DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)

Data: 2009-04-21 20:48:59
Autor: doomin13
DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)
sm ma upside-down
i jeszcze pare innych roznic

--
pozdro,
doomin13

Data: 2009-04-21 20:50:54
Autor: Oniet
DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)
sm ma upside-down
i jeszcze pare innych roznic

Czyli w teren się nie nadaje raczej ? Sorry, lamer jestem i "upside-down" mi nic
nie mówi.

Oniet

Data: 2009-04-21 21:16:14
Autor: doomin13
DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)
oprocz tego co napial deFresz to jeszcze podcisnieniowy gaznik chyba mikuni
w S a w E i bez literki, keihin FCR
w E jeszcze jest diodowa lampa bez stopu jak nie kitu homologacyjnego i mniej restrykcyjny tlumik i chyba tylna czesc ramy z alu i pewnie jeszcze pare roznic - nie wiem nie mam ani jednego ani drugiego :)

a upside-down to inna technika lagi na dole zamiast na gorze i inne wady i zalety - pogooglaj bo dlugo by pisac
ogolnie wszystkie nowoczesne enduro/cross maja upside'y z roznych przyczyn sztywnosc wieksza itd.
ten zawias jaki jest w SM to pewnie ma mniejszy skok niz enduro ale nie znam danych po prostu w SM tak sie robi bo moto musi byc twardsze przy hamowaniu
jak chcesz glownie do enduro to kup DRZ400E i nie zawracaj sobie glowy przerobkami bo i tak to nie dziala zeby to robic co jazde - jak chcesz wmiare uniwesalne to po prostu opony o uniwersalnym biezniku - to jedyne sensowne wyjscie

--
pozdro,
doomin13

Data: 2009-04-21 21:54:48
Autor: Ibba
DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)

Użytkownik "doomin13" <doomin13@go2.pl> napisał w wiadomości news:gsl4es$p5$1inews.gazeta.pl...
sm ma upside-down
i jeszcze pare innych roznic

a wersja E to niby jaki ma zawias?

Różnic jest dość sporo między tymi wersjami.
Silnik niby taki sam choć moduł zapłonowy DC-CDI ma inne mapy zapłonu. Wersja E posiada gaźnik mechaniczny Keihin z pompką przyspieszającą, dalsze różnice to wałki rozrządu - w mocniejszych wersjach zawory są mocniej uchylane. Inaczej jest rozwiązana sprawa dekompresatora. Wersja E nie posiada termostatu, wentylatora i czujnika temperatury, brak jest elektronicznego licznika, a w zamian otrzymujemy licznik motogodzin. "E" ma okrojoną instalację elektryczną. Z innych drobniejszych spraw to np. E nie posiada obwodu recyrkulacji spalin, tylny stelaż ramy jest krótszy i aluminiowy, inaczej są wyprowadzone króćce układu chłodzenia w głowicy... itd. Wszystkie modele po roku 2003 mają udoskonalony napinacz rozrządu, choć wedle opinii wielu mechaników i użytkowników automatyczne napinacze są syfiaste, i podlegają wymianie na rękodzieło.
Różnic jest pewnie jeszcze w cholerę... i jeszcze ciut... jednak powyższe są najistotniejsze.

pozdro. P.

-- pozdro,
doomin13

Data: 2009-04-22 09:26:24
Autor: doomin13
DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)

Użytkownik "Ibba" <ibba@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsl8dh$5rm$1news.onet.pl...

Użytkownik "doomin13" <doomin13@go2.pl> napisał w wiadomości news:gsl4es$p5$1inews.gazeta.pl...
sm ma upside-down
i jeszcze pare innych roznic

a wersja E to niby jaki ma zawias?

klasyczny

pozdro,
doomin13
smc660

Data: 2009-04-22 13:16:28
Autor: Ibba
DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)
[...]

.... tutaj wypada mi przeprosić kolegę ... z rozpędu działałem i jak blądynka.
pozdro, Ibba

DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)