DONALD TUSK, CZYLI PAN NIKT. W jaki sposób ten czlowiek

Data: 2012-05-22 15:06:06
Autor: Observatore
DONALD TUSK, CZYLI PAN NIKT. W jaki sposób ten czlowiek

.....zaplecza stał się szefem rządu?

http://www.panstwo.net/511-donald-tusk-czyli-pan-nikt

DONALD TUSK, CZYLI PAN NIKT

* Tusk obecny pozostaje tym samym prostym, niedojrzałym emocjonalnie, społecznie i politycznie dziewczynkowatym chłopaczkiem, jakim był w roku 1989. To nastroje elektoratu zindoktrynowanego medialnie na akceptację politycznej tandety, łatwizny i podróbki wyniosły go na polityczne wyżyny. Balon łatwo wzniósł się w górę właśnie dlatego, że jest lekki, bo pusty* – z Krzysztofem Wyszkowskim rozmawiają Anita Gargas i Paweł Paliwoda.

Zna Pan Donalda Tuska osobiście od niemal 30 lat. Kiedy zaczął przejawiać predyspozycje i aspiracje przywódcze?

Muszę przyznać, że zdumiewa mnie rozwój politycznej kariery obecnego premiera. W głośnym wywiadzie dla *Gazety Gdańskiej* z 1991 r. Tusk mówił o sobie, że woli być *macherem z zaplecza* niż pełnić rolę publiczną. Kiedy byłem doradcą Jana Krzysztofa Bieleckiego, Tusk często pojawiał się w Kancelarii Premiera właśnie jako cichy pośrednik. Kiedy Bielecki, nieco zirytowany tymi zabiegami, zaproponował mu przyjęcie jakiejś funkcji państwowej, która umożliwi mu jawne działanie we własnym imieniu – Tusk stanowczo odmówił. W tym czasie Bielecki nawet mnie ostrzegał przed Tuskiem i jego grupą – *Uważaj na nich*, co było dla mnie zdumiewające, bo byłem przekonany, że sam jest jednym z nich i dopiero wówczas dowiedziałem się, że nie jest członkiem KLD. To utwierdziło mnie w przekonaniu, że Tusk do eksponowanych funkcji politycznych się nie nadaje, wie o tym i na roli machera poprzestanie.

Ważnym objawem akcesu Tuska do układu było powołanie go przez Mazowieckiego do składu Komisji Likwidacyjnej Robotniczej Spółdzielni Wydawniczej. Chodziło o podział gigantycznego majątku monopolistycznego molocha będącego własnością PZPR. Sposób tego podziału miał decydujące znaczenie dla stanu polskiej prasy, a więc również świadomości politycznej całego społeczeństwa.

 W kwietniu 1990 r., gdy w okrągłostołowym centrum decyzyjnym był nie tylko Jaruzelski, ale również Kiszczak i inni ludzie sowieccy, pełnym zaufaniem tego układu został obdarzony anonimowy dzieciak z *Gazety Gdańskiej*. A jego partnerami byli tacy wyjadacze, jak Jan Bijak, członek KC PZPR i współtwórca *Polityki*, z którą, zresztą, do dziś łączą Tuska bliskie kontakty. Był tam, co prawda, też Andrzej Grajewski, szerzej nieznany wówczas dziennikarz katolicki, ale w tym przypadku decydowało podjęcie przez niego, jak tłumaczy obecnie - na prośbę ministra Bronisława Komorowskiego – tajnej współpracy z WSI jako *Muzyk*. Jakie gwarancje dał Tusk, nie wiemy, ale biorąc pod uwagę skalę majątku, jakim dysponował choćby tylko na Wybrzeżu, musiały być to gwarancje dające układowi pewność jego pełnej służebności.*

* III RP tylko formalnie jest nowym państwem, bo choć wiele struktur uległo *transformacji*, to mentalność sowietyzmu przetrwała i nadal triumfuje. Nadal podstawową strukturą, decydującą o kształcie i wpływach wszystkich innych,  jest zbudowany przy Okrągłym Stole układ postkomunistyczno -
postsolidarnościowo - liberalny, który wartości i postawy państwowotwórcze zwalcza z całą siłą, jako fundamentalne zagrożenie dla własnego bezpieczeństwa. Sojusz byłych właścicieli PRL z agenturą komunistycznych służb specjalnych i wszelkiego autoramentu złodziejami jest układem tak silnym, że postawę służby Bogu, Honorowi i Ojczyźnie potrafi prezentować Polakom jako śmieszność, *moherowość, kołtuństwo i obciach*.

Czy ten układ miał wpływ na karierę obecnego premiera? Wiem, że Tusk, choć od lat powtarza, że na służbach specjalnych się nie zna, bardzo szybko zorientował się w roli tajnych służb w podmienieniu PRL na III RP.

 On się nie odważył na nich poznać, bo się im całkowicie podporządkował. Gdy zrozumiał zasadniczą rolę w tym procesie komunistycznych służb specjalnych i ich agentury, dokonał fundamentalnego wyboru - sprzymierzył się z nimi, uznając, że sprzeciw skazałby go na przegraną.*

*Jak jest dzisiaj, czy Donald Tusk i jego rząd działają w sposób w pełni autonomiczny?

