Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie

DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie

Data: 2016-10-20 16:21:18
Autor: Jacek
DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
W dniu 19.10.2016 o 23:38, Budzik pisze:
Spotkalem się ostatnio w rozmowie z paroma osobami z twierdzeniem, ze na
zywotnosc DPF dobrze wpływa, zeby jadac po trasie typu autostrada auto
przegnac, czyli ze  zamiast 110km/h lepiej jechac 130-140 (rozmowa
dotyczyła akurat dostawczaka)
Co miałoby to dawac?
Chodzi o to, zeby było duże obciążenie silnika, czyli dużo gorących spalin do wypalania DPF. U mnie w 8 letnim doblo widzę, że, jak go mocno pogonię na przykład pod górkę z ładunkiem, to w granicach 4-4,5 tys. obrotów puszcza w rury dym.
Jacek

Data: 2016-10-20 18:00:24
Autor: Budzik
DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

Spotkalem się ostatnio w rozmowie z paroma osobami z twierdzeniem, ze na
zywotnosc DPF dobrze wpływa, zeby jadac po trasie typu autostrada auto
przegnac, czyli ze  zamiast 110km/h lepiej jechac 130-140 (rozmowa
dotyczyła akurat dostawczaka)
Co miałoby to dawac?

Chodzi o to, zeby było duże obciążenie silnika, czyli dużo gorących spalin do wypalania DPF. U mnie w 8 letnim doblo widzę, że, jak go mocno pogonię na przykład pod górkę z ładunkiem, to w granicach 4-4,5 tys. obrotów puszcza w rury dym.

Ale skad przekonanie ze akurat wtedy włączy sie wypalanie?

Data: 2016-10-21 18:58:12
Autor: Przemeq
DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
W renault, dacia, nissan nie ma tego problemu.
Silniki dci maja dodatkowy 5 wtryskiwacz w układzie wydechowym
i czy się stoi czy jedzie filtr FAP się wypala.
Od 4 lat jeżdżę megane III dci po 11 km do pracy w jedną stronę
i czasami trasa i nic z filtrem się nie dzieje, oleju też nie przybywa.

Przemeq

Data: 2016-10-20 19:24:05
Autor: Cavallino
DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
W dniu 20-10-2016 o 16:21, Jacek pisze:
W dniu 19.10.2016 o 23:38, Budzik pisze:
Spotkalem się ostatnio w rozmowie z paroma osobami z twierdzeniem, ze na
zywotnosc DPF dobrze wpływa, zeby jadac po trasie typu autostrada auto
przegnac, czyli ze  zamiast 110km/h lepiej jechac 130-140 (rozmowa
dotyczyła akurat dostawczaka)
Co miałoby to dawac?
Chodzi o to, zeby było duże obciążenie silnika, czyli dużo gorących
spalin do wypalania DPF. U mnie w 8 letnim doblo widzę, że, jak go mocno
pogonię na przykład pod górkę z ładunkiem, to w granicach 4-4,5 tys.
obrotów puszcza w rury dym.

Wtryski do naprawy.

DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona