DSG - wymiana oleju.

Data: 2009-10-02 20:10:32
Autor: Mlody
DSG - wymiana oleju.
Witam po dłuższej niebytności - jakoś tak wyszło brak czasu itd...

Jest sobie VW Touran 2.0 TDI 2004/2005 ze skrzynią DSG, skrzynia jest po prostu super wszelakie inne automaty nawet w 2-3x doroższych autach z którymi miałem doczynienia ssą :P
Problem jest taki że trzeba by w niej olej wymienić bo autko świeżo zakupione przez mojego ojca, niby książka serwisowa od niego jest może i jest jakiś wpis o wymianie - nie chce mi się szukać z resztą lepiej wymienić raz za dużo niż raz za mało.
Z tego co wygooglałem to wymienia się co 60 000km koszt w ASO to jakieś 800zł - czyli niesympatycznie, czytałem też wypowiedzi ludzi którzy twierdzili że można samemu ale VAG potrzebny.
Czy orientuje się ktoś jak to właściwie jest? Jest w tym jakaś głębsza filozofia że tylko ASO, czy faktycznie można kombinować samemu, a najlepiej zlecić to jakiemuś dobremu warsztatowi który zrobi to nieco taniej niż ASO?
Ewentualnie gdzie w Warszawie i okolicach znajdę taki warsztat?

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-10-02 20:19:19
Autor: Glexu
DSG - wymiana oleju.
Mlody pisze:
[...]

Tu masz trochę info jak chciałbyś sie sam za to zabrać.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=60059&highlight=dsg+wymiana+oleju

pozdrawiam

Data: 2009-10-02 20:20:40
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
DSG - wymiana oleju.
Dnia 02.10.2009 Mlody <mlody@h> napisał/a:
[...]

Dobrucki powinien dać rade http://www.dobrucki.com.pl/

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-10-02 20:32:19
Autor: Grabosz
DSG - wymiana oleju.

Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisał w wiadomości news:ha5fr6$2pp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Kolego odezwij się do mnie na PW to podam Ci namiary na człowieka, który zrobi Ci to fachowo i w rozsądnej cenie (posiada VAG'a)

Pozdrawiam
Grabosz
e39 530dA Touring
Golf IV 1.6 Variant by PMS

Data: 2009-10-02 20:52:36
Autor: Bugatti
DSG - wymiana oleju.
Użytkownik "Mlody" napisał w wiadomości:

[...]

VAG jest potrzebny tylko do sprawdzenia temperatury oleju w skrzyni (35 -
45*C) przy której należy go spuścić.

Procedurę wymiany możesz spokojnie zrobić sam. Tu masz dokładny opis -
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169356

[...]

"Srał ich pies". Zrób to sam - będziesz miał satysfakcję i więcej kasy w
potrfelu.

Pozdrawiam!

Bugatti

Data: 2009-10-03 12:29:52
Autor: Hektor
DSG - wymiana oleju.
Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał

VAG jest potrzebny tylko do sprawdzenia temperatury oleju w skrzyni (35 -
45*C) przy której należy go spuścić.

Nie spuścić tylko dopełnić i nie VAG tylko Vag-comm, panie znawco.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-10-03 12:47:00
Autor: Bugatti
DSG - wymiana oleju.
Użytkownik "Hektor"  napisał w wiadomości:

Użytkownik "Bugatti"  napisał

VAG jest potrzebny tylko do sprawdzenia temperatury oleju w skrzyni (35 -
45*C) przy której należy go spuścić.

Nie spuścić tylko dopełnić i nie VAG tylko Vag-comm, panie znawco.

Użyłem skrótu. Większość tutaj (mam taką nadzieję) wie że VAG to nazwa koncernu Volkswagen Audi Brand Group.
Panie znawco - nie VAG-comm tylko VAG-COM (lub VCDS).
 ;-)

Zbigniew Kordan

Pozdr.

--