DONEK PISZE NA BERDYCZÓW

Data: 2010-03-23 22:51:24
Autor: cytryna
DONEK PISZE NA BERDYCZÓW
PRowcy obsługujący szajkę Donia wymyślili nowy numer pt. List do wyborców. Otóż
PO-cudaki za 36 mil zł wyśle do każdego wyborcy list zachęcający do głosowania w wyborach prezydenckich, samorzadowych i parlamentarnych. Widac numer z sms-
ami o treści zabierz babci dowód drugi raz nie przejdzie. A my dalej mamy ten straszny dylemat: podcierać się listem przed czy PO? Swoją drogą zważywszy na spodziewany skutek tego listu warto go zaadresować na Berdyczów.

Data: 2010-03-24 07:38:54
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
DONEK PISZE NA BERDYCZÓW

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

PRowcy obsługujący szajkę Donia wymyślili nowy numer pt. List do wyborców. Otóż
PO-cudaki za 36 mil zł wyśle do każdego .....

Cytrynowa  nowośc, teraz za wysłanie listu płaci się w milach, he, he, he!

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 273 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-24 08:55:13
Autor: sofu
DONEK PISZE NA BERDYCZÓW

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
[...]

Jak papier nadajacy sie, to wartało by jakos go wykorzystac sensownie....

sofu

Data: 2010-03-24 09:12:34
Autor: cytryna
DONEK PISZE NA BERDYCZÓW

> [...]
dalej mamy ten straszny dylemat: podcierać się listem przed czy PO? Swoją drogą zważywszy na spodziewany skutek tego listu warto go zaadresować na Berdyczów.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak papier nadajacy sie, to wartało by jakos go wykorzystac sensownie....

sofu

Wiadomo, większość Polaków podciera się jednak PO, więc list się przyda. Kiedyś
taki numer z konstytucją obstrugał TW Alex i jak to w tamtej ideologi bywało nie ważne jak ludzie głosowali, ważne kto liczył głosy. I wyszło "na nasze".

Data: 2010-03-24 13:01:56
Autor: .heÂŽsk.
DONEK PISZE NA BERDYCZÓW
On Tue, 23 Mar 2010 22:51:24 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

PRowcy obsługujący szajkę Donia wymyślili nowy numer pt. List do wyborców.

 to nie nr PO tylko samego prezesa. swego czasu pogonilem goscia od  "poczty ulotkowej", ktory napychal mi skrzynke pocztowa pis-owskim
 smieciem ulotkowym. nastepnego dnia nawrzucal do skrzynki ulotek sld.

Otóż PO-cudaki za 36 mil zł

 widzisz cudaku, donek chcial zlikwidowac dotacje skarbu panstwa
 dla partii polityznych, prezes sie nie zgodzil. gdyby byl
 przewidujacy donek nie mialby teraz za co wysylac tych "listow".

wyśle do każdego wyborcy list zachęcający do głosowania w wyborach prezydenckich, samorzadowych i parlamentarnych.

 problem bylby gdyby to byl list zniechecajacy do glosowania na PiS :)

Widac numer z sms-ami o treści zabierz babci dowód drugi raz nie przejdzie.

 rydzyk cos tam wymysli...

A my dalej mamy ten straszny dylemat: podcierać się listem przed czy PO?

 sprobuj przed. po podetrzesz sie ulotka pis.

Swoją drogą zważywszy na spodziewany skutek tego listu warto go zaadresować na Berdyczów.

 pomysl. taki wyborca pis kiedy otrzyma taki list to wkurzy sie  na maxa. jezeli dotychczas mial watpliwosci czy glosowac na pis
 czy na sld teraz zaglosuje na pis. reasumujac: donek robi pis
 przysluge! caly narod zaglosuje na pis chyba, ze ojciec tadeusz
 wskaze inna kandydature...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/