Data: 2016-10-20 16:21:18 | |
Autor: Jacek | |
DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie | |
W dniu 19.10.2016 o 23:38, Budzik pisze:
Spotkalem się ostatnio w rozmowie z paroma osobami z twierdzeniem, ze naChodzi o to, zeby było duże obciążenie silnika, czyli dużo gorących spalin do wypalania DPF. U mnie w 8 letnim doblo widzę, że, jak go mocno pogonię na przykład pod górkę z ładunkiem, to w granicach 4-4,5 tys. obrotów puszcza w rury dym. Jacek |
|
Data: 2016-10-20 18:00:24 | |
Autor: Budzik | |
DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie | |
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...
Spotkalem się ostatnio w rozmowie z paroma osobami z twierdzeniem, ze na Chodzi o to, zeby było duże obciążenie silnika, czyli dużo gorących spalin do wypalania DPF. U mnie w 8 letnim doblo widzę, że, jak go mocno pogonię na przykład pod górkę z ładunkiem, to w granicach 4-4,5 tys. obrotów puszcza w rury dym. Ale skad przekonanie ze akurat wtedy włączy sie wypalanie? |
|
Data: 2016-10-21 18:58:12 | |
Autor: Przemeq | |
DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie | |
W renault, dacia, nissan nie ma tego problemu.
Silniki dci maja dodatkowy 5 wtryskiwacz w układzie wydechowym i czy się stoi czy jedzie filtr FAP się wypala. Od 4 lat jeżdżę megane III dci po 11 km do pracy w jedną stronę i czasami trasa i nic z filtrem się nie dzieje, oleju też nie przybywa. Przemeq |
|
Data: 2016-10-20 19:24:05 | |
Autor: Cavallino | |
DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie | |
W dniu 20-10-2016 o 16:21, Jacek pisze:
W dniu 19.10.2016 o 23:38, Budzik pisze: Wtryski do naprawy. |