DO ?YDA PANSLAWISTY

Data: 2011-02-10 09:12:18
Autor: Jan
DO ?YDA PANSLAWISTY
T;Y KMIOCIE !!!!!!!!!

Data: 2011-02-10 09:58:09
Autor: Panslavista
DO ?YDA PANSLAWISTY

"Jan" <jan@oww.pl> wrote in message news:4d539e07$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
T;Y KMIOCIE !!!!!!!!!

Nie jestem, bo nigdy nie byłem żydem, Żydem, Chazarem, Moise-Chazarem, Judejczykiem czy Izraelitą. Ani kmiotem, jestem mieszczuchem. I  Polakiem na obie nogi.
A to, że przeleciałem twoją żonę to tylko chwała dla mnie i rogi dla ciebie.

Hrabiemu Sasowi kmioty i parchy dziecko hołubią.

Data: 2011-02-10 18:23:11
Autor: =heÂŽsk=
DO ?YDA PANSLAWISTY
On Thu, 10 Feb 2011 09:58:09 +0100, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

> [...]

A to, że przeleciałem twoją żonę to tylko chwała dla mnie i rogi dla ciebie.

 musiales byc na wielkim glodzie ;o))))))

Data: 2011-02-10 18:30:17
Autor: Panslavista
DO ?YDA PANSLAWISTY

<prawusek@interia.pl> wrote:

> [...]

A to, że przeleciałem twoją żonę to tylko chwała dla mnie i rogi dla ciebie.

musiales byc na wielkim glodzie ;o))))))

Znasz S.? To było 5 lat temu. No chyba że to zmyłka...

Data: 2011-02-10 18:59:25
Autor: Prawusek
DO ?YDA PANSLAWISTY
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w

Znasz S.? To było 5 lat temu. No chyba że to zmyłka...

kazdy zna S.

Przecież to wtedy taplaliśmy cię w wannie i chlaliśmy Żubrówkę z Red Bullem. :-)

DO ?YDA PANSLAWISTY