Po przejęciu rządów przez ekipę Tuska niewątpliwie doszło do reesbekizacji służb specjalnych i innych ważnych struktur państwowych. Nastąpił powrót dawnych współpracowników i funkcjonariuszy na wysokie stanowiska - choćby w MSZ. Okres rządów PO-PSL kontynuuje proces budowy III RP, którego zasadą było zachowanie filarów PRL wraz z ich zakorzenieniem w służbach specjalnych - podporządkowanych do dziś służbom sowieckim. (!!!)

Jednym z tego objawów jest twarda postawa tej ekipy wobec USA. Wystarczy poczytać ujawnione przez portal WikiLeaks amerykańskie dokumenty dyplomatyczne (ok. 250 tys.), wśród których znalazło się ok. 970 depesz z Polski. Wynika z nich na przykład, że Tusk demonstracyjnie unikał spotkań z czołowymi politykami amerykańskimi. Z woli Tuska storpedowano program *Tarczy antyrakietowej* - przygotowana przez PiS ustawa nie została ratyfikowana. Odwrotowi od USA służy *reset* wobec Moskwy. To tu narodziły się przyczyny katastrofy smoleńskiej.*

Data: 2012-05-22 18:33:32
Autor: Rafał
Dnia Tue, 22 May 2012 15:06:06 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

A ty kurwa kim jesteś pajacu?

Data: 2012-05-22 16:43:18
Autor: Observatore
DONALD TUSK, CZYLI PAN NIKT. W jaki sposób ten czlowiek
Rafał <5@kolumna.org> napisał(a):

A ty kurwa kim jesteś pajacu?

Kryptonim sowieckiego trolla *Rafal* - informcja o miejscu nadania tekstu:

79.191.241.226 IP address location & more:
IP address [?]: 79.191.241.226 [Whois] [Reverse IP]
IP country code: PL
IP address country: ip address flag Poland
IP address state: Slaskie
IP address city: Dabrowa Gornicza
IP address latitude: 50.3262
IP address longitude: 19.2244
ISP of this IP [?]: Neostrada Plus
Host of this IP: [?]: aeth226.neoplus.adsl.tpnet.pl [Whois] [Trace]

Data: 2012-05-22 18:53:29
Autor: Rafał
Dnia Tue, 22 May 2012 16:43:18 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Spadaj czubie! Jeżeli się nie uspokoisz napiszę do admina usent@agora.pl o
twoich wyczynach nma polskiej grupie dyskusyjnej.

Data: 2012-05-22 18:57:13
Autor: u2
W dniu 2012-05-22 18:43,  Observatore pisze:
IP address state: Slaskie
IP address city: Dabrowa Gornicza

Czyli kolejny kmiotek z RAS ;-)

Data: 2012-05-22 17:01:14
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-05-22 18:43,  Observatore pisze:
> IP address state: Slaskie
> IP address city: Dabrowa Gornicza

Czyli kolejny kmiotek z RAS ;-)

tego nie wiemy, ale obserwujemy go.

Data: 2012-05-22 19:10:01
Autor: Rafał
Dnia Tue, 22 May 2012 17:01:14 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-05-22 18:43,  Observatore pisze:
IP address state: Slaskie
IP address city: Dabrowa Gornicza

Czyli kolejny kmiotek z RAS ;-)

tego nie wiemy, ale obserwujemy go.

Was tzreba skierowac na obserwację czubki. Tacy z was mocarze? Kupą to
jesteście mocni! W pojedynkę sracie ze strachu a na ulicy przemykacie z
pochylonym łbem i zwieszonymi ramionami.Kanalie!

Data: 2012-05-22 19:14:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jpggoq$mj9$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-05-22 18:43,  Observatore pisze:
> IP address state: Slaskie
> IP address city: Dabrowa Gornicza

Czyli kolejny kmiotek z RAS ;-)

tego nie wiemy, ale obserwujemy go.

Razem z tym Norwegiem? Jak mu tam? Znalazłem: Anders Behring Breivik.

Data: 2012-05-22 17:21:32
Autor: Observatore
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Razem z tym Norwegiem? Jak mu tam? Znalazłem: Anders Behring Breivik.

znowu wystepujecie w obronie menela internetowego ?

A tak cos sensownego na temat tekstu ktory podalem jestescie w stanie napisac?

Podobno jestescie partia milosci i ludzi niesamowicie rozumnych ktorzy nie sa faszystami i sekta.

Data: 2012-05-22 19:36:30
Autor: Jimmy's brother
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jpghus$pdg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Należałeś do PZPR pawianie? Używasz liczby mnogiej jak typowy sowiecki sekretarz. Wiesz co: http://13k.pl/-/sugestia.php ! Nie zasrywaj grupy psychopato!

