DSG koszt wymiany oleju w skrzyni

Data: 2009-09-02 13:32:39
Autor: Darek S-ki
DSG koszt wymiany oleju w skrzyni
Hei
Mam pytanie do użytkowników DSG ze stajni Audi VW Skoda i Seat. Jaki
jest koszt wymiany oleju w skrzyni biegów ?
Zrobiłem serwis po 60 kkm w Octavii II 2,0 tdi 103 KW DSG
Serwis w Skodzie policzył :
- 142,74 zł Wymiana oleju
- 507,60 zł Olej przekładniowy (6 l)
-  86,40 zł Wkład filtra

Jak to wygląda w innych serwisach ?

Darek S-ki

Data: 2009-09-03 08:03:33
Autor: Marcin N
Dnia Wed, 2 Sep 2009 13:32:39 -0700 (PDT), Darek S-ki napisał(a):

[...]

Podobnie, ja wymieniajac w serwisie mitsubishi w automatycznej skrzyni
zapalcilem tez jakos 600PLN - pacjent to mitsubishi outlander

Data: 2009-09-03 10:12:44
Autor: Marcin N

Użytkownik "Marcin N" <nykmarcin@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:y02l6frkkcud$.9phiwxufljxf$.dlg40tude.net...
[...]

Trafił nam się ten sam nick?

MN

Data: 2009-09-03 10:28:44
Autor: Marcin
[...]

Faktycznie ale to nie tak ze chce podszywac sie pod Ciebie :)
Pozdrawiam
Marcin N

Data: 2009-09-03 09:39:06
Autor: Maciej Przyboś
DSG koszt wymiany oleju w skrzyni
A samej robocizny wymiany filtra nie policzyli ?

MAciej

Data: 2009-09-03 12:34:24
Autor: Zorka
Darek S-ki pisze:
Hei
Mam pytanie do użytkowników DSG ze stajni Audi VW Skoda i Seat.

Ze stajni?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stajnia

Data: 2009-09-03 06:22:45
Autor: Darek S-ki
On 3 Wrz, 12:34, Zorka <co...@vp.pl> wrote:
Darek S-ki pisze:

> Hei
> Mam pytanie do użytkowników DSG ze stajni Audi VW Skoda i Seat.

Ze stajni?http://pl.wikipedia.org/wiki/Stajnia

hm....
Ok - jak dla Ciebie niech będzie , że z chlewa ;-)

a co do kosztów robocizny - to właśnie robocizną jest wymiana
oleju :-)  poz. nr 1

--
Pozdr.
Darek S-ki

Data: 2009-09-03 16:54:12
Autor: Zorka
Darek S-ki pisze:

[...]

Co z chlewa?

a co do kosztów robocizny - to właśnie robocizną jest wymiana
oleju :-)  poz. nr 1

No jest.

Data: 2009-09-03 19:35:37
Autor: Inead

Darek S-ki pisze:

> [...]

Ze stajni?http://pl.wikipedia.org/wiki/Stajnia

hm....
Ok - jak dla Ciebie niech będzie , że z chlewa ;-)

Też bym się zgodził z tym chlewem, źle wspominam jedną z w/w marek.

--
Pozdr.
Darek S-ki

DSG koszt wymiany oleju w skrzyni