DO TUSKA

Data: 2010-02-07 19:45:49
Autor: Prawusek
DO TUSKA
.... PRZESTAŃ  TUSKU  WIERZYĆ.

Przestań wreszcie Tusku im wierzyć
Vox populi sondażami mierzyć
Żaden Polak Ciebie nie wybierze
Przepadniesz, legniesz w ofierze
Ja od dawna w Ciebie nie wierzę
Choć moje oczekiwania spełniłeś
Byłeś nikim, będziesz nikim, jak byłeś.

Data: 2010-02-07 10:57:13
Autor: zbig
DO TUSKA
On 7 Lut, 19:45, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
... PRZESTAŃ  TUSKU  WIERZYĆ.

Przestań wreszcie Tusku im wierzyć
Vox populi sondażami mierzyć
Żaden Polak Ciebie nie wybierze
Przepadniesz, legniesz w ofierze
Ja od dawna w Ciebie nie wierzę
Choć moje oczekiwania spełniłeś
Byłeś nikim, będziesz nikim, jak byłeś.

To pisałem, ja, Panslauer, cieć z Nieporętu.

Data: 2010-02-07 21:12:40
Autor: awe
DO TUSKA

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f5917029-895a-41dd-ae05-e2d182c6adebq16g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
bardzo trafny wierszyk, czy odbiega od twojego odbioru rzeczywistosci? moze merytoryczna dyskusja?:-)
awe

Data: 2010-02-07 12:25:42
Autor: zbig
DO TUSKA
On 7 Lut, 21:12, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:f5917029-895a-41dd-ae05-e2d182c6adebq16g2000yqq.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- --
bardzo trafny wierszyk, czy odbiega od twojego odbioru rzeczywistosci? moze
Chcesz się zmierzyć na argumenty? Nie za wysoko mierzysz? Nie masz o
tym zielonego pojecia.
Moja odpowiedź była jak najbardziej merytoryczna.
Wskazałem w sposób aluzyjny na absurd, kiedy prymitywny kacap po być
może ukończonej wieczorowo zawodówce, pracujący jako ciec w szkole
ubliża uznanemu na całym świecie mężowi stanu, historykowi, autorowi
bestsellerowych albumów o historii Gdańska, premierowi,
wicemarszałkowi senatu, posłowi, który (trzymam każdy zakład) będzie
miał szkoły i ulice swego imienia.
To jest co prawda możliwe w państwie PiS, ale nie w moim.

Data: 2010-02-07 21:42:35
Autor: awe
DO TUSKA

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:45b7d658-7e25-40a5-a0ea-0b875676a58421g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

miał szkoły i ulice swego imienia.
To jest co prawda możliwe w państwie PiS, ale nie w moim.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
wiesz co ja mieszkam od urodzenia w GDA i powiem Ci szczerze ze dawno nikt mnie tak nie rozsmieszyl...no staracie sie zbig, staracie;-)
awe

Data: 2010-02-07 12:44:37
Autor: zbig
DO TUSKA
On 7 Lut, 21:42, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:45b7d658-7e25-40a5-a0ea-0b875676a58421g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

wiesz co ja mieszkam od urodzenia w GDA i powiem Ci szczerze ze dawno nikt
mnie tak nie rozsmieszyl...no staracie sie zbig, staracie;-)

W Gdańsku mieszkam dłużej od ciebie szczylu. I czego to niby ma
dowodzić? To ma być merytotyczna dyskusja? A paszoł ty won, nie
wkurwiaj mnie komuszy nierobie.

Data: 2010-02-07 23:23:04
Autor: awe
DO TUSKA

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f15b1e96-825d-4f41-8749-ccf187bb1bc419g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

W Gdańsku mieszkam dłużej od ciebie szczylu. I czego to niby ma
dowodzić? To ma być merytotyczna dyskusja? A paszoł ty won, nie
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-07 22:44:47
Autor: Prawusek
DO TUSKA
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message

> To pisałem, ja, Panslauer, cieć z Nieporętu.

Tak wyglada donos parcha...

Data: 2010-02-07 21:42:35
Autor: Prawusek
DO TUSKA

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

miał szkoły i ulice swego imienia.
To jest co prawda możliwe w państwie PiS, ale nie w moim.

