DOBRYM LUDZIOM...

Data: 2010-12-24 12:33:34
Autor: Panslavista
DOBRYM LUDZIOM...
.... zwłaszcza tym, którzy nie przyczynili mnie i moim dzieciom szkody ani
bólu, a obchodzącym Święta Bożego Narodzenia w/g kalendarza gregoriańskiego
Wesołych Świąt życzy

Panslavista  - Eugeniusz Stanisław Mikulski hr. Sas

Data: 2010-12-24 14:09:57
Autor: Jan Werbinski
DOBRYM LUDZIOM...
żytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d14851b$0$2422$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli nie do mnie?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-12-24 14:38:10
Autor: kogutek
DOBRYM LUDZIOM...

--

Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Prywatna http://www.janwer.com/

Nasza siec http://www.fredry.net/

Pewno nie do Ciebie. Ale żeby Ci przykro nie bylo i zebys z tego powodu nie
popadl w jakis nalog to ja Ci życze czego sam sobie zyczysz. I tak sie nie
spelni, bo zyczenia nigdy sie nie spelniaja a na dodatek ze szczeroscia nic nie
maja wspolnego. --

DOBRYM LUDZIOM...