BomBel

Data: 2012-05-22 17:55:40
Autor: Observatore
DONALD TUSK, CZYLI PAN NIKT. W jaki sposób ten czlowiek
Jimmy's brother <smrodypolityczne@pralnia.tw> napisał(a): P address [?]: 79.191.101.172 [Whois] [Reverse IP]
IP country code: PL
IP address country: ip address flag Poland
IP address state: Slaskie
IP address city: Tychy
IP address latitude: 50.1372
IP address longitude: 18.9664
ISP of this IP [?]: Neostrada Plus
Host of this IP: [?]: aenx172.neoplus.adsl.tpnet.pl [Whois] [Trace]
Local time in Poland: 2012-05-22 19:55

Data: 2012-05-22 20:41:19
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Ja jestem Obsrywatorku, Bogdanem Idzikowskim. Jest mnie 1. Słownie: jeden. Zapamiętaj to sobie, Obesrańcu!
Jedynie starzy ubecy i komuniści zwracali i zwracają się do ludzi w liczbie mnogiej, Obsrywatorze!

Data: 2012-05-22 19:19:16
Autor: Observatore
[...]

znowu argumenty ad personam, sowiecki trollu? Byliscie WY i pozostaniecie do
konca zycia WY - zapamietajcie to sobie homosovietikusie.

Mackiewicz takich jak wy zdrajcow, sprzedawczykow prosowieckich  i zaprzancow
nazywal po prostu *SZMATA*, a Michalkiewicz *GOWNEM* (copyright) --

Data: 2012-05-22 22:55:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jpgork$f44$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli tak to:
Byliście obesrańcem, jesteście obesrańcem i będziecie obesrańcem!
O to ci chodziło?

Data: 2012-05-22 21:02:49
Autor: Observatore
> [...]

Jeśli tak to:
Byliście obesrańcem, jesteście obesrańcem i będziecie obesrańcem!

to juz pisaliscie wiele razy. Sprobujcie napisac cos na temat tekstu ktory
zamiescilem. Potraficie? Macie podobno 67 lat, wiec  sie tak nie unoscie, bo wam to moze zaszkodzic i tej wysokiej emerytury (esbeckiej?)nie wykorzystacie
tyle, ile byscie pewnie chcieli.

Data: 2012-05-23 05:50:26
Autor: Rafał
Dnia Tue, 22 May 2012 21:02:49 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

A ty smieciu ile masz lat?

Data: 2012-05-22 19:06:12
Autor: Rafał
Dnia Tue, 22 May 2012 18:57:13 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2012-05-22 18:43,  Observatore pisze:
IP address state: Slaskie
IP address city: Dabrowa Gornicza

Czyli kolejny kmiotek z RAS ;-)

Stanowisz z tym smeiciem podpisującym się obserwator parę? Nie zdziwiłbym
się. Kmiecie ciągną do siebie ze względu na ograniczenie umysłowe.

Data: 2012-05-22 17:13:25
Autor: Observatore
DONALD TUSK, CZYLI PAN NIKT. W jaki sposób ten czlowiek
Rafał <5@kolumna.org> napisał(a): (..)

zwracam uwage, szanownych grupowiczow na fakt, ze inna cecha charakterystyczna osobnika poslugujacego sie w tej chwili nickiem *Rafal*, jest notoryczne podszywanie sie pod innych grupowiczo.

From: =?iso-8859-2?Q?Rafa=B3?= <5...@kolumna.org>
Subject: Re: DONALD TUSK, CZYLI PAN NIKT.  W jaki  =?iso-8859-1?Q?spos=F3b?= ten czlowiek
Newsgroups: pl.soc.polityka
Sender: raff <>
Date: Tue, 22 May 2012 19:06:12 +0200

Data: 2012-05-22 19:34:40
Autor: Jimmy's brother
DONALD TUSK, CZYLI PAN NIKT. W jaki sposób ten czlowiek
A twoje to:

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re:_DONALD_TUSK,_CZYLI_PAN_NIK?= =?ISO-8859-2?Q?T.__W_jaki__spos=F3b_ten_czlowiek?=
Date: Tue, 22 May 2012 17:13:25 +0000 (UTC)

Znów straszysz donosami sowiecki prowokatorze?

BomBel

(..)

From: =?iso-8859-2?Q?Rafa=B3?= <5...@kolumna.org>
Subject: Re: DONALD TUSK, CZYLI PAN NIKT.  W jaki =?iso-8859-1?Q?spos=F3b?=
ten czlowiek
Newsgroups: pl.soc.polityka
Sender: raff <>
Date: Tue, 22 May 2012 19:06:12 +0200

Data: 2012-05-22 19:33:35
Autor: Jimmy's brother
Użytkownik "Rafał" <5@kolumna.org> napisał w wiadomości news:16xf1cngnyats$.1pwdva8h2ppxw$.dlg40tude.net...
[...]

Nie wiem który z nich jest większym psychopatą. Zachowują się jak zakochane gołąbki! ;)

BomBel

Data: 2012-05-25 20:26:04
Autor: pluton
DONALD TUSK, CZYLI PAN NIKT. W jaki sposób ten czlowiek
....zaplecza stał się szefem rządu?

Kaczor go namascil.

Nullification

DONALD TUSK, CZYLI PAN NIKT. W jaki sposób ten czlowiek