Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)

DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)

Data: 2009-04-21 20:57:21
Autor: de Fresz
DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)
On 2009-04-21 20:39:50 +0200, "Oniet" <oniet0WYTNIJTO@onet.eu> said:

Jaka jest różnica między SuperMoto a enduro DR-Z 400?. Czy tylko opony i nastawy
zawiechy

Nie opony, a koła - inny rozmiar. E i S ma typowe dla enduraków 21/18, a SM typowe dla supermociaków 17/17.


Były zdaje się trzy wersje:
DR-Z 400
DR-Z 400 E
DR-Z 400 SM

Były 4 wersje:
S (odprężony silnik, stalowy bak, trochę cięższy, pierwsze roczniki słabszy zawias, od bodaj 2004 r. takim sam jak w E)
E (mocniejszy, plastikowy bak, lżejszy)
Bezliterkowa - jak E, tyle że kopana (nie ma pstryczka) i jeszcze ciut lżejsza
SM (zdaje się bazując na S, ale nie jestem pewien)


Czy SuperMoto można łatwo i tanio zamienić w enduro ? Czy gra nie warta świeczki?

Musiałbyś kupić całe koła enduro (najlepiej oryginały lub dedykowane do DRZ, choć można rzeźbić z tulejkami), pewnie również drugi zestaw napędowy i adapter do zacisku lub cały zacisk. AFAIK z hamplem najoptymalniej jest mieć cały drugi komplet pompa-przewód-zacisk, znacznie to przyśpiesza i ułatwia przekładkę.
Było już na ten temat co nieco, więc poszperaj w archiwum.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona