DR radiowozu

Data: 2009-05-08 09:34:40
Autor: Icek
DR radiowozu
Tak mnie dzis natknelo. Ile osob ma w DR wpisana policyjna suka?

W klatce z tylu to potrafia przewozic po 6-8 osob. Czasami tez w srodku
przewoza policjantow na akcje to potrafi ich tam wejsc 11. Czy w takim razie
kierowca ma PJ na autobus ?

Ile osob ma wpisane w DR taki pojazd ?

Icek

Data: 2009-05-08 10:28:34
Autor: Easy
DR radiowozu

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:gu0edp$8sa$1node1.news.atman.pl...
[...]

pojazd specjalny?

nie wiem, zapytam ieczorem wiedzacego ;)

E.

Data: 2009-05-08 12:37:37
Autor: piotr [trzykoty]
DR radiowozu

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał
W klatce z tylu to potrafia przewozic po 6-8 osob. Czasami tez w srodku
przewoza policjantow na akcje to potrafi ich tam wejsc 11.

11 osób, to chyba w porywach i w stanie wyższej koniecznoci;) W czym? Nigdy w busie nie widziałm tylu "pasażerów" w klatce. Nysy miały tam 4 miejsca, podobnie jak większość współczesnych stadardowych busów policyjnych. Z przodu i na kanapie masz 5 osób. W sumie 9, a więc zwykła kategoria B prawa jazdy starcza. No pewnie są też i jakieś więzniarki, co mają więcej w klateczce.

Data: 2009-05-08 12:39:48
Autor: spp
DR radiowozu
piotr [trzykoty] pisze:

W sumie 9, a więc zwykła kategoria B prawa jazdy starcza.

No właśnie nie starcza.

--
spp

Data: 2009-05-08 12:49:18
Autor: piotr [trzykoty]
DR radiowozu

Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał
No właśnie nie starcza.

Czemu nie, jeśli masa pojazdu jest ok i 9 osób, to w czym problem?

Data: 2009-05-08 12:58:27
Autor: spp
DR radiowozu
piotr [trzykoty] pisze:

No właśnie nie starcza.

Czemu nie, jeśli masa pojazdu jest ok i 9 osób, to w czym problem?

Ouups, no właśnie. Pomyliłem się o jedną osobę. :(

--
spp

Data: 2009-05-08 12:44:33
Autor: piotr [trzykoty]
DR radiowozu
Ja tam się zastanawiam jakiego właściciela mają wpisane nieoznakowane radiowozy: KWP czy jednostkę terenową z której służą?

Data: 2009-05-08 14:50:11
Autor: live_evil
DR radiowozu
piotr [trzykoty] pisze:
Ja tam się zastanawiam jakiego właściciela mają wpisane nieoznakowane radiowozy: KWP czy jednostkę terenową z której służą?

Zazwyczaj KWP.

--

  live_evil

Data: 2009-05-08 06:04:43
Autor: BK
DR radiowozu
On May 8, 2:50 pm, live_evil <usame.bez.t...@o2.pl> wrote:
piotr [trzykoty] pisze:

> Ja tam się zastanawiam jakiego właściciela mają wpisane nieoznakowane
> radiowozy: KWP czy jednostkę terenową z której służą?

> [...]

Zalezy ktore nieoznakowane.

Jesli chodzi o cywilne wozy z wideorejestratorami - kiedys zawsze
mialy KWP - ostatnio sie to zmienia.

Data: 2009-05-10 19:49:36
Autor: Piotr [trzykoty]
DR radiowozu

Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał
Jesli chodzi o cywilne wozy z wideorejestratorami - kiedys zawsze
mialy KWP - ostatnio sie to zmienia.

Nie tyle chodzi mi na jakich blachach jeżdżą, ale kto formalnie jest ich właścicielem i figuruje w DR?

Data: 2009-05-08 17:22:14
Autor: stebi
DR radiowozu
piotr [trzykoty] pisze:
Ja tam się zastanawiam jakiego właściciela mają wpisane nieoznakowane radiowozy: KWP czy jednostkę terenową z której służą?

W Poznaniu spotkałem się nawet z balchami POZ (czyli gdzieś pod Poznaniem), a radiowóz jeździ po Poznaniu.

P.S.
Czemu w Poznaniu większość Fabii i Stilo (tych nieoznakowanych) jeździ bez kołpaków? Ukradli im, czy może boją się żeby im nie ukradli? :)
A może poszły na Allegro?

pozdr.
stebi

Data: 2009-05-11 12:27:25
Autor: Rafal M
DR radiowozu
On 8 Maj, 17:22, stebi <michalsnielupiesp...@net.pl> wrote:

Czemu w Poznaniu większość Fabii i Stilo (tych nieoznakowanych) jeździ
bez kołpaków? Ukradli im, czy może boją się żeby im nie ukradli? :)

Kolpaki czesto spadaja. Zwlaszcza przy agresywnej jezdzie po naszych
dziurach.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-05-08 21:36:02
Autor: Robert Tomasik
DR radiowozu
[...]

Przeważnie tyle, by nie być autobusem, bo to silnie komplikuje ekspoatację.

DR radiowozu