[Spam] DR350 w dobre ręce do sprzedania.

Data: 2010-05-05 13:50:44
Autor: Viking
[Spam] DR350 w dobre ręce do sprzedania.
V-tkacy raz na 10lat można:)

Witam, znajomy ma do sprzedania DR’ke 350 SE rok produkcji 1997, przebieg 13900 km, wersja z rozrusznikiem elektrycznym, zarejestrowany, ubezpieczony, cena 7200 PLN.

Moto ma książkę serwisową. Serwisowany był w autoryzowanym salonie Suzuki oraz u Michała Demczuka. Moto do obejrzenia tylko w weekendy w okolicach Stalowej tel. kontaktowy 609 788 082

Link do aukcji na allegro:

 http://www.allegro.pl/item1022622595_suzuki_dr350_se1997r_13900km_ks_serwis_zarejstro.html

Pozdr.
Tomek
Biały VFRnek (w sumie jak ktoś chce tez sprzedam..; w ramach update;)

Data: 2010-05-05 14:14:31
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Viking napisał(a):
Witam, znajomy ma do sprzedania DR’ke 350 SE rok produkcji 1997,

A to ja DR350N oddam za 5kpln. Albo zamienie na duze enduro. Z moja doplata.

Tak sie tylko dopialem.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-05-05 12:38:54
Autor: AZ
On 2010-05-05, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

A to ja DR350N oddam za 5kpln. Albo zamienie na duze enduro. Z moja doplata.

Tylko zapytaj na preclu jaki musi miec skok zawieszenia i w ogole. Zeby
pozniej nie bylo ze kupiles wyrob duzyenduropodobny.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-05 14:50:58
Autor: Viking
Viking napisał(a):
Witam, znajomy ma do sprzedania DR’ke 350 SE rok produkcji 1997,

A to ja DR350N oddam za 5kpln. Albo zamienie na duze enduro. Z moja
doplata.

Tak sie tylko dopialem.

dopiąć to się zawsze można;)

Data: 2010-05-05 16:08:56
Autor: Zapek
[Spam] DR350 w dobre rêce do sprzedania.

U¿ytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisa³

A to ja DR350N oddam za 5kpln. Albo zamienie na duze enduro. Z moja doplata.

Mam duze enduro.
Sprzedam za 8kzl.
"Beesz Pan zadowolony"

Tak sie tylko dopialem.
Tez.

--
Zapek

[Spam] DR350 w dobre ręce do sprzedania.