DOSC TEJ HUCPY TUSKA, SCHETYNY I PAWLAKA !!!

Data: 2009-03-26 10:54:26
Autor: Panslavista
DOSC TEJ HUCPY TUSKA, SCHETYNY I PAWLAKA !!!

Ogólnie masz rację, ale błędy gramatyczne i ortograficzne obniżaja jej rangę.

Data: 2009-03-26 14:26:52
Autor: awe

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqfjga$ba9$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Zygmunt" <zygmuntw@wp.pl> wrote in message news:gqfd5p$djs$1nemesis.news.neostrada.pl...

Ogólnie masz rację, ale błędy gramatyczne i ortograficzne obniżaja jej rangę.
-- -- -- -- -- -
ale pisze od serca a nie od dupy w ktorej siedzi zflaczala prezerwatywa ..z ladunkiem
awe

Data: 2009-03-26 14:59:32
Autor: Panslavista

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:gqfvnd$4tq$1news3.onet...

[...]

Moja jest jędrna!!!  I przyznałem mu rację - obiema ryncami...

Data: 2009-03-26 15:04:37
Autor: MH
> [...]

ale pisze od serca a nie od dupy w ktorej siedzi zflaczala prezerwatywa ..

Następny pisiorski idiota się odezwał. Przecież wy się nadajecie do szkół
specjalnych , barany !! Pisać nawet nie umiesz "zflaczły" durniu ...

MH

--

DOSC TEJ HUCPY TUSKA, SCHETYNY I PAWLAKA !!!