DT 370 V

Data: 2009-09-30 23:02:32
Autor: Lapland
DT 370 V
Cześć,

czy ktoś z was ściągał z tej piasty bębenek? ponoć jest montowany "na wcisk", nie wiem jak jest w rzeczywistości, macie jakieś doświadczenia z demontażem w tej piaście?

l.

Data: 2009-09-30 23:30:28
Autor: kosik
DT 370 V

Użytkownik "Lapland" <"lapland [usun] "@onet.eu> napisał w wiadomości news:ha0h19$6g3$1achot.icm.edu.pl...
czy ktoś z was ściągał z tej piasty bębenek? ponoć jest montowany "na wcisk", nie wiem jak jest w rzeczywistości, macie jakieś doświadczenia z demontażem w tej piaście?

370 to stary Onyx/Cerit a wciskany był w 240. 370 musisz rozkręcić. Poza tym na stronie producenta masz manuale do piast.

Pozdrawiam
kosik

DT 370 V