DO SYćKICH, WTURE JENDZYKA POLCKIEGO UCYć MIE CHCOM...!!!

Data: 2010-10-04 16:56:39
Autor: Polok_Prawdziwy
DO SYćKICH, WTURE JENDZYKA POLCKIEGO UCYć MIE CHCOM...!!!

- jus rozumim wasom frustacjem, bo teroski siem dopiro dowiedziołem, jako siem
poprawnie pisać powinno...

http://www.pardon.pl/artykul/12623/nie_umieja_po_polsku_pelno_wpadek_na_stronie_radia_maryja

Musicie mi wybacyć, bo jendzyka łojcystego zakomuny siem ucyłem, a wdodatku do
pilnych nienalezołem...

PS - ale łobiecujem, zesiem poprawiem - codzinnie bedem 1 godzinem RADIAMORYJA
wysłuchiwać...

Data: 2010-10-04 17:05:29
Autor: bartez

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:7d75.00000af4.4ca9eb27newsgate.onet.pl...

[...]

łoj cystego to ty miołeś jak ci matula myła, a tera to ino smród rozsiewos!

V.

Data: 2010-10-04 17:16:10
Autor: u2
W dniu 2010-10-04 17:05, bartez pisze:
łoj cystego to ty miołeś jak ci matula myła, a tera to ino smród rozsiewos!

Ano!

Data: 2010-10-04 18:48:48
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca9efbd$0$22796$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-04 17:05, bartez pisze:
łoj cystego to ty miołeś jak ci matula myła, a tera to ino smród rozsiewos!

Ano!
to namietny wyrywacz tirowek spod poronina. byly dyrektor muzem jak sie domyslam. po sowiecku szprecha pewnie perfekt
awe

Data: 2010-10-04 20:38:18
Autor: Polok_prawdziwy
awe wrote:

[...]

SPIEPSZOJ DZIADU...!!!

DO SYćKICH, WTURE JENDZYKA POLCKIEGO UCYć MIE CHCOM...!!!