DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego

Data: 2018-04-17 00:00:01
Autor: Budzik
DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
Użytkownik Marek S precz@spamowi.com ...

Witam,

Uśmiałem się z siebie samego. W stosunkowo świeżym wątku o DPF wspominałem jak należy dbać o niego by długo nam służył a właśnie
nie dalej jak wczoraj, dałem plamę - auto zaczęło non-stop wpadać w
tryb awaryjny, zero mocy itp. Wcześniej zaobserwowałem, że układ
wydechowy ma duże wibracje na jałowym biegu - jakby się męczył
strasznie. Końcówki rur wydechowych aż rozmazywały się patrząc na
nie. Oczywiście zatkany DPF (w ponad 30%). Z nieznanego mi powodu, mimo codziennych wyjazdów po 30km ekspresówką i ostatnio nawet 800km - procedura wypalania nie zakończyła się sukcesem przez ostatnie 60
tys km. W panice szukałem więc warsztatu z usługą serwisowego
wypalania. Bez 300+ zł nie ma co z domu wyjeżdżać. Nawet za 450zł
znalazłem tą usługę w moich okolicach.

W Poznaniu chcieli mi za te usługe doliczyc 100zł w serwisie przy okazji innych czynnosci.
Powiedziałem ze nie chce, zeby to robili (to bło przy okazji wymiany gwarancyjnej czujnika roznicy cisnien)
Potem sie okazało ze zrobili i tak i co gorsza nie wymienili przy tym oleju...
Serwis carpark na wichrowej...

Czy wiecie o co chodzi? Cena wydaje mi się absurdalną. Przecież to
tylko podłączenie kompa i wyklikanie opcji na nim. Albo... o czymś
nie wiem.
Klient tyle płaci to po co kasowac mniej?
 --
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego