DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz

Data: 2012-01-05 18:39:36
Autor: Obserwator
DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz
Ryszard Kalisz kłamca i kanciarz - jak typowy komuch.
Ten czerwono-teczowy *prawnik-lajdus* teraz zmusza rzad polski, do potepienia
DREMOKRATYCZNIE wybranego rzadu Viktora Orbana !!!

http://www.youtube.com/watch?v=VJzikS2Hg-0

Data: 2012-01-05 20:32:07
Autor: pluton
DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz
DREMOKRATYCZNIE wybranego rzadu Viktora Orbana !!!

Skoro wybrany dremokratycznie, to mozna. Jak bylby wybrany
dermokrytycznie, to juz by nie mial prawa.

Nullification

Data: 2012-01-05 20:33:51
Autor: Ja
DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je4qp8$mo2$1inews.gazeta.pl...
[...]

E tam ja go nie wybieralem. Nawet demokratycznie.

Data: 2012-01-05 20:57:00
Autor: rAzor
DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz
UĹĽytkownik -  Obserwator napisaĹ‚:
[...]

Ta otłuszczona, zakłamana ku*wa to sobie może podrzeć solidarnego ryja do bezroboli zza kółka swojego Jaguara.

--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-05 21:17:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je4vad$747$1inews.gazeta.pl...
[...]

On jaguarem, a ty popierd....asz pieszo...

Data: 2012-01-05 20:33:00
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
On jaguarem, a ty popierd....asz pieszo...

...zalosne, nie kojarzysz, ze ten czerwony kanciarz jezdzi jaguarem tylko
dlatego, ze te jego lajdactwa, klamstwa akceptuja bezmyslen barany?

Baran pozniej sam z*******a pieszo, ale nie kojarzy dlaczego:))

Data: 2012-01-05 21:35:50
Autor: u2
W dniu 2012-01-05 21:33,  Obserwator pisze:
On jaguarem, a ty popierd....asz pieszo...
..zalosne, nie kojarzysz, ze ten czerwony kanciarz jezdzi jaguarem tylko
dlatego, ze te jego lajdactwa, klamstwa akceptuja bezmyslen barany?

Ten bidzik to jego osobisty kierowca, czegoj kcesz od esbuca ? ;)

Data: 2012-01-05 20:44:50
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ten bidzik to jego osobisty kierowca, czegoj kcesz od esbuca ? ;)

...musi byc cholernie wychodzony jako kierowca, albo teczowy Rysiek siedzi w
bagazniku:)

Data: 2012-01-05 21:47:15
Autor: Bogdan Idzikowski
DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je51ds$dpk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tymi ciosami posłałe¶ Kalisza na deski. Już się nie podniesie.
Ale powiedz dlaczego zazdro¶cisz Jaguara Kaliszowi? Że jego stać, a ciebie nie?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-05 21:05:46
Autor: Obserwator
[...]

a gdzie wyczytakes, ze ja mu zazdrosze jaguara? Pisalem o zupelnie innym
problemie, a nie weksluj tematu.

Jesli nie zrozumiales o co chodzi , to ci wytlumacze; chodzi o kurewska
hipokryzje tego lajdusa, ktory rzekomo walczy o dobro ludzkosci:

*Kalisz wygwizdany przez protestuj±cych z ruchu OBURZENI. JeĽdzi jaguarem, a
buntuje się przeciwko skutkom kryzysu

Poseł SLD lewicy nie ma co narzekać na swoj± sytuację materialn±. Chociaż
Ryszard Kalisz należy do najbogatszych polityków, czego dowodem jest luksusowy
jaguar w garażu, to wł±czył się do protestu w Warszawie, którego uczestnicy
wyst±pili przeciwko bogaczom, nieuczciwym i chciwym bankierom oraz skutkom
kryzysu gospodarczego. Nie był jednak mile widziany na demonstracji.
"Oburzeni" od razu wygwizdali Kalisza.*

Nalezy do najbogatszych politykow i nadal mu malo, bo domaga sie za kretactwa podwyzszenia placy z podatkow spoleczenstwa, dla ktorego NIC nie robi
pozytecznego.

