DT: związki zawodowe chcą wojny z państwem tuskolskim

Data: 2013-06-26 07:43:38
Autor: mcmlxxi.xi.xi
DT: związki zawodowe chcą wojny z państwem tuskolskim
Donald Tusk: związki zawodowe chcą wojny z państwem polskim
 - Dopóki mamy w Polsce demokrację, nie będzie tak, że to lider związku zawodowego mówi polskiemu premierowi, co ma robić. Na to nigdy nie będzie mojej zgody. Nie będziemy przyjmować wszystkich warunków związkowców, bo Polska by tego nie przeżyła. Dla mnie istota ich działania jest prosta: chcą wojny z państwem polskim - mówił na konferencji prasowej po zakończeniu rozmów w ramach Komisji Trójstronnej Donald Tusk. [...]

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/donald-tusk-zwiazki-zawodowe-chca-wojny-z-panstwem,1,5549718,wiadomosc.html

"Nie oddamy władzy bez walki..."

Data: 2013-06-26 16:47:34
Autor: boukun

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:3e4db040-19c7-41ba-a103-ab74af3470c7googlegroups.com...
Donald Tusk: związki zawodowe chcą wojny z państwem polskim

Od kiedy Tusk to państwo polskie. Co najwyżej to on okrada państwo Polskie, czyli Polaków z emrytur... i walczy z państwem polskim, gnębiąc i okradając cały polski naród...

boukun

DT: związki zawodowe chcą wojny z państwem tuskolskim