DRZ - problem z przelacznikiem swiatel - mial ktos?

Data: 2009-04-22 23:19:17
Autor: Don Pedro
DRZ - problem z przelacznikiem swiatel - mial ktos?
WIR pisze:
Zauwazylem, ze jest troche posiadaczy DRZ 400.
Wczoraj wieczorem siadlo mi oswietlenie.

Proponuję multimetr z Tesco za 14,99 PLN i podstawowy kurs elektrotechniki (może być z podręcznika do technikum). Jako alterntywę proponuję wycieczkę do elektryka.
Gdybyś odebrał to za złośliwość - nie ma bata, by przebadać Twoją instalację przez serwer news (nie ma takiej opcji w prawie Ohma).

pozdr
DP (elektryk, żeby nie było)
TL-S

Data: 2009-04-22 15:11:14
Autor: WIR
On 22 Kwi, 23:19, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
WIR pisze:

> [...]

Proponuję multimetr z Tesco za 14,99 PLN i podstawowy kurs
elektrotechniki (może być z podręcznika do technikum). Jako alterntywę

Tia - ta przyszlosc tez przed soba widze.
Myslalem, ze jest jakis powtarzajacy sie kiks w instalacji, ktory sie
pojawil juz u kogos w DRZ - co na pewno ulatwiloby sledztwo.

WIR

Data: 2009-04-23 08:31:53
Autor: Kuczu
WIR pisze:

Myslalem, ze jest jakis powtarzajacy sie kiks w instalacji, ktory sie
pojawil juz u kogos w DRZ - co na pewno ulatwiloby sledztwo.

Przekaznik swiatel sprawdzales ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-23 14:18:43
Autor: WIR
On 23 Kwi, 08:31, Kuczu <p.kuczyn...@jim-satnet.pl> wrote:
Przekaznik swiatel sprawdzales ?

wychodzi na to, ze tam niema przekaznika, tylko idzie zasilanie
bezposrednio kablem z akumulatora.
W serwisowce nie ma slowa o przekazniku do tych swiatel - jest
przekaznik do kontrolek obok wyswietlacza lcd, do kierunkow - do
'headlight' brak.
Przyznaje sie - gowno wiem o takich instalacjach i w sumie to
spodziewalem sie prostszej instalacji w takiej malej bryce.
Bezpiecznik co prawda 1, ale za to z modułu ukrytego pod kanap± (swoj±
drog± dziwnie wygl±da logo Mitsubishi w motocyklu Suzuki :) wychodzi
taka dzungla kabli, dodatkowo tak pozwijana dla zaoszczedzenia
miejsca, ze az ciezko tego nie porozpinac wszystkiego jakims
ostrzejszym ruchem.

WIR

DRZ - problem z przelacznikiem swiatel - mial ktos?