Nie ukończyłem zawodówki, ale Ogólniak to i owszem ui to z maturą, a co
więcej - pozostanie moją słodką tajemnicą. Bawicie mnie szukając słomki u
mnie, a belki u was widzeć wam nie pozwalają.
Tylko co tu się dziwić GWniarzom od Jonkauera.

Data: 2010-02-07 12:57:15
Autor: zbig
DO TUSKA
On 7 Lut, 21:42, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
o jest co prawda możliwe w państwie PiS, ale nie w moim.

Nie ukończyłem zawodówki, ale Ogólniak to i owszem ui to z maturą, a co
więcej - pozostanie moją słodką tajemnicą.
Dokształt podoficerski w Szczytnie? Zgadłem?

Data: 2010-02-07 22:45:48
Autor: Prawusek
DO TUSKA

[...]

Tak wyglada kolejny donos parcha. Nigdy w życiu nie byłem w Szczytnie.

Data: 2010-02-07 23:59:10
Autor: awe
DO TUSKA

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hknceu$o7b$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

ale on pewnie byl i stad sprawdza czy Cie nie zna, ale jak widac moze odetchnac nie wyda sie.
awe

Data: 2010-02-07 12:30:15
Autor: Antenka
DO TUSKA
On 7 Lut, 20:45, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
[...]

Czary - mary
========
Iskry kłamstwa w diabelskim oku,
Zakłamane gesty i słowa.
Słońce Peru czarnym karłem kosmosu,
Taki koniec fałszywego proroka!

Zgiń, przepadnij nędzny szamanie
Czy potrafisz użyć swych czarów?
Niech po tobie tylko proch pozostanie!
Dość mamienia łatwowiernych Polaków!

Antenka

P.s. Chyba opublikuję mój tomik... Nikt nie rozumie poetów :D

Data: 2010-02-07 21:45:49
Autor: Prawusek
DO TUSKA

=========

[...]

Normalka, "political fiction" ma wielu tłumaczy i interpretatorów. Tak
zaszli daleko w swoim kunszcie, ze prostych słów juz nie rozumieją np.
Wypierdalać POpaprancy!!!

Data: 2010-02-07 21:50:32
Autor: awe
DO TUSKA

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bdd3e1c8-1ea5-4bc6-b0f2-7732119e1578q16g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
ja tak nie potrafie, ale sprobuje

Ni to Polak ni Kaszeba
Slonce Peru rodem z PRL'u
slonce nasze mistrz bajeru chce nas
zepchnac  na powrot do PRL'u
Jakze pieknie jakze wlasniale
ze go teraz mamy az zdychamy
dlatego mu sie nie damy
awe

Data: 2010-02-07 12:56:08
Autor: Antenka
DO TUSKA
-- -- -- -- -- -
[...]

No widzisz całkiem nieźle!  Coś mi się zdaje, że twój tekst jest
stworzony dla rapera :-)

Antenka

P.s. Ech nikt nie rozumie poetów :-((

Data: 2010-02-07 23:24:15
Autor: awe
DO TUSKA

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:33b76305-5f14-4524-a019-f888be22fefe3g2000yqn.googlegroups.com...
-- -- -- -- -- -
[...]

podsunelas mi mysl, teraz wlasnie marze zeby to boukun zapiewal i puscil na youtube...moze byc nawet z misiem:-)
awe

Data: 2010-02-07 21:00:06
Autor: Jadrys
DO TUSKA
W dniu 2010-02-07 19:45, Prawusek pisze:
Byłeś nikim, będziesz nikim, jak byłeś.

A tak wiele nie potrzebuje robić... Wystarczyłoby wprowadzić kwotową waloryzację emerytur i internet dla wszystkich żeby w podręcznikach historii zapisać się podobnie jak Grabski złotymi literami. Dzieci będą o nim wiersze układać.. Ale on najwyraźniej woli iść śladem swoich leniwych poprzedników i pilnować swojego a nie państwowego interesu.

Data: 2010-02-07 21:09:06
Autor: Prawusek
DO TUSKA
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hkn64d$8gd$1news.onet.pl...
> [...]

o nim wiersze układać.. Ale on najwyraźniej woli iść śladem swoich
leniwych poprzedników i pilnować swojego a nie państwowego interesu.

Jego interes jest w stanie uwiądu.

