Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   DSG

DSG

Data: 2011-01-04 23:12:40
Autor: megrims
DSG
W dniu 2011-01-04 21:36, Rafa� VFR pisze:
Witam
Powiedzcie mi dobrzy ludzie dlaczego auto ze skrzynia DSG "na swiatlach"
lekko ciagnie do przodu ?
W starych autoamtach zawsze si� m�wi�o, �e olej nadal kra�y - i niby to
logiczne - a w DSG ? Dlaczego objaw jest identyczny ?
Pzdr
Rafa�


Są różne automaty. W tych 'starych' klasycznych z konwerterem
momentu czasem jest tak, ze samo wrzucenie na 'D' powoduje, że
auto się toczy, a w niektórych dopiero naciśnięcie gazu powoduje,
że auto zaczyna się toczyć. Tak samo ze skrzyniami dwusprzęgłowymi.
TrochÄ™ inaczej chodzi PDK (Porsche), inaczej DSG (VW) i inaczej
DC-SST (Mitsubishi) a dwusprzęgłowa 8-biegowa w SLS AMG to jeszcze
inna sprawa.

Więc jak mówią Niemcy: Andere Länder, andere Sitten.

Data: 2011-01-04 22:21:08
Autor: masti
DSG
Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 23:12:40 +0100 osobnik zwany megrims
wystukał:

W dniu 2011-01-04 21:36, Rafa� VFR pisze:
Witam
Powiedzcie mi dobrzy ludzie dlaczego auto ze skrzynia DSG "na
swiatlach" lekko ciagnie do przodu ?
W starych autoamtach zawsze si� m�wi�o, �e olej nadal kra�y - i niby to
logiczne - a w DSG ? Dlaczego objaw jest identyczny ? Pzdr
Rafa�


Są różne automaty. W tych 'starych' klasycznych z konwerterem momentu
czasem jest tak, ze samo wrzucenie na 'D' powoduje, że auto się toczy, a
w niektórych dopiero naciśnięcie gazu powoduje, że auto zaczyna się
toczyć.

w hydrokinetykach z definicji, powinno sie toczyć

Tak samo ze skrzyniami dwusprzęgłowymi. Trochę inaczej chodzi
PDK (Porsche), inaczej DSG (VW) i inaczej DC-SST (Mitsubishi) a
dwusprzęgłowa 8-biegowa w SLS AMG to jeszcze inna sprawa.

a dlaczego miałoby się toczyć w manualach z automatycznym sprzęgłem poza sytuacją gdy nie wysprzęgla i ciągnie?




--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-01-04 22:23:16
Autor: Robert Rêdziak
DSG
On Tue, 4 Jan 2011 22:21:08 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell>
wrote:

a dlaczego mia³oby siê toczyæ w manualach z automatycznym sprzêg³em poza sytuacj± gdy nie wysprzêgla i ci±gnie?

 W czê¶ci skrzyñ DSG s± mokre sprzêg³a.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rêdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2011-01-04 15:56:42
Autor: Darek S-ki
DSG
On 4 Sty, 23:23, Robert Rêdziak <re...@gm.wkurw.org> wrote:
On Tue, 4 Jan 2011 22:21:08 +0000 (UTC), masti <g...@to.hell>
wrote:

> a dlaczego mia oby si toczy w manualach z automatycznym sprz g em poza
> sytuacj gdy nie wysprz gla i ci gnie?

 W cz ci skrzy DSG s mokre sprz g a.


A Superb 7-mio biegowy DSG jest chyba suchosprzêg³owy ?


--
Pozdrawiam
Darek S-ki

Data: 2011-01-04 22:51:14
Autor: masti
DSG
Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 22:23:16 +0000 osobnik zwany Robert Rędziak
wystukał:

On Tue, 4 Jan 2011 22:21:08 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

a dlaczego miałoby się toczyć w manualach z automatycznym sprzęgłem
poza sytuacją gdy nie wysprzęgla i ciągnie?

 W części skrzyÅ„ DSG sÄ… mokre sprzÄ™gÅ‚a.

no i? mokre to nie hydrokinetyk

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-01-05 00:04:53
Autor: megrims
DSG
W dniu 2011-01-04 23:51, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 22:23:16 +0000 osobnik zwany Robert Rędziak
wystukał:

On Tue, 4 Jan 2011 22:21:08 +0000 (UTC), masti<gone@to.hell>  wrote:

a dlaczego miałoby się toczyć w manualach z automatycznym sprzęgłem
poza sytuacją gdy nie wysprzęgla i ciągnie?

  W części skrzyÅ„ DSG sÄ… mokre sprzÄ™gÅ‚a.

no i? mokre to nie hydrokinetyk


w YZ450F lub R1 też jest mokre, ale to NTG

Data: 2011-01-04 23:07:00
Autor: masti
DSG
Dnia pięknego Wed, 05 Jan 2011 00:04:53 +0100 osobnik zwany megrims
wystukał:

W dniu 2011-01-04 23:51, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 22:23:16 +0000 osobnik zwany Robert
Rędziak wystukał:

On Tue, 4 Jan 2011 22:21:08 +0000 (UTC), masti<gone@to.hell>  wrote:

a dlaczego miałoby się toczyć w manualach z automatycznym sprzęgłem
poza sytuacją gdy nie wysprzęgla i ciągnie?

  W części skrzyÅ„ DSG sÄ… mokre sprzÄ™gÅ‚a.

no i? mokre to nie hydrokinetyk


w YZ450F lub R1 też jest mokre, ale to NTG

w sumie ze znanych suchych to tylko dukat :)




--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-01-05 00:37:35
Autor: megrims
DSG
W dniu 2011-01-05 00:07, masti pisze:
Dnia pięknego Wed, 05 Jan 2011 00:04:53 +0100 osobnik zwany megrims
wystukał:

W dniu 2011-01-04 23:51, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 22:23:16 +0000 osobnik zwany Robert
Rędziak wystukał:

On Tue, 4 Jan 2011 22:21:08 +0000 (UTC), masti<gone@to.hell>   wrote:

a dlaczego miałoby się toczyć w manualach z automatycznym sprzęgłem
poza sytuacją gdy nie wysprzęgla i ciągnie?

   W części skrzyÅ„ DSG sÄ… mokre sprzÄ™gÅ‚a.

no i? mokre to nie hydrokinetyk


w YZ450F lub R1 też jest mokre, ale to NTG

w sumie ze znanych suchych to tylko dukat :)




znów NTG:

Kiedyś na Biedrusku jako początkujący użytkownik YZ450F utopiłem sprzęta
całkowicie. Wody się nie nachlał - zgasł od razu.

Po odpaleniu próbowałem ruszyć. :D Okazało się, że łańcuch nażarł się
błota i był tak naciągnięty, że sprzęt nie chciał ruszyć.

I to mokre sprzęgło i tak się spaliło :D

DSG

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona