DRODZY rowerzyści!

Data: 2009-11-22 00:24:57
Autor: Ryszard Mikke
DRODZY rowerzyści!
Google mówi, że tego tu jeszcze nie było.

A na fotce widać m.in. Marcina Hyłę :)

http://www.wytryb.pl/temp/fakt_rowery.jpg

rmikke

Data: 2009-11-22 01:31:20
Autor: RadoslawF
DRODZY rowerzyści!
Dnia 2009-11-22 01:24, Użytkownik Ryszard Mikke napisał:
Google mówi, że tego tu jeszcze nie było.

A na fotce widać m.in. Marcina Hyłę :)

http://www.wytryb.pl/temp/fakt_rowery.jpg

Z którego roku ta gazeta ?

Pozdrawiam

Data: 2009-11-22 00:38:45
Autor: Ryszard Mikke
DRODZY rowerzyści!
RadoslawF <radoslawfl@wp.pl> napisał(a):
Dnia 2009-11-22 01:24, Użytkownik Ryszard Mikke napisał:
> Google mówi, że tego tu jeszcze nie było.

Z którego roku ta gazeta ?

No właśnie najbledszego pojęcia nie mam...

rmikke

Data: 2009-11-22 10:09:37
Autor: Marcin Hyła
DRODZY rowerzyści!
Ryszard Mikke wrote:

http://www.wytryb.pl/temp/fakt_rowery.jpg
Z którego roku ta gazeta ?
No właśnie najbledszego pojęcia nie mam...

Z wrzesnia 2008 roku - tydzień zrównoważonego transportu. Promowaliśmy bardzo ekologiczny środek transportu - TACZKI (dla władz miasta).

W tym roku Fuckt w podobny sposób potraktował posła Łukasza Gibałę - była majówka rowerowa w Tyńcu, a F. wyjechał z tekstem w stylu "zamiast pracować, poseł obija się na rowerze" (poseł na tej majówce pracował, wysłuchiwał rowerzystów - a był to dzień formalnie wolny od pracy hehe).

Żeby było zabawniej, na fotce wszyscy oprócz posła mieli wypixlowane twarze, że niby poseł sie w rowerowym środowisku kryminalnym obraca :-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-11-23 05:14:40
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
DRODZY rowerzyści!
[...]

Ja pierdole, w stolicy Wysp Nieudacznikow tekst takiego artykulu jest
wrecz niewyobrazalny :)

Data: 2009-11-22 00:42:01
Autor: Ryszard Mikke
DRODZY rowerzyści!
RadoslawF <radoslawfl@wp.pl> napisał(a):
Dnia 2009-11-22 01:24, Użytkownik Ryszard Mikke napisał:
> Google mówi, że tego tu jeszcze nie było.

Z którego roku ta gazeta ?

Na Wytrybie pojawiło się w styczniu tego roku, ale nie wiem, czy to o czymś
świadczy...

rmikke

Data: 2009-11-22 09:30:06
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
DRODZY rowerzyści!
Dnia 22.11.2009 01:42 użytkownik Ryszard Mikke napisał :
[...]

OIDP akcja była w Dniu bez Samochodu (TM) rok temu. Sam długo nic nie wiedziałem o tym artykule, dopiero Mocniak mi powiedział przy okazji swojej słynnej wizyty w Krakowie jakoś latem b.r. ;-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-22 10:12:09
Autor: Marcin Hyła
DRODZY rowerzyści!
Mikołaj "Miki" Menke wrote:

OIDP akcja była w Dniu bez Samochodu (TM) rok temu. Sam długo nic nie wiedziałem o tym artykule, dopiero Mocniak mi powiedział przy okazji swojej słynnej wizyty w Krakowie jakoś latem b.r. ;-)

Czemu _SŁYNNEJ_ ?

:-P
:-P
:-P

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-11-22 09:26:26
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
DRODZY rowerzyści!
Dnia 22.11.2009 01:24 użytkownik Ryszard Mikke napisał :
Google mówi, że tego tu jeszcze nie było.

A na fotce widać m.in. Marcina Hyłę :)

I mnie. :-D

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-22 10:53:29
Autor: MadMan
DRODZY rowerzyści!
Dnia Sun, 22 Nov 2009 09:26:26 +0100, "Mikołaj \"Miki\" Menke"
napisał(a):

A na fotce widać m.in. Marcina Hyłę :)

I mnie. :-D

Ciekawe gdzie. No chyba że bokiem stanąłeś, 3 piksele ciężko zauważyć... :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

DRODZY rowerzyści!