Data: 2010-02-07 21:23:25
Autor: Jadrys
DO TUSKA
W dniu 2010-02-07 21:09, Prawusek pisze:
[...]

I przez to poświęca mu całą uwagę zamiast mądrze i sprawiedliwie rządzić.

Data: 2010-02-07 21:39:59
Autor: Prawusek
DO TUSKA

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hkn7fo$c0c$2news.onet.pl...
W dniu 2010-02-07 21:09, Prawusek pisze:
> "Jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote in message

> Jego interes jest w stanie uwiądu.

I przez to poświęca mu całą uwagę zamiast mądrze i sprawiedliwie rządzić.

Bo to ciężka praca, gdy dzwony są dłuższe od sznura... :-)))))))))

Data: 2010-02-08 06:54:07
Autor: `heÂŽsk`
DO TUSKA
On Sun, 7 Feb 2010 19:45:49 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

[...]

 w czestochowie to "tffforzyles" ?
 --

 HeSk

Data: 2010-02-08 07:11:14
Autor: Prawusek
DO TUSKA

wrote:

[...]

Nigdy nie byłem w Częstochowie, chyba, że przejazdem - ale wtedy nocnym
pociągiem...

Data: 2010-02-08 11:31:46
Autor: sofu
DO TUSKA

wrote:

> [...]

 w czestochowie to "tffforzyles" ?

Nigdy nie byłem w Częstochowie, chyba, że przejazdem - ale wtedy nocnym

Jemu chodzi o rymy częstochowskie.

Data: 2010-02-08 12:39:01
Autor: Prawusek
DO TUSKA

"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message

> [...]
>
>  w czestochowie to "tffforzyles" ?
>
> Nigdy nie byłem w Częstochowie, chyba, że przejazdem - ale wtedy nocnym

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jemu chodzi o rymy częstochowskie.

Równie dobre jak każde inne. Parchactwo lansuje różne inne typy wierszy,
ponieważ nie zna dobrze języka polskiego, jego akcentów, melodyki itd.

Data: 2010-02-08 05:30:45
Autor: zbig
DO TUSKA
On 8 Lut, 12:39, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
> Jemu chodzi o rymy częstochowskie.

Równie dobre jak każde inne. Parchactwo lansuje różne inne typy wierszy,
ponieważ nie zna dobrze języka polskiego, jego akcentów, melodyki itd.
Kacapstwo też nie zna. Musze uczciwie przyzna,c, ze antence lepiej
wychodzi to rymopisanie, obleci. Ale ty Panslauer weź się lepiej do
robienia przetworów, to zdaje się lepiej tobie wychodzi.

Data: 2010-02-08 16:02:53
Autor: Prawusek
DO TUSKA
> [...]

wychodzi to rymopisanie, obleci. Ale ty Panslauer weź się lepiej do
robienia przetworów, to zdaje się lepiej tobie wychodzi.

Nie wiesz jakbym mógł ciebie przerobić? Co najmniej na szaro...

Data: 2010-02-08 18:11:04
Autor: `heÂŽsk`
DO TUSKA
On Mon, 8 Feb 2010 07:11:14 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

 w czestochowie to "tffforzyles" ?

Nigdy nie byłem w Częstochowie, chyba, że przejazdem - ale wtedy nocnym
pociągiem...

 wpisz w googlach "rymy czestochowskie" ;o).

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:51:23
Autor: Prawusek
DO TUSKA

wrote:

 w czestochowie to "tffforzyles" ?

Nigdy nie byłem w Częstochowie, chyba, że przejazdem - ale wtedy nocnym
pociągiem...

 wpisz w googlach "rymy czestochowskie" ;o).

Nie jesteś odkrywczy. To moje ulubione rymy. :-))))

Data: 2010-02-08 19:01:42
Autor: `heÂŽsk`
DO TUSKA
On Mon, 8 Feb 2010 18:51:23 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

 wpisz w googlach "rymy czestochowskie" ;o).

Nie jesteś odkrywczy. To moje ulubione rymy. :-))))

 'a to przepraszam!' powiedzial ojczulek tadzio dzwoniac
 do lecha kaczynskiego i pytajac: 'czy tu mieszka czarownica'?
 za ten incydent przeprosil ojczylka brat lecha.

--

 HeSk

DO TUSKA