[Sprzedam] DR350

Data: 2011-12-28 23:14:19
Autor: Nikanor
[Sprzedam] DR350
Przepraszam - ja tylko raz.

Chc臋 sprzeda膰 moj膮 DR350. Rocznik: 1991. Zarejestrowana (do listopada 2012  - u normalnego diagnosty, bez 偶adnych czar贸w-mar贸w), ubezpieczona (do  marca 2012). Mam j膮 od trzech lat jako艣. Niekt贸rzy tu mog膮 zna膰 ten  egzemplarz, bo go kupi艂em od Moskala.

Rozrusznik kopany, elektryka bez akumulatora - ca艂a nowa. Zegar贸w brak.  Jako艣 nie by艂y potrzebne. Zbiornik plastikowy. L偶ej si臋 ju偶 nie da :)  Mo偶na ew. fabryczny t艂umik wymieni膰.

Zawieszenie z ty艂u zmieni艂em na "N"-kowe, czyli z pe艂n膮 regulacj膮.

W tym roku za艂o偶ony nowiutki ga藕nik Mikuni TM36.

Ubieg艂ej zimy robiona regeneracja g艂owicy i wa艂k贸w rozrz膮du, docierane  zawory itp.

Poniewa偶 nie lubi臋 jak co艣 klekocze, zgrzyta i trze, to po drodze robi艂em  r贸偶ne tam duperele: nowa linka sprz臋g艂a, nowy rolgaz, nowe linki gazu,  艂o偶yska zawieszenia, g艂贸wki ramy etc. Na ko艂ach nowiutkie Pirelli Scorpion.

To, czego wola艂em nie psu膰 sam - sk艂ada艂 Micha艂 Demczuk.

Mnie ten motocykl s艂u偶y艂 jako nauka jazdy w terenie i jest do tego  艣wietny. Uprzedzam tylko, 偶e kopany rozrusznik wymaga umiej臋tno艣ci (mo偶e  nie doktoratu, ale trzeba si臋 zaprzyja藕ni膰). Micha艂 go odpala艂 od  pierwszego kopa, a ja przez pierwsze trzy miesi膮ce chcia艂em sprzeda膰 tego  pierdolonego trupa :)) Potem nawet taki weekendowy endurowiec jak ja si臋  nauczy艂 :)

Troch臋 zdj臋膰 jest tu (z 2009 r., ale ca艂okszta艂t pozosta艂 bez zmian :)

http://tnijurl.com/dr350/

Cena: 4600 PLN.

A maszyna stoi u Demczuka w Nowym Dworze - mo偶na sobie obejrze膰.. Kontakt  ze mn膮: nikanor@to_do_wyciecia.gazeta.pl

--
Nikanor [TE630, SH300, DR350 - na wydaniu]

Data: 2011-12-29 07:29:22
Autor: Radarro
[Sprzedam] DR350
Poda砮m info kumplowi, kt髍y szuka DeeRy w砤秐ie albo DT 125. Zobaczy, poczyta i mo縠 cos sie z tego urodzi. Pozdr!
--
Radarro
VFR

--