DPF podsumowanie

Data: 2015-08-17 17:00:48
Autor: Budzik
DPF podsumowanie
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

Jeszcze na koniec. Serdeczne dzięki wszystkim za rady - bardzo mi pomogli¶cie.

Ja od siebie również dziekuje. Zeby kazdy był tak uparty i co wazniejsze tak ładnie wszystko opisał, to autka nie miałyby dla nas tajemnic :)

Data: 2020-04-01 02:51:23
Autor: blazej.ciazkowski
DPF podsumowanie
A jaki oil tank tam pan zamontował? Chciałbym też to zrobić ale niewiem jaki wybrać

Data: 2020-04-01 10:59:52
Autor: Budzik
DPF podsumowanie
Użytkownik  blazej.ciazkowski@gmail.com ...

A jaki oil tank tam pan zamontował? Chciałbym też to zrobić ale
niewiem jaki wybrać

Nie mam pojecia na co odpowiadasz bo staregoposta nie moge znaleĽc a ty nic nie zacytowałes...

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2020-04-01 17:53:05
Autor: N Tom
DPF podsumowanie
Budzik w <news:XnsAB927FC79E223budzik61pocztaonetpl127.0.0.1>:

[...]

Jeste¶ cienki bolek@#$#budzik...

na...
<https://groups.google.com/forum/#!search/messageid$3AXnsA4F9BC9182A40budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1/pl.misc.samochody/znNbFJhmdh0/pfwdbQfIBEMJ>

--