DOMINET BANK - Żenująca Instytucja

Data: 2009-07-01 16:25:27
Autor:
DOMINET BANK - Żenująca Instytucja
Zapraszam do zapoznania się z poniższym tekstem.
Odradzam każdemu ten bank. Po za opisaną historią dodam ,iż naliczyli mi 20 zł
za duplikat karty gdyż poprzednią przysłali źle wydrukowaną /brak nr kodu do
autoryzacji transakcji internetowych/ nie z mojej winy obciążyli mnie 20 zł.
bark jakiejkolwiek odpowiedzi an reklamację mimo ,iż termin odpowiedzi upłynął
już jakieś 2 tyg. temu reszta materiału tu
http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,96689875,96689875,Dominet_Bank_uwaga_na_nich_i_ich_karty_kredytowe.html

--

DOMINET BANK - Żenująca Instytucja