DO TUSKA

Data: 2010-02-08 06:54:07
Autor: `heÂŽsk`
DO TUSKA
On Sun, 7 Feb 2010 19:45:49 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

... PRZESTAŃ  TUSKU  WIERZYĆ.

Przestań wreszcie Tusku im wierzyć
Vox populi sondażami mierzyć
Żaden Polak Ciebie nie wybierze
Przepadniesz, legniesz w ofierze
Ja od dawna w Ciebie nie wierzę
Choć moje oczekiwania spełniłeś
Byłeś nikim, będziesz nikim, jak byłeś.

 w czestochowie to "tffforzyles" ?
 --

 HeSk

Data: 2010-02-08 07:11:14
Autor: Prawusek
DO TUSKA

wrote:

[...]

Nigdy nie byłem w Częstochowie, chyba, że przejazdem - ale wtedy nocnym
pociągiem...

Data: 2010-02-08 11:31:46
Autor: sofu
DO TUSKA

wrote:

> [...]

 w czestochowie to "tffforzyles" ?

Nigdy nie byłem w Częstochowie, chyba, że przejazdem - ale wtedy nocnym

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jemu chodzi o rymy częstochowskie.

Data: 2010-02-08 12:39:01
Autor: Prawusek
DO TUSKA

"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message

> [...]
>
>  w czestochowie to "tffforzyles" ?
>
> Nigdy nie byłem w Częstochowie, chyba, że przejazdem - ale wtedy nocnym

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jemu chodzi o rymy częstochowskie.

Równie dobre jak każde inne. Parchactwo lansuje różne inne typy wierszy,
ponieważ nie zna dobrze języka polskiego, jego akcentów, melodyki itd.

Data: 2010-02-08 05:30:45
Autor: zbig
DO TUSKA
On 8 Lut, 12:39, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
> Jemu chodzi o rymy częstochowskie.

Równie dobre jak każde inne. Parchactwo lansuje różne inne typy wierszy,
ponieważ nie zna dobrze języka polskiego, jego akcentów, melodyki itd.
Kacapstwo też nie zna. Musze uczciwie przyzna,c, ze antence lepiej
wychodzi to rymopisanie, obleci. Ale ty Panslauer weź się lepiej do
robienia przetworów, to zdaje się lepiej tobie wychodzi.

Data: 2010-02-08 16:02:53
Autor: Prawusek
DO TUSKA
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

wychodzi to rymopisanie, obleci. Ale ty Panslauer weź się lepiej do
robienia przetworów, to zdaje się lepiej tobie wychodzi.

Nie wiesz jakbym mógł ciebie przerobić? Co najmniej na szaro...

Data: 2010-02-08 18:11:04
Autor: `heÂŽsk`
DO TUSKA
On Mon, 8 Feb 2010 07:11:14 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

 w czestochowie to "tffforzyles" ?

Nigdy nie byłem w Częstochowie, chyba, że przejazdem - ale wtedy nocnym
pociągiem...

 wpisz w googlach "rymy czestochowskie" ;o).

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:51:23
Autor: Prawusek
DO TUSKA

wrote:

 w czestochowie to "tffforzyles" ?

Nigdy nie byłem w Częstochowie, chyba, że przejazdem - ale wtedy nocnym
pociągiem...

 wpisz w googlach "rymy czestochowskie" ;o).

Nie jesteś odkrywczy. To moje ulubione rymy. :-))))

Data: 2010-02-08 19:01:42
Autor: `heÂŽsk`
DO TUSKA
On Mon, 8 Feb 2010 18:51:23 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

 wpisz w googlach "rymy czestochowskie" ;o).

Nie jesteś odkrywczy. To moje ulubione rymy. :-))))

 'a to przepraszam!' powiedzial ojczulek tadzio dzwoniac
 do lecha kaczynskiego i pytajac: 'czy tu mieszka czarownica'?
 za ten incydent przeprosil ojczylka brat lecha.

--

 HeSk

DO TUSKA