http://www.se.pl/jaguar-kalisza,93370/

A jesli chodzi o jaguara, to ten kmiotek ktoremu sloma z cholew wychodzi po prostu sie snobuje jak kazdy bezmozg. Gdyby mial mozg w czaszce, to kupilby np. Audi albo BMW lub inne z listy ktora
ponizej zamieszczam. Wyobraz sobie, ze ja mam wlasnie Audi (i nie tylko), wiec
nic mu zazdroscic nie moge. http://moto.pl/MotoPL/1,88389,4084925.html

Data: 2012-01-05 23:17:06
Autor: Bogdan Idzikowski
DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz

Użytkownik "Obserwator " <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je53ba$jn5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wyci±łe¶: ..zalosne, nie kojarzysz, ze ten czerwony kanciarz jezdzi jaguarem tylko dlatego, ze te jego lajdactwa, klamstwa akceptuja bezmyslen barany?
Czyli, że nic nie zwekslowałem. Piszesz o jego Jaguarze, bo mu zazdro¶cisz.

Żeby być wła¶cicielem takiego samochodu trzeba by¶ trochę majętnym. A ty obsrywatorku za chiny ludowe nie wygl±dasz na bogatego człowieka. Gdyby¶ był majętny nie siedziałby¶ całymi dniami na psp i nie wypisywałby¶ głupot. Ale przecież można żyć marzeniami.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-05 23:26:47
Autor: jadrys
DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz
Gdybyś był majętny nie siedziałbyś całymi dniami na psp i nie wypisywałbyś głupot.

To zarzut?

Data: 2012-01-05 23:32:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je581l$jrp$2node2.news.atman.pl...
Gdybyś był majętny nie siedziałbyś całymi dniami na psp i nie wypisywałbyś głupot.

To zarzut?

Jest to zdanie wyrwane z kontekstu.
Przytocz całą moją wypowiedź i wtedy odpowiem.

Data: 2012-01-06 20:17:03
Autor: jadrys
[...]

"nie siedziaĹ‚byĹ› na psp i nie wypisywaĹ‚byĹ› gĹ‚upot" Tylko  to zdanie mnie interesuje. OczywiĹ›cie pytanie byĹ‚o retoryczne, jego wymowa i przesĹ‚anie jest  jasne, ale chciaĹ‚em siÄ™ tylko upewnić.

Data: 2012-01-06 21:38:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je7h9l$uj8$3node2.news.atman.pl...

[...]

Zauważyłem, że na psp pisują tylko frustraci, ludzie, którym nie powidło się w życiu i winią za ten stan nie siebie, a jedno ze stronnictw - PiS lub PO. A z komuną to wszyscy walczą, bo nic teraz im nie grozi. Są także tacy jak ja - emeryci, którzy wolnego czasu mają w nadmiarze, a komputer i internet nie jest im obcy (może siebie zbyt łagodnie określiłem ale chyba to cię nie dziwi, nie będę przecież srał sam na siebie).
I obie strony na początku każdej dyskusji chcą innych przekonać do swoich poglądów i jeśli im się to nie udaje, a tak zwykle bywa, to obrzucają swoich przeciwników politycznych wymyślnymi lub nie obelgami. To już zależy od intelektu interlokutora. I pod koniec wątku przerzucają się inwektywami, a temat dyskursu zniknął bezpowrotnie.
I ty takĹĽe nie odbiegasz od tego wzorca, tylko ty z kolei masz pierdolca na temat komunizmu.

Ludzie majętni nie mają czasu na takie pierdoły, bo albo pomnażają swój majątek, albo mają całkowicie inne rozrywki, na które ich stać (bo są majętni - oczywista oczywistość, jak mawia prezio).

Data: 2012-01-06 00:45:44
Autor: Obserwator
[...]

kolejny raz udawadniasz, ze nie nadazasz za kolejnymi wypowiadziami w watku i potem piszesz brednie, ale bardzo chcesz dyskutowac:)

O jaguarze to ty napisales pierwszy rAzorowi. Idzcie dziadku do lekarza i nich wam przepisze jakies leki na polepszenie pracy mozgu.
[...]

...wlasnie dlatego, ze nie jestem biedny to moge sobie pozwolic na pisanie na tej grupie. Kapitalista jestem, a nie emeryt esbecki ktory musi dorabiac
pisaniem hymnow pochwalnych o rezimie Tuska.

