DOBRA przej艣ci贸wka usb - ata+sata ?

Data: 2013-03-15 22:59:36
Autor: m4rkiz
DOBRA przej艣ci贸wka usb - ata+sata ?
"BartekK" <sibi@drut.org> wrote in message news:khtdc0$b61$1mx1.internetia.pl...

gotowego raczej nie bedzie, rynek jest zalany tonami tandety wiec sie
nie oplaca...

Same przej艣ci贸wki - kt贸rej bym nie kupowa艂 - mechanicznie si臋 rozpadaj膮 po miesi膮cu wo偶enia w aucie w torbie z laptopem. Reklamowa膰 tego mi si臋 ju偶 nie chce, a i sprzedawcy te偶 maj膮 mnie do艣膰 ;)

znajdz jakas bez kabli (porzadny, miekki kabelek usb dokup osobno) otworz
i wzmocnij okolice gniazdek jakims distalem czy czyms w tych okolicach,
mozliwie wolno wiazacym zeby nic nie uszkodzic

do tego przedluzka zeby dotrzec w dziwniejsze miejsca
http://www.ebay.ie/itm/IDE-extension-cable-for-CD-ROM-40pin-1ft-30cm-/260704935165?pt=US_Drive_Cables_dapters&hash=item3cb3399cfd

Pr贸bowa艂em od chi艅szczyzny chi艅skiej z dx, allegro, chi艅szczyzny markowanej znaczkami 4world, assman, gembird, nawet zalman i modecom...
Szukam wi臋c czego艣 solidnego. Z zasilaczem kt贸ry nie zdechnie po 24h pracy bez przerwy, z kabelkiem usb "mniej chi艅skim" itp. Czy kto艣 si臋 spotka艂, gdzie艣 widzia艂?

hp mial nagrywarki zewnetrzne zasilane z takich zasilaczy

http://www.ebay.ie/dsc/i.html?LH_TitleDesc=1&_sacat=0&_from=R40&_nkw=SDD018&_sop=2

http://www.ebay.ie/sch/Computers-Tablets-Networking-/58058/i.html?_from=R40&_nkw=C4504

ja bym sie pobawil w dolutowanie odpowiedniej wtyczki, szanse sa ze wytrzyma
nieco dluzej niz nowy niebrandowany chinczyk

DOBRA przej艣ci贸wka usb - ata+sata ?