DObre

Data: 2010-06-08 07:23:43
Autor: awe
DObre
"
Jeżeli nie życzą sobie Państwo, aby Państwa zdjęcie było zamieszczone w naszej galerii, prosimy przesłać informacje na adres email: odmowa.publikacji@rp.pl. W tytule prosimy umieścić słowo WIZERUNEK. Po otrzymaniu informacji zdjęcie zostanie usunięte."

http://www.rp.pl/galeria/243943,1,490783.html

Data: 2010-06-08 07:28:43
Autor: Bartek
DObre
W dniu 2010-06-08 07:23, awe pisze:
"
[...]

Co cie tam tak bawi, chcialbym cie choc troche rozumiec.

Data: 2010-06-07 22:40:54
Autor: DJ MC Donald Musk
DObre
On 8 Cze, 07:28, Bartek <1...@2.pl> wrote:
> [...]

>http://www.rp.pl/galeria/243943,1,490783.html

Co cie tam tak bawi, chcialbym cie choc troche rozumiec.

nie rozumiesz?
no tak, elektorat  PO...

Data: 2010-06-08 07:49:00
Autor: Bartek
DObre
W dniu 2010-06-08 07:40, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Co? Niby ja jestem elektorat PO? Sam to wykombinowales? Pudlo! Ale nie mecz sie i nie kombinuj dalej.

Data: 2010-06-08 09:38:10
Autor: awe
DObre

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:huklkb$bo$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
no jezu Bartek nie lapiesz na serio?
awe

Data: 2010-06-08 09:40:06
Autor: Bartek
DObre
W dniu 2010-06-08 09:38, awe pisze:

[...]

Na serio, nie rozumiem ile jeszcze mozna ciagnac te bobry. Ciebie to jednak ciagle bawi, na serio?

Data: 2010-06-08 12:46:20
Autor: awe
DObre

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:huks4m$i4b$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
smieszny byl rysunek bardzo nachalnie wskazujacy o kogo chodzi, ale jakby nie bylo nie jest to zdjecie a wiec mamy tu do czynienia z pewnego rodzaju niedomowieniem i zestawienie tego z tekstem  "Jeżeli nie życzą sobie Państwo, aby Państwa zdjęcie było zamieszczone w
naszej galerii, prosimy przesłać informacje na adres email: odmowa.publikacji@rp.pl. W tytule prosimy umieścić słowo WIZERUNEK. Po
otrzymaniu informacji zdjęcie zostanie usunięte."

Wyobrazasz sobie jak Komuruski widzi to zdjecie i pisze do Rzepy zeby zdjela rysunek? To tak jakby sie sam rozpoznal w tej calej aluzji.
awe

Data: 2010-06-08 12:46:10
Autor: Bombelek
DObre

To wyobraz sobie to: http://3jstudio.blox.pl/2007/08/Karykatury-Kaczynskich-i-Leppera.html

Data: 2010-06-08 21:30:25
Autor: awe
DObre

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0e1f70$0$2601$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
ten w stroju szlacheckim jeszcze ok, ale nic smiesznego
awe

Data: 2010-06-08 13:04:10
Autor: Bartek
DObre
W dniu 2010-06-08 12:46, awe pisze:

[...]

Acha, acha, czyli idiotyczny rysunek zdolnego rysownika to tylko niedomowienie a zdjecie fotograficzne to juz perfidny atak? Hmm, dziekuje Ci przyjacielu za te intelektualna lekcje obludy. Obawiam sie jednak ze nie skorzystam.

Data: 2010-06-08 21:35:19
Autor: awe
DObre

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:hul839$ooi$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
karykatura moze byc perfidna i mozna ja traktowac jako atak ale w tym przypadku wszystko odbylo sie na wysokim poziomie kultury a nawet sztuki i zadna granica dobrego smaku nie zostala przekraczona. w koncu nie rysowal palikot, a i niesiolowski nie naplul
awe

Data: 2010-06-08 09:32:10
Autor: Bombelek
DObre

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hukjv8$sk1$1news.onet.pl...
"
[...]

Proste. Prawa autorskie lub naruszenie dóbr osobistych. Gazeta broni się przed ewentualnymi pozwami. Czego nie rozumiesz?

Data: 2010-06-08 21:37:06
Autor: awe
DObre

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0df1f9$0$17098$65785112news.neostrada.pl...

[...]