DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-08-07 11:58:26
Autor: Lukasz S.
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xian Mi Mao wrote:
3 dni temu przyszedł SMS spod numeru 7400 (czy jakoś podobnie) z
zawiadomieniem, że: "NA PEWNO I BEZ ŻADNYCH 'SZTUCZEK' WYGRAŁEŚ BMW i
WYŚLIJ SMS O TREŚCI 'BMW' ŻEBY TYLKO ODEBRAĆ KLUCZYKI!"
Ponieważ wysłanie tego SMS miało być darmowe to to zrobiłem (z
ciekawości gdzie ostatnio PO objęciu totalnej władzy przez PO leżą
granice bezczelności?). Odtąd przychodzą rozmaite SMSy, tak mniej
więcej co 5 minut, JUŻ 3-ci DZIEŃ, spod numerów 74** o tym żebym
wysyłał dalsze SMSy (tym razem za 2.66 pln + VAT) aby coś tam jeszcze
zrobić żeby 'MÓC MIEĆ SZANSĘ NA BMW'!
Luudzieee...

Czy naprawdę nie ma na to paragrafu? Różne dzieci itp. będą przecież
wysyłać i wygląda to NA ORDYNARNE OSZUSTWO-WYŁUDZENIE!

I to w ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE
ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE
[...]

a MYŚLAŁEM, ŻE TO POWAŻNA FIRMA...

Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i po sprawie.

Data: 2010-08-07 12:32:20
Autor: robertcb
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i po sprawie.

A przedtem wymień telefon na taki z symbianem lub windowsem...

Data: 2010-08-07 15:06:21
Autor: 1634Racine
DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lukasz S. in news:i3jao7$2lv$1inews.gazeta.pl
[.............]
Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i po sprawie.

rozumiem,ze do zainstalowania jako typowa apl. w symbianie na przyklad.
Mozesz podac przyklad takiego softu?

Data: 2010-08-07 23:46:30
Autor: robertcb
> [...]

rozumiem,ze do zainstalowania jako typowa apl. w symbianie na przyklad.

pod s60v3:

http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=68&t=38274

Data: 2010-08-09 17:42:01
Autor: z
Lukasz S. pisze:

Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i po sprawie.

W stanach już adwokaci zacieraliby rączki na fajny procesik a tu wszystkich takie nachalne bezczelne wyłudzanie wali.
Koniec świata. :-)

DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!