DO SOLIDNIE DURNYCH !!!

Data: 2009-05-18 15:30:30
Autor: Panslavista
DO SOLIDNIE DURNYCH !!!
Załóżcie wreszcie  partię o nazwie  PARTIA  POLSKA !!!
Aby Solidurno¶ć ponownie stała się Solidarno¶ci±.

    Niech ta partia walczy o wasze miejsca pracy, ale też o Ojczyznę.
Polska jest planowo i systematycznie niszczona przez wrogów zewnętrznych jak
i wewnętrznych. Trzeba odsun±ć od władzy tych, którzy teraz przy niej s±.
Obojętne czy to POPIS, czy lewizna.
    Wasze problemy s± zwi±zanie z UE. Aby się ich pozbyć trzeba wyj¶ć z tej
UE - ona jest gorsza niż dawna RWPG, bo tam były zjednoczone państwa biedne
eksploatowane przez bolszewików w kierunku niesienia rewolucji w innych
krajach, a w UE służymy jako rynek zbytu dla kilku bogatych państw i
odbierane s± nam nasze zakłady pracy, budowane od 1945 roku przez dziadów i
ojców dla dzieci i wnuków.

Data: 2009-05-18 16:13:13
Autor: matusm
DO SOLIDNIE DURNYCH !!!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:guro20$m61$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Niestety nie da sie  zalozyc partii bo najpierw musi byc akceptacja,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-05-18 16:36:39
Autor: Panslavista
DO SOLIDNIE DURNYCH !!!
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]
dziadów
> ojców dla dzieci i wnuków.

Niestety nie da sie  zalozyc partii bo najpierw musi byc

Nie s± aż tak wszechwładni. To też tylko PR...

Data: 2009-05-18 17:35:15
Autor: Tzva Adonai
DO SOLIDNIE DURNYCH !!!
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
PARTIA  POLSKA !!!

Powiedz jeszcze kto miałby do niej przynależeć prócz emerytowanych trepów z
LWP zaci±gaj±cych po rosyjsku...

Data: 2009-05-18 19:38:51
Autor: Panslavista
DO SOLIDNIE DURNYCH !!!

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):

> PARTIA  POLSKA !!!

Powiedz jeszcze kto miałby do niej przynależeć prócz emerytowanych trepów
LWP zaci±gaj±cych po rosyjsku...

Może twój tatełe zaci±gał ciebie do wyra.

Data: 2009-05-18 19:21:51
Autor: bolek
DO SOLIDNIE DURNYCH !!!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:guro20$m61$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jeżeli nie jesteś Polakiem, ta spadaj z tej grupy.
Pełno tu takich polskojęzycznych śmieci.

bolek

Data: 2009-05-18 19:35:45
Autor: Panslavista
DO SOLIDNIE DURNYCH !!!

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>    Wasze problemy

Jeżeli nie jesteś Polakiem, ta spadaj z tej grupy.
Pełno tu takich polskojęzycznych śmieci.

boluś ja nie podpisałem nawet lojalki tak jak ty listę TW opłacanych.

Data: 2009-05-18 19:43:41
Autor: bolek
DO SOLIDNIE DURNYCH !!!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gus6rl$k86$1nemesis.news.neostrada.pl...

boluś ja nie podpisałem nawet lojalki tak jak ty listę TW opłacanych.

Przygłupom wystarczy samo hasło.
Przypuszczam, że miałeś na myśli Wałęsę.

boluś

Data: 2009-05-18 19:48:57
Autor: Panslavista
DO SOLIDNIE DURNYCH !!!

> [...]
Przygłupom wystarczy samo hasło.
Przypuszczam, że miałeś na myśli Wałęsę.

A zgaduj-zgadula też u komuszerii była!

Data: 2009-05-18 20:40:18
Autor: bolek
DO SOLIDNIE DURNYCH !!!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gus7kd$lg9$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Przygłupom wystarczy samo hasło.
Przypuszczam, że miałeś na myśli Wałęsę.

Obowiązkowo.
Panslavista to też tylko hasło.

bolek

Data: 2009-05-18 21:13:21

> [...]