DO TUSKA

Data: 2010-02-07 10:57:13
Autor: zbig
DO TUSKA
On 7 Lut, 19:45, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
... PRZESTAŃ  TUSKU  WIERZYĆ.

Przestań wreszcie Tusku im wierzyć
Vox populi sondażami mierzyć
Żaden Polak Ciebie nie wybierze
Przepadniesz, legniesz w ofierze
Ja od dawna w Ciebie nie wierzę
Choć moje oczekiwania spełniłeś
Byłeś nikim, będziesz nikim, jak byłeś.

To pisałem, ja, Panslauer, cieć z Nieporętu.

Data: 2010-02-07 21:12:40
Autor: awe
DO TUSKA

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f5917029-895a-41dd-ae05-e2d182c6adebq16g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
bardzo trafny wierszyk, czy odbiega od twojego odbioru rzeczywistosci? moze merytoryczna dyskusja?:-)
awe

Data: 2010-02-07 12:25:42
Autor: zbig
DO TUSKA
On 7 Lut, 21:12, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:f5917029-895a-41dd-ae05-e2d182c6adebq16g2000yqq.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- --
bardzo trafny wierszyk, czy odbiega od twojego odbioru rzeczywistosci? moze
Chcesz się zmierzyć na argumenty? Nie za wysoko mierzysz? Nie masz o
tym zielonego pojecia.
Moja odpowiedź była jak najbardziej merytoryczna.
Wskazałem w sposób aluzyjny na absurd, kiedy prymitywny kacap po być
może ukończonej wieczorowo zawodówce, pracujący jako ciec w szkole
ubliża uznanemu na całym świecie mężowi stanu, historykowi, autorowi
bestsellerowych albumów o historii Gdańska, premierowi,
wicemarszałkowi senatu, posłowi, który (trzymam każdy zakład) będzie
miał szkoły i ulice swego imienia.
To jest co prawda możliwe w państwie PiS, ale nie w moim.

Data: 2010-02-07 21:42:35
Autor: awe
DO TUSKA

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:45b7d658-7e25-40a5-a0ea-0b875676a58421g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

miał szkoły i ulice swego imienia.
To jest co prawda możliwe w państwie PiS, ale nie w moim.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
wiesz co ja mieszkam od urodzenia w GDA i powiem Ci szczerze ze dawno nikt mnie tak nie rozsmieszyl...no staracie sie zbig, staracie;-)
awe

Data: 2010-02-07 12:44:37
Autor: zbig
DO TUSKA
On 7 Lut, 21:42, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:45b7d658-7e25-40a5-a0ea-0b875676a58421g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

wiesz co ja mieszkam od urodzenia w GDA i powiem Ci szczerze ze dawno nikt
mnie tak nie rozsmieszyl...no staracie sie zbig, staracie;-)

W Gdańsku mieszkam dłużej od ciebie szczylu. I czego to niby ma
dowodzić? To ma być merytotyczna dyskusja? A paszoł ty won, nie
wkurwiaj mnie komuszy nierobie.

Data: 2010-02-07 23:23:04
Autor: awe
DO TUSKA

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f15b1e96-825d-4f41-8749-ccf187bb1bc419g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

W Gdańsku mieszkam dłużej od ciebie szczylu. I czego to niby ma
dowodzić? To ma być merytotyczna dyskusja? A paszoł ty won, nie
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-07 22:44:47
Autor: Prawusek
DO TUSKA
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message

> To pisałem, ja, Panslauer, cieć z Nieporętu.

Tak wyglada donos parcha...

Data: 2010-02-07 21:42:35
Autor: Prawusek
DO TUSKA

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

miał szkoły i ulice swego imienia.
To jest co prawda możliwe w państwie PiS, ale nie w moim.

Nie ukończyłem zawodówki, ale Ogólniak to i owszem ui to z maturą, a co
więcej - pozostanie moją słodką tajemnicą. Bawicie mnie szukając słomki u
mnie, a belki u was widzeć wam nie pozwalają.
Tylko co tu się dziwić GWniarzom od Jonkauera.

Data: 2010-02-07 12:57:15
Autor: zbig
DO TUSKA
On 7 Lut, 21:42, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
o jest co prawda możliwe w państwie PiS, ale nie w moim.

Nie ukończyłem zawodówki, ale Ogólniak to i owszem ui to z maturą, a co
więcej - pozostanie moją słodką tajemnicą.
Dokształt podoficerski w Szczytnie? Zgadłem?

Data: 2010-02-07 22:45:48
Autor: Prawusek
DO TUSKA

[...]

Tak wyglada kolejny donos parcha. Nigdy w życiu nie byłem w Szczytnie.

Data: 2010-02-07 23:59:10
Autor: awe
DO TUSKA

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hknceu$o7b$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

ale on pewnie byl i stad sprawdza czy Cie nie zna, ale jak widac moze odetchnac nie wyda sie.
awe

DO TUSKA