DOM WARIATÓW !!

Data: 2009-09-26 00:48:01
Autor: MH
DOM WARIATÓW !!
Hmm , niestety , tak zaczyna wyglądać PSP. Dlaczego ?? Hmm , wydaje mi się , iż
powodem jest wdawanie się w dyskusję z osobą , która z braku
argumentów/intelektu każdego adwersarza obrzuca "błotem" !!  Któż to Waszym
zdaniem może być ??!!

MH

P.S. Nieczęsto zdarza się , aby ta osoba w swoim poście użyła jakichkolwiek
argumentów/podejmowała dyskusję. Głownym "argumentem" są steki pomyj wylewane na
adwersarzy.... To jest ICH "argument". Któż to taki ??

Data: 2009-09-26 01:07:49
Autor: Lorn
DOM WARIATÓW !!
Lorn pisze:
MH pisze:
[...]

Nie doczekam się odpowiedzi :> Czego spodziewasz się po psp? Tu każdy stary/nowy user, albo zostanie zmieszany z błotem, albo zostanie okrzyknięty durniem (c) mkarwan :> Brak dyskusji... Przeciąganie liny :>

Data: 2009-09-26 02:18:00
Autor: MH
DOM WARIATÓW !!

Nie doczekam się odpowiedzi :> Czego spodziewasz się po psp? Tu każdy stary/nowy user, albo zostanie zmieszany z błotem, albo zostanie okrzyknięty durniem (c) mkarwan :> Brak dyskusji... Przeciąganie liny :>

Spoko , właśnie się doczekałeś.. Późno , ale musiałem wyjść na chwilę ..
Dobra , zostawmy paściarzy , którzy unikają dyskusji. Też są pożyteczni ,
bo nie trzeba robić przeglądu prasy ... Wszystkie aktualności mamy za darmola ..
Poniekąd dobrze to określiłeś jako "przeciąganie liny". Nic w tym złego , dopóki
w owym przeciąganiu występują argumenty.. Jeżeli natomiast adwersarz ogranicza
się jedynie do ZWYZYWANIA dyskutanta , bo "nie po linii" , to trudno , bądź
wręcz niemożliwym jest prowadzenie wymiany poglądów. OK , któż to taki ?!
Nie , nie myśl , że miałem Ciebie na myśli !!  Prześledź wątki , kto zamiast
dyskutować , wyzywa wszelakich mających inne zdanie na grupie od ... , oopss ,
nie będę podpowiadał ..

MH

Data: 2009-09-26 02:00:04
Autor: MH
DOM WARIATÓW !!

Ja/Me/Ich ? :>

PUDŁO !!

MH

Data: 2009-09-25 23:26:32
Autor: Antenka
DOM WARIATÓW !!
Tylko "Adolfa Hitlera" w nim brakuje...

Antenka

Data: 2009-09-26 21:19:48
Autor: jadrys
DOM WARIATÓW !!
Antenka pisze:
Tylko "Adolfa Hitlera" w nim brakuje...

Antenka

I G. W. Busha.

Data: 2009-09-26 12:59:22
Autor: Antenka
DOM WARIATÓW !!
On 26 Wrz, 21:19, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Tylko "Adolfa Hitlera" w nim brakuje...

> Antenka

I G. W. Busha.

O Jadryś! Skąd przybywasz? ;-)

Antenka

P.s. To nie była sugestia, że z tego "domu" :-).

Data: 2009-09-27 21:13:55
Autor: jadrys
DOM WARIATÓW !!

Antenka pisze:

[...]

Na pewno nie z pewnego przybytku który się mieści przy ul. Dziekańskiej w Gnieźnie :-P .

Data: 2009-09-26 21:18:14
Autor: jadrys
DOM WARIATÓW !!
MH pisze:
[...]

E chyba nie ma tu takiego, przynajmniej ja nie znam.

Data: 2009-09-26 22:11:32
Autor: MH
DOM WARIATÓW !!

E chyba nie ma tu takiego, przynajmniej ja nie znam.

Całe szczęście !!  A więc był to tylko senny koszmar.. Kamień spadł mi z serca !!

MH --

Data: 2009-09-27 21:13:44
Autor: jadrys
DOM WARIATÓW !!
MH pisze:
E chyba nie ma tu takiego, przynajmniej ja nie znam.

Całe szczęście !!  A więc był to tylko senny koszmar.. MH

Na pewno..

DOM WARIATÓW !!