Data: 2012-01-06 11:20:09
Autor: Bogdan Idzikowski
DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je5g7o$puf$1inews.gazeta.pl...
[...]

I co obsrywatorku? Humorek nie dopisuje. Kłopoty nie pozwalaj± spać?
Ty jeste¶ takim samym kapitalist± jak jadrys komunist±. Werbalnym!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-06 13:50:29
Autor: Obserwator
[...]

 a cos na temat czerwonego buca Kalisza, chamie, esbeku i zawistny folksdojczu
potrafisz napisac?

Data: 2012-01-06 15:12:38
Autor: Bogdan Idzikowski
DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je6u75$ek9$1inews.gazeta.pl...
[...]

I dalej takie same inwektywy, obsrywatorku? Jeste¶ bezpłodny, prochu nie wymy¶lisz, potrafisz tylko powielać, a to staje się nudne.
Wymy¶l co¶ nowego, obsrywatorku.
Co¶, co mnie zaskoczy!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-06 14:25:34
Autor: Obserwator
DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): (ciach pierdy esbuca i folksdojcza)

stul morde ludzki odpadku.

Data: 2012-01-06 16:51:43
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 15:25:34  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

(ciach pierdy esbuca i folksdojcza)

stul morde ludzki odpadku.

Halte PiSk kretynie.

--
stevep

Data: 2012-01-06 16:50:54
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 14:50:29  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

No i proszę, kto to się psługuje insynuacjami, moralno¶ć Kalego kwitnie.

--
stevep

Data: 2012-01-05 22:13:00
Autor: pluton
> [...]

..zalosne, nie kojarzysz, ze ten czerwony kanciarz jezdzi jaguarem tylko
dlatego, ze te jego lajdactwa, klamstwa akceptuja bezmyslen barany?

 To po co fiucie jeden z drugim na niego glosowaliscie ?

Nullification

Data: 2012-01-05 21:23:29
Autor: Obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

 To po co fiucie jeden z drugim na niego glosowaliscie ?

 te, pijany, zaklamany fiucie, widocznie sam na niego glosowales, bo bronisz
go dzisiaj na tej grupie jak jak oszalaly.

Data: 2012-01-05 22:42:01
Autor: pluton
> [...]

bronisz
go dzisiaj na tej grupie jak jak oszalaly.

Wypilem tylko butelke wina, kutasino. Ale kto wie, moze jakis gorszy dzien
mam
dzisiaj ? Mozesz wskazac jakas moja wypowiedz (niekoniecznie z dzisiaj,
moze byc z ostatnich 10 lat) w ktorej bronie jakiegokolwiek komucha ?

Nullification

Data: 2012-01-05 21:45:49
Autor: Obserwator
DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Wypilem tylko butelke wina,

 spadaj nienormalny chamie i prymitywie.

Data: 2012-01-05 22:56:51
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-05 22:42, pluton pisze:
Ale kto wie, moze jakis gorszy dzien mam dzisiaj ?

Po twoich postach widać że dość często zdarzają ci się te "gorsze dni". Okres?

Data: 2012-01-05 23:10:38
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Nie zapłacili dniówki za lizanie czerwonych dup?

Mozesz wskazac jakas moja wypowiedz (niekoniecznie z dzisiaj,
moze byc z ostatnich 10 lat) w ktorej bronie jakiegokolwiek komucha ?

mmmmhehehehe - rozczuliłeś mnie plutku tym wyznaniem

Data: 2012-01-06 05:37:25
Autor: stevep
Dnia 05-01-2012 o 23:10:38  napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

mmmmhehehehe - rozczuliłe¶ mnie plutku tym wyznaniem

To zawyj koloraturowo Dupikowski.
--
stevep

Data: 2012-01-06 05:35:33
Autor: stevep
Dnia 05-01-2012 o 20:57:00  napisał(a):

Użytkownik -  Obserwator napisał:
[...]

Ale poziom Dupikowski.
--
stevep

Data: 2012-01-06 05:34:43
Autor: stevep
Dnia 05-01-2012 o 19:39:36  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Ale z ciebie faryzeusz przecież jeste¶ za potępianiem demokratycznie  wybranego rz±du Tuska.

--
stevep

DOWOD jak lze czerwony buc Rysiu Kalisz