DOMINIK:"WEZMIEMY SIĘ ZA WAS INTERNETOWI BANDYCI"

Data: 2011-05-15 19:01:47
Autor: cytryna
DOMINIK:"WEZMIEMY SIĘ ZA WAS INTERNETOWI BANDYCI"
Dominik, aktywista PZPR, straszy jak w tytule. Zapluty karzeł reakcji podpowiada tow. Dominikowi kogo ścigać z oskarżenia o bandytyzm internetowy. A więc do roboty tow. donosicielu.

Arłukowicz o Tusku i platformie oszustów

"(...) Właśnie ta plastikowość PO strasznie mnie wkurza. Nie znoszę jej". "Jest tak plastikowa, że aż mnie to boli. Nie rozumiem, dlaczego ten plastik tak strasznie podoba się ludziom". "Jest obła, śliska, taka masa, która się podporządkowuje oczekiwaniom zewnętrznym. Mistrzem plastikowości jest Donald Tusk. Szanuję go jako premiera, ale on jest strasznie miałki poglądowo, nijaki i podobny do nikogo". "(...) Jestem pediatrą i wiem, że on [Tusk - przyp. red.] się zachowuje jak dziecko, które zasłania oczy i wchodzi pod stół. Dzieci wtedy myślą, że świata nie ma". "(...) Kiedyś go nawet trochę ceniłem, że potrafi tak pięknie manipulować opinią publiczną. Chciałem się od niego trochę tego nauczyć. Dziś już nie chcę". Na pytanie, czy Donald Tusk jest królem cynizmu: "Tak. Donald Tusk jest dzisiaj królem. Mam wrażenie, że dobrze się czuje w tej roli. W sprawie hazardu zobaczyłem rozhisteryzowanego premiera, który wybiegł przed publikę i powiedział: "Boże drogi, w Polsce jest hazard, on jest straszny, musimy go zlikwidować"". "Posłowie Platformy mogą mówić wszystko, co chcą. Polacy mają swój rozum. Wiedzą, czyja jest ta afera, czyj jest Chlebowski i czyja jest ta cała awantura wokół hazardu". "(...) Platforma Obywatelska robi pewnego rodzaju teatr polityczny, robi takie przedstawienie pokazujące i Platforma Obywatelska próbuje pokazać Polakom, że odpowiedzialność za to, co robił Chlebowski na cmentarzu, ponoszą wszyscy, tylko nie ona. Czyli odpowiedzialność za Chlebowskiego ponosi SLD, PiS, dziennikarze, media, CBA, Kamiński, wszyscy, tylko nie Platforma Obywatelska (...)". "Pan premier w poszukiwaniu szalupy ratunkowej na statku, który prowadzi faktycznie po rozszalałym morzu kryzysu, splądrował mieszkania Polaków. Po prostu zabrał zwyczajnie pieniądze, w chaotyczny sposób, dlatego że nie radzi sobie z tym mostkiem kapitańskim, na którym zasiada". "Donald Tusk dla mnie jest jak pogodynka. Wszyscy go lubią, nikt za bardzo nie wie dlaczego. Donald Tusk jest tego typu premierem, który tak chodzi i opowiada nam wszystkim, i tak: troszkę śnieżku dla narciarzy, troszkę wiatru dla żeglarzy, słoneczka dla wszystkich, żeby wszystkim się żyło lepiej (...)". Andrzej Wajda:

"To wojna domowa! To jest walka o wszystko! Wesprze nas TVN!"
"Kiedy wreszcie z pomocą naszych przyjaciół odbierzemy TVP nie będzie
litości dla partyjnych prawicowych dziennikarzy. Wystrzelamy jak psy"
"No ale na to są piguły, na to są lekarze, na to są sposoby. Niech się
leczy!"- o Jarosławie Kaczyńskim

Bronisław Komorowski:
"Będziemy polować na kaczki tylko teraz jest okres ochronny"
"Jaki Prezydent taki zamach"
"Jaka wizyta, taki zamach, bo z 30-tu metrów nie trafić w samochód to
trzeba ślepego snajpera".
"Kaczyński to przypadek psychiatryczny."
"Chciałbym skrócić zły okres prezydentury Lecha Kaczyńskiego"

Radosław Sikorski:
"Dorżnąć watahę "Jeszcze jedna bitwa, jeszcze dorżniemy watahy,
wygramy tę batalię!"
"Można być prezydentem, ale można być też chamem."
"Pan się nie przejmuje tym,co wygadują niektóre karły moralne" -- do
Wałęsy, łatwo  się domyślać o kim

