DSG 7/DQ200

Data: 2021-03-27 23:19:52
Autor: PiteR
DSG 7/DQ200
in <news:605f5688$0$532$65785112news.neostrada.pl>
user nadir pisze tak:

Autoryzowane serwisy VW i niektóre mądre książki nie przewidują
wymiany oleju w tej skrzyni przez cały okres jej eksploatacji

Olej nie staje się z czasem lepszy więc wymiana to plus.
Można zobaczyć czy nie ma brokatu w oleju.

Two schools of thought here. After the synthetic/mineral debacle some VAG dealers took the view that the dry clutch 7-speed DSG needed an oil change every 40,000 miles, but the official Volkswagen line is that they don't. The 6-speed wet clutch DSG is a maintenance box and does need fresh oil and filter every 40,000 miles.

https://tinyurl.com/s9apa8cp

--
Piter

#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

Data: 2021-03-28 22:47:07
Autor: nadir
DSG 7/DQ200
W dniu 28.03.2021 o 00:19, PiteR pisze:

Olej nie staje się z czasem lepszy więc wymiana to plus.

To jasne, tylko że różnica między 15tys. kilometrów a w ogóle się nie wymienia jest spora. O ile mam zamiar wymieniać w tej skrzyni olej, to interwały 15tys. trochę zniechęcają, więc chcę znaleźć więcej informacji w tym temacie. 40tys. mil wydaje się OK.

DSG 7/DQ200