Data: 2010-03-08 19:12:02 | |
Autor: to | |
[AVEO] DTC P1382 oraz P1403 | |
Michał \"HoMMeR\" Paszek wrote:
Wracajac do tematu. Pytanie dotyczy opisu bledow P1382 oraz P1403. Z P1382 Variable Cam Timing Solenoid #1 Circuit Malfunction P1403 DPFE Sensor Hoses Reversed Wzięte z Opla, pewnie w Aveo jest podobnie (ale głowy za to nie dam). Drugie pytanie dotyczy wskazan parametrow pracy sondy lamba. O ile druga Jest dobrze. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-08 20:31:04 | |
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek | |
[AVEO] DTC P1382 oraz P1403 | |
W dniu 2010-03-08 20:12, to pisze:
> > Wzięte z Opla, pewnie w Aveo jest podobnie (ale głowy za to nie dam). > Przypuszczam, ze jednak nie. Nie napisalem tego w tym watku, za co przepraszam: silnik to 1.2 8V. Jak dobrze "tlumacze" sobie ten opis to pierwszy blad dotyczy elektrozaworu zmiennych faz rozrzadu, a drugi ukladu EGR - sprzezenie zwrotne cisnien. W serwisowce do Daewoo Kalos (ktore jest blizniacze z Chevi Aveo) nie ma nic na temat ani zmiennych faz rozrzadu, ani dodatkowych urzadzen EGR. Czy takie wskazania sa prawidlowe? Czy W tej samej serwisowce znalazlem tez informacje o pracy sondy - rzeczywiscie, pracuje prawidlowo. -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen BX 14TGE |
|