Donald Franciszek Tusk:
"...Polska naprawdę nie jest skazana na, tak jak ja Polska od wczoraj
nazywam, moherową koalicje..."
"...Jeśli uważacie państwo, ze J.Kaczyński i PiS w czasie kampanii
wyborczej maja zamiar aresztować kandydatów innych partii, używać
podsłuchów, to weźcie pochodnie w ręce i idźcie na Pałac Prezydencki..."
"Jeśli nie zrozumiecie, że ta współpraca jest potrzebna, wyginiecie
jak dinozaury"
"Najlepsi i twardzi idą na wojnę z PiS-Do tej wojny potrzebuję ludzi
najlepszych, twardych. Dlatego to otoczenie będzie teraz pomagało
Grzegorzowi Schetynie bić się w Sejmie z PiS-em"
"Ten atak nie zostanie jednak bez odpowiedzi"-- reakcja na ujawnienie
afery hazardowej.

Janusz Palikot:
"Wypatroszyć Kaczyńskiego"-- "Jarosława Kaczyńskiego trzeba zastrzelić
i wypatroszyć (...) Bronisław Komorowski pójdzie na polowanie na wilki i
zastrzelimy Jarosława Kaczyńskiego, wypatroszymy i skórę wystawimy na
sprzedaż w Europie..."
"Dlaczego do Smoleńska wyjechał kartofel, kurdupel, alkoholik, a
wrócił mąż stanu? Bo Rosjanie podmienili ciało"- "dowcip" krótko po
katastrofie
"Kaczyńscy są źródłem wszelkiego zła. Zwłaszcza Jarosław Kaczyński"
"... Odpowiedzialność moralna za śmierć 95 ludzi ponosi Lech Kaczyński,
bo to on przygotowywał wyjazd. To on ma krew na reku ludzi, którzy
zgineli w katastrofie. (...) głupota, bezmyślność, pycha i ego Lecha
Kaczyńskiego doprowadziło do tragedii.
(...) Rodzina Kaczyńskiego powinna przeprosić rodziny poległych..."
" Jarosław Kaczyński umiera. Chce znaleźć się tam gdzie jego brat -
pod ziemia, w trumnie, obok tego drugiego"
"Przyjdzie jeszcze taki dzień, ze Jarosław Kaczyński będzie
rozmawiał z silami ostatecznymi. Być może jeszcze w tym roku. I
wówczas uznamy, ze to był naprawdę dobry rok. tego się trzymam , w to
wierze"

"profesor" Władysław Bartoszewski
"postanowiłem nazwać rzeczy po imieniu i - jak ujął to jeden z
przedwojennych satyryków - przestać uważać bydło za niebydło".

Stefan Niesiołowski:
"...To Kaczyński odpowiada za wydarzenia w Łodzi..."
"...Kaczyński jest kandydatem do psychiatrycznego leczenia..."
"...PIS to zbieranina podłych, wstrętny chorych psychicznie..."
"...Kaczyńscy sa źródłem wszelkiego zła. Zwłaszcza Jarosław Kaczyński..."
"... Część z tych, którzy stoi tam i rzekomo pilnują krzyża, to
rzeczywiście kandydaci do kliniki psychiatrycznej.
Ostatnia stacja tej ich procesji to Tworki..."
"odeślijmy IV RP na śmietnik"

Palikocie, prawie ci sie udalo..

"Najwiekszym wilkiem polskiej polityki jest Jaroslaw Kaczynski. W zwiazku z tym moja odpowiedz na panskie pytanie jest taka: tak, Bronislaw Komorowski pójdzie na polowanie na wilki, zastrzelimy Jaroslawa Kaczynskiego, wypatroszymy i skóre wystawimy na sprzedaz w Europie - mówil Palikot."

"Przyjdzie taki dzien, ze Jaroslaw bedzie juz rozmawial z silami ostatecznosci. Byc moze jeszcze w tym roku. I wówczas uznamy, ze to był naprawde dobry rok. Tego sie trzymam, w to wierze."

Jak zwykle ktoś za was musiał wykonać czarną robotę komunistyczne pająki. No a tera Dominisiu zrób sisiu i do łóżeczka koteczku, a rączki na kołderce trzymaj!

Data: 2011-05-15 19:12:07
Autor: raff
DOMINIK:"WEZMIEMY SIĘ ZA WAS INTERNETOWI BANDYCI"
To jest gowniarz - pojebaniec.

Najlepiej olac go, tak jak sie olewa menelika - pijaczka, co cie zaczepia na ulicy.

R.

DOMINIK:"WEZMIEMY SIĘ ZA WAS INTERNETOWI BANDYCI"