DT 240S - bebenek wym.³o¿ysk

Data: 2013-04-17 22:47:09
Autor: Arek Bukalski
DT 240S - bebenek wym.³o¿ysk
witam
mam pytanko czy wymienia³ kto¶ ³o¿yska w samym bêbenku piasty 240s? potrzebujê pomocy jak to zrobiæ.
dziêki z góry i pozdrawiam Arek

Data: 2013-04-18 06:22:59
Autor: kamil/Endurorider.pl
DT 240S - bebenek wym.³o¿ysk
U¿ytkownik "Arek Bukalski" <arek.b@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kkn1od$qn0$1news.task.gda.pl...
witam
mam pytanko czy wymienia³ kto¶ ³o¿yska w samym bêbenku piasty 240s? potrzebujê pomocy jak to zrobiæ.
dziêki z góry i pozdrawiam Arek

Na stronie producenta by³y instrukcje jak serwisowaæ ich wyroby.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-04-18 16:38:28
Autor: Arek Bukalski
DT 240S - bebenek wym.³o¿ysk

Na stronie producenta by³y instrukcje jak serwisowaæ ich wyroby.

-- pozdrawiam kamil

niestety ale nie do koñca, jest jak rozbieraæ ale jak wyjmowaæ ³o¿yska z bebenka to ju¿ nie ma
pozdrawiam Arek

Data: 2013-04-18 21:06:00
Autor: kamil/Endurorider.pl
DT 240S - bebenek wym.³o¿ysk
niestety ale nie do koñca, jest jak rozbieraæ ale jak wyjmowaæ ³o¿yska z bebenka to ju¿ nie ma

Tak mnie nasz³o: czy producent przewiduje wymianê ³o¿ysk czy ca³ego bêbenka? My¶lê, ¿e maj±c w reku nowy bêbenek mo¿na próbowaæ wyjmowaæ ³o¿yska ze starego o ile nie s± jakie¶ udziwnione nie wymiarowe.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-04-18 22:32:59
Autor: Arek Bukalski
DT 240S - bebenek wym.³o¿ysk

Tak mnie nasz³o: czy producent przewiduje wymianê ³o¿ysk czy ca³ego bêbenka? My¶lê, ¿e maj±c w reku nowy bêbenek mo¿na próbowaæ wyjmowaæ ³o¿yska ze starego o ile nie s± jakie¶ udziwnione nie wymiarowe.

jaki¶ czas temu wymieniono mi w Armarze 3 ³o¿yska (a s± 4 pozostawiam to bez komentarza) wiêc pewnie te z bêbenka wymienili i jedno z piasty, pozosta³o jedno nie wymienione z piasty to pod pier¶cieniem zêbatym gdzie trzeba specjalny klucz, trochê poje¼dzi³em i pojawi³ siê znów luz, pewnie przez niewymienione ³o¿ysko, wiêc mo¿e teraz tylko wymieniæ to które pominêli bo klucz mam swój?
pozdrawiam Arek

Data: 2013-04-18 22:47:06
Autor: kamil/Endurorider.pl
DT 240S - bebenek wym.³o¿ysk
U¿ytkownik "Arek Bukalski" <arek.b@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kkpl9s$vs1$1news.task.gda.pl...

[...]

Ja bym wymieni³ _wszystkie_ ³o¿yska od razu i dopiero wtedy masz gwarancjê co by³o zrobione. Jak znam ¿ycie to wymienili Ci ³o¿yska z piasty i byæ mo¿e jedno z bêbenka.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-04-19 22:14:28
Autor: rzymo
DT 240S - bebenek wym.³o¿ysk
W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 16:38:28 UTC+2 u¿ytkownik Arek Bukalski napisa³:

niestety ale nie do koñca, jest jak rozbieraæ ale jak wyjmowaæ ³o¿yska z bebenka to ju¿ nie ma

Konstrukcja jest bez udziwnieñ, ³o¿yska standardowych rozmiarów sztuk 2 (jedno blokowane segerem), miêdzy nimi tuleja.

Data: 2013-04-20 14:03:30
Autor: Arek Bukalski
DT 240S - bebenek wym.³o¿ysk

Konstrukcja jest bez udziwnieñ, ³o¿yska standardowych rozmiarów sztuk 2 (jedno blokowane segerem), miêdzy nimi tuleja.

To widaæ go³ym okiem wszystko, ale jak siê do tego dobraæ tego nie ma w obstrukcji :) na szczê¶cie ju¿ siê ze wszystkim upora³em i piasta jest ju¿ posk³adana. wieczorem wrzucê opis jak siê do tego dobraæ :)
pozdrawiam Arek

DT 240S - bebenek wym.³o¿ysk