztować będzie 10zł z czego na moje konto
bankowe wpłynie 9zł. A jak coś będziesz miał przeciw to Ci wystawię
przed mordę REGULAMIN !!!!!!

Data: 2010-08-07 15:37:59
Autor: Piotr M
Dnia 07-08-2010 o 15:22:53 Xian Mi Mao <xian.mi.mao@gmail.com> napisał(a):

W SMSie nic nie napisano o żadnym regulaminie ani o żadnej "grze" ani
o żadnej "ZGODZIE"!

A musi być wzmianka w tym przychodzącym smsie, że wysyłając smsa akceptuje  się regulamin?

Data: 2010-08-07 07:11:26
Autor: Xian Mi Mao
On Aug 7, 3:37 pm, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
Dnia 07-08-2010 o 15:22:53 Xian Mi Mao <xian.mi....@gmail.com> napisał(a):

> W SMSie nic nie napisano o żadnym regulaminie ani o żadnej "grze" ani
> o żadnej "ZGODZIE"!

A musi być wzmianka w tym przychodzącym smsie, że wysyłając smsa akceptuje
się regulamin?

Tak! Musi być jakaś PROPOZYCJA czegoś w której się mówi o ewentualnym
wyrażeniu zgody na warunki wyrażone w regulaminie!

A tu? Po prostu KŁAMSTWO dot. rzekomej "WYGRANEJ" w loterii! Fałszywa
informacja służąca do WYŁUDZENIA pieniędzy. W Kodeksie Karnym chyba
nazywa się to OSZUSTWEM...

Data: 2010-08-07 07:14:05
Autor: Xian Mi Mao
> [...]

Aha, i jeszcze to, że "TYM RAZEM TO NIE ŻADNE 'SZTUCZKI'"

Jestes głupszy niż to przewiduje ustawa. Ile masz lat - 12?

Teraz 12-latkowie dość często bywają klientami sieci komórkowych.

I czy TO znaczy, że można WYŁUDZAĆ OD NICH PIENIĄDZE?

Kodeks Karny się kłania!

Data: 2010-08-10 23:13:03
On Aug 6, 7:23=A0pm, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
> Dnia 06-08-2010 o 16:47:48 Xian Mi Mao <xian.mi....@gmail.com> napisa=B3(=
a):

> A sk=B1d wiesz? Mo=BFe wysy=B3aj=B1c takiego smsa potwierdzasz mn=F3stwo =
r=F3=BFnych =A0
> p=B3atnych rzeczy.

W tre=B6ci tamtego SMSa by=B3a info, =BFe jest to BEZP=A3ATNE. A tak=BFe, =
=BFe mam
odebra=E6 KLUCZYKI :)
Nic nie by=B3o na temat =BFadnego regulaminu i, =BFe cokolwiek
"potwierdzam"!
CZY TO JASNE?

Polecam:

http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu01&news_cat_id=326&layout=1

Można wysłać zgłoszenie zwykłym mailem.
Może przekażą Twoje zgłoszenie do Departamentu Detalicznego Rynku
Telekomunikacyjnego

Data: 2010-08-11 01:43:34
Autor: Animka
W dniu 2010-08-11 01:13, newsroomy@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

Nie ma co nawet marzyć, że UKE coś zadziała w sprawie zwykłego obywatela. Już to przerabiałam. Szkoda tylko czasu.

--
animka

Data: 2010-08-11 11:12:33
Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisał(a):
> Polecam:
>
> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=3DMenu01&news_cat_id=3D326&la=
yout=3D1

> Mo=BFna wys=B3a=E6 zg=B3oszenie zwyk=B3ym mailem.
> Mo=BFe przeka=BF=B1 Twoje zg=B3oszenie do Departamentu Detalicznego Ryn=
ku
> Telekomunikacyjnego

Nie ma co nawet marzy=E6, =BFe UKE co=B6 zadzia=B3a w sprawie zwyk=B3ego =

obywatela. Ju=BF to przerabia=B3am. Szkoda tylko czasu.

Co prawda kiedyś wysłałem mailem coś do UOKiK i faktycznie dostałem odpowiedź
poleconym na 2 strony A4 o tym, że mogę się pocałować w d... (zmarnowany czas
ich i mój, lasów i pieniędzy),
ale UKE i p. Streżyńska wydaje się człowiekiem i że w UKE dominuje jednak
czynnik ludzki.

Data: 2010-08-06 20:52:39
Autor: grin

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:137ea2a7-9c1a-4166-974b-ba766f828b74z10g2000yqb.googlegroups.com...
3 dni temu przyszedł SMS spod numeru 7400 (czy jakoś podobnie) z
zawiadomieniem, że: "NA PEWNO I BEZ ŻADNYCH 'SZTUCZEK' WYGRAŁEŚ BMW i
WYŚLIJ SMS O TREŚCI 'BMW' ŻEBY TYLKO ODEBRAĆ KLUCZYKI!"

Zabawka, miniaturka BMW, a kluczyki z kartonu?

Gdyby oni chcieli rozdać te nagrody to dawno by się skończyły
Tu chodzi tylko o dojenie naiwnych

Data: 2010-08-07 06:12:57
Autor: Xian Mi Mao
On Aug 6, 8:52 pm, "grin" <s...@am.er> wrote:
> [...]
>WYŚLIJ SMS O TREŚCI 'BMW' ŻEBY TYLKO ODEBRAĆ KLUCZYKI!"

Zabawka, miniaturka BMW, a kluczyki z kartonu?

O nie! W SMSie wyraźnie napisano "BMW wartego 160tys. zł"

Data: 2010-08-06 23:12:51
Autor: Kotlet wołowy
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zglosic na policje oszustwo

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-08-07 11:58:26
Autor: Lukasz S.
Xian Mi Mao wrote:
[...]

Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i po sprawie.

Data: 2010-08-07 12:32:20
Autor: robertcb
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i po sprawie.

A przedtem wymień telefon na taki z symbianem lub windowsem...

Data: 2010-08-07 15:06:21
Autor: 1634Racine
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lukasz S. in news:i3jao7$2lv$1inews.gazeta.pl
[.............]
Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i po sprawie.

rozumiem,ze do zainstalowania jako typowa apl. w symbianie na przyklad.
Mozesz podac przyklad takiego softu?

Data: 2010-08-07 23:46:30
Autor: robertcb
> [...]

rozumiem,ze do zainstalowania jako typowa apl. w symbianie na przyklad.

pod s60v3:

http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=68&t=38274

Data: 2010-08-09 17:42:01
Autor: z
Lukasz S. pisze:

Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i po sprawie.

W stanach już adwokaci zacieraliby rączki na fajny procesik a tu wszystkich takie nachalne bezczelne wyłudzanie wali.
Koniec świata. :-)

Data: 2010-08-09 15:23:04
Autor: J.F.
[...]

I wyslales na numer 8xxx, i byl bezplatny ?

[...]

No co, trafili na potencjalnego frajera, to musza sprawdzic

Luudzieee... Czy naprawdę nie ma na to paragrafu?

Chcesz sie przekonac ? Idz do prokuratora i zloz oficjalne zawiadomienie o _podejrzeniu_ popelnienia przestepstwa.

Oczywiscie zachowales dowody i mozesz te wszystkie SMS wydrukowac .... bo pokazywac na telefonie nie radze.

J.

Data: 2010-08-09 15:49:25
Autor: Prawy
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luudzieee... Czy naprawdę nie ma na to paragrafu?
Pozew zbiorowy?
Znajdzie się 10-ciu odważnych? Bo w gębie to każdy mocny.
Temat nie jest nowy.
Polecam: "Loteria w Orange - prawnik potrzebny"

Data: 2010-08-09 18:54:44
Autor: Marcin Szumilas
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quoted:
J.F. (jfox_xnospamx@poczta.onet.pl)
in news:i3ovfg$1k6$1news.onet.pl

I wyslales na numer 8xxx, i byl bezplatny ?

A one są zawsze płatne?
W TV było napisane, że bezpłatny.

MSz

Data: 2010-08-09 20:06:17
Autor: J.F.
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik "Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl> napisał
J.F. (jfox_xnospamx@poczta.onet.pl)
I wyslales na numer 8xxx, i byl bezplatny ?

A one są zawsze płatne? W TV było napisane, że bezpłatny.

No i niektore sa bezplatne. Wiec cos chyba kolega zlosliwie pominal.

Ale potem klienta namawiaja na platne.

J.

Data: 2010-08-09 20:19:04
Autor: Prawy
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I wyslales na numer 8xxx, i byl bezplatny ?

A one są zawsze płatne? W TV było napisane, że bezpłatny.

W loterii BMW firmowanej przez Orange wszystkie smsy
na 7400 są płatne 4,88 zł. Jest to zawsze wyraźnie napisane.

Data: 2010-08-10 23:40:13
Autor: J.F.
On Mon, 9 Aug 2010 20:19:04 +0200,  Prawy wrote:
I wyslales na numer 8xxx, i byl bezplatny ?
A one są zawsze płatne? W TV było napisane, że bezpłatny.
W loterii BMW firmowanej przez Orange wszystkie smsy
na 7400 są płatne 4,88 zł. Jest to zawsze wyraźnie napisane.

Ale sa tez SMS na numer 8080. Bezplatne.

J.

Data: 2010-08-11 07:05:56
Autor: Prawy
[...]

Chodziło o to, że te płatne SMS są wyłudzane przy pomocy
zapewniania, że BMW jest już wygrane i do odebrania, a wystarczy
tylko wysłać kolejny SMS, i Kiejny, i kolejny.
Dyskusja na ten temat w wątku: Loteria Orange - prawnik potrzebny,
Wynika z niej, że niejedna osoba straciła dziesiątki lub setki złotych.
Może były naiwne, ale to nie upoważnia do oszustwa, które powinno
byś ścigane. Ale jak to u nas, dużo gadania, a jak przychodzi do
działania, to nie ma chętnych.

Data: 2010-08-11 08:55:32
Autor: grin

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8237646,Bedzie_kara_za_SMS_y_z_obietnicami_.html

Data: 2010-08-11 13:51:23
Autor: Prawy
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8237646,Bedzie_kara_za_SMS_y_z_obietnicami_.html

Byłoby super, gdyby nie:
- ten znak zapytania w tytule
- polskie prawo było precedensowe

Ponadto warunki w/w konkursu to nic w porównaniu z loterią BMW Orange.
Tam chociaż była możliwość wycofania się z 10 zł do odbioru.

Kto nie spróbował w Orange ten nie wie, że mógł wygrać, co ja mówię,
już  wygrał BMW pod warunkiem, że wyśle nie kończącą się ilość SMSów
każdy za prawie 5 zł. Wyślij tylko jeszcze jeden, jeszcze jeden, w ciągi godziny itd.

Data: 2010-08-11 14:01:15
Autor: Tomek
[...]

No właśnie, zawsze mogą powiedzieć, że nie wysłałeś odpowiedniej ilości smsów i straciłeś szansę na nagrodę, przerywając wysyłanie.

Data: 2010-08-11 14:17:50
Autor: Prawy
[...]

Nie, bo było wyraźnie napisane, że wystarczy wysłać tylko jeszcze 1 SMS.
Znam osoby, które wszystkie takie SMS mają zapisane poza komórką.
Potrzebny prawnik.

DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!! !!!!!