[SPAM] DRZ400E - Sprzedam

Data: 2010-02-03 18:06:42
Autor: Grzegorz Rogala
[SPAM] DRZ400E - Sprzedam
siema
wyklul mi sie pomysl na..
W zwiazku z tym sprzedam

_Suzuki DRZ400E 2005 (rejestracja 2006)_

- Wersja E - plastikowy zbiornik, gaznik Keihin - 49KM
- _ZAREJESTROWANY_ - ubezpieczony
- Przebieg niewielki
- Dodatki: handbary Polisport, kierownica 28,6mm WRP, raisery 30mm, oslony chlodnic.
- Wymienione ostatnio (nie dalej niz 3mce):
- olej w lagach
- uszczelniacze wraz z kapturkami przeciwpylowymi,
- lozyska+uszczelniacze w wahaczu,
- lozyska + uszczelniacze w tylnym kole,
- dorobione tulejki dystansowe w tylnym kole bo oryginaly sie zuzyly.
- Opony - przod 80% Dunlop D952 Tyl Continental jakis tam (obie detki heavy duty 5mm)
- zawory po sprawdzeniu
- olej po wymianie przed zima
- swieca nowa.
- zestaw napedowy RK520XW+JT seryjne przelozenia - 95%

braki: :)
  - Wyjebalem stacyjke i licznik i linke od licznika (linke gdzies jeszcze mam)

Cena: 13500zl (pomyslimy o negocjacjach przy ogladaniu)
Zdjecia: hint - moja strona www.
Miejsce postoju: po lewej stronie od duzego pokoju (Lodz)
Pytania: mailto:alagorWYWALRYCHA@o2.pl lub 793016771

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-08 15:29:45
Autor: Grzegorz Rogala
[SPAM] DRZ400E - Sprzedane
Grzegorz Rogala pisze:
siema
wyklul mi sie pomysl na..
W zwiazku z tym sprzedam
[cut]
Sam sobie odpowiem, chyba dbalem o motocykl bo sie sprzedal :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-08 10:24:27
Autor: Bart z Uc
DRZ400E - Sprzedane
On 8 Lut, 15:29, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:

Sam sobie odpowiem, chyba dbalem o motocykl bo sie sprzedal :)
o naiwnosci ludzka...swiat uslany jest slepcami.... ;-)

[brak_sprzetu_do_blota]
....yyyy nie dasz rady... ;-)

Tiger1050http://www.rogal.riders.pl
....ja chce na placki do Budapesztu... abo na... do Chorwacji ;-)

Pozdro!
Drech

Data: 2010-02-08 23:08:10
Autor: Grzegorz Rogala
DRZ400E - Sprzedane
Szcze;ka pisze:

Sam sobie odpowiem, chyba dbalem o motocykl bo sie sprzedal :)
o naiwnosci ludzka...swiat uslany jest slepcami.... ;-)
Ty no, porysany by? ale jezdzony tylko w niedziele i jak swiecilo slonce tylko ;P

[brak_sprzetu_do_blota]
...yyyy nie dasz rady... ;-)
Ale ja nie chce dawac rady ;)

...ja chce na placki do Budapesztu... abo na... do Chorwacji ;-)
halo, nie pij tyle bo juz sniegu nie widzisz.
to zejdzie dopiero w MAJU ku*wa!

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-08 15:41:01
Autor: Zapek
[SPAM] DRZ400E - Sprzedane

Użytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@vp.pl> napisał
Sam sobie odpowiem, chyba dbalem o motocykl bo sie sprzedal :)
To kiedy cos nowego do blota i co ? :-]

--
Zapek
XR600R

Data: 2010-02-08 16:42:25
Autor: Grzegorz Rogala
[SPAM] DRZ400E - Sprzedane
Zapek pisze:

To kiedy cos nowego do blota i co ? :-]
Wszystko w rekach BZWBK ;)
A co.. czy to wazne? Ma nie tonąć ;))

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-12 15:45:39
Autor: Kryhu
[SPAM] DRZ400E - Sprzedane
Grzegorz Rogala pisze:

Hej

To kiedy cos nowego do blota i co ? :-]
Wszystko w rekach BZWBK ;)
A co.. czy to wazne? Ma nie tonąć ;))

Kajak? ;P
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2010-02-23 01:29:10
Autor: Watson
DRZ400E - Sprzedane
On 12 Lut, 15:45, Kryhu <krystia...@perfekt.pl> wrote:
Grzegorz Rogala pisze:

Hej

> Wszystko w rekach BZWBK ;)
> A co.. czy to wazne? Ma nie ton ;))

Kajak? ;P

Też ciekawym gdzie Rogala rzuci.

Skoro ma sport turystyka - to raczej ani sporta, ani turystyka inszego
nie.

Quada? fe

Inne enduro - IMHO bez sensu - mi EXC wystarczyło aż się błoto
znudziło.

Jimmi go namówił na customa?  :)

O wiem skuter i nowy rower do kompletu :)

Wats.
Skuter i rower.

[SPAM] DRZ400E - Sprzedam