DTV.

Data: 2010-03-02 19:40:19
Autor: bolek
DTV.
Deficyt budżetowy = 50 mld zł,
dług publiczny = 600 mld zł.
I gdzie tu jest tzw wzrost gospodarczy.
Podobna nas kryzys nie dotknął.
W końcu sami musieli przyznać,
że robią ludziom wodę z mózgu.
Już straszą Grecją.
Zaczynają robić pod siebie, bo państwo się wali,
a do wyborów jeszcze trochę.

bolek

Data: 2010-03-02 21:12:28
Autor: abc
DTV.
[...]

Gdyby wybory rzeczywiście zmieniały cokolwiek, to byłyby zakazane.

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-02 21:52:15
Autor: awe
DTV.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hmjrkc$1lg$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
zajmij sie lepiej jezusem
awe

Data: 2010-03-02 21:53:58
Autor: abc
DTV.
-- -- -- -- -- -- --
zajmij sie lepiej jezusem

Demokracja jest fałszywą religią. Centrum kultu i namiastką ofiary są w
demokracji wybory. W akcie głosowania ujawnia się mianowicie boskość
obywatela, jako współojca kolejnego, potężnego i nieomylnego bóstwa:
demokratycznej większości.

To bóstwo obywatel namaszcza, ofiarowując mu swój jedyny, niepowtarzalny i
drogocenny głos. Jest w tej sytuacji zupełnie logiczne, że - wobec
nadchodzących wyborów - kapłani demokracji przedstawiają swoim wiernym jako
moralny obowiązek sam udział w głosowaniu.

Data: 2010-03-03 23:06:42
Autor: awe
DTV.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hmjuiq$q7k$1nemesis.news.neostrada.pl...
-- -- -- -- -- -- --
[...]

wyruchaj sobie jakas fajna mlodke moze bedzie ci lepiej
awe

Data: 2010-03-03 13:38:39
Autor: -heÂŽsk-
DTV.
On Tue, 2 Mar 2010 19:40:19 +0100, "bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote:

 DTV = telewizyjna publiczna misja dziejowa PiS.

Deficyt budżetowy = 50 mld zł,
dług publiczny = 600 mld zł.
I gdzie tu jest tzw wzrost gospodarczy.

 w porownaniu do poprzednich lat.
 nie mow, ze tyle narobili w 2 lata.

Podobna nas kryzys nie dotkn±ł.

 gdyby tusk posluchal prezesa lezelibysmy i kwiczeli.

W końcu sami musieli przyznać,
że robi± ludziom wodę z mózgu.

 elektoratowi pis robi prezes. koles nie ma pojecia
 o ekonomii, a elektorat po skonczonych zawodowkach
 slucha bajan prezesa i jego brata z uwielbieniem.

JuĹź straszÂą GrecjÂą.

 taki scenariusz mozliwy kiedy o ekonomii wypowiada sie
 kursant po 2-tygodniowym szkoleniu w klarysewie i prezydent
 ze specjalnoscia: prawo pracy. to tzw chlopski rozum.

Zaczynaj± robić pod siebie, bo państwo się wali,
a do wyborów jeszcze trochę.

 21.03. na wiosne ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-03 13:58:06
Autor: bolek
DTV.

Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:3slso5lkqud2k5fbau8qd7vidnsjcfbn0e4ax.com...
On Tue, 2 Mar 2010 19:40:19 +0100, "bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote:

Czy jak ja piszę, że tzw rząd pieprzy od rzeczy
to znaczy że jestem zwolennikie PiS-u ?
Ten PiS jest dokładnie tak samo POpaprany.

bolek

Data: 2010-03-03 14:13:58
Autor: -heÂŽsk-
DTV.
On Wed, 3 Mar 2010 13:58:06 +0100, "bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote:

Czy jak ja piszę, że tzw rz±d pieprzy od rzeczy
to znaczy Ĺźe jestem zwolennikie PiS-u ?

 niekonieznie.

Ten PiS jest dokładnie tak samo POpaprany.

 czyli tylko SLD nie ;o))))

Data: 2010-03-03 15:11:03
Autor: bolek
DTV.

Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:u2oso5p63q2clckmdqkhvrnjgq6ao97hus4ax.com...
[...]

Jak napiszę, że SLD to popaprańcy,
to napiszesz że jestem zwolennikiem Samoobrony lub LPR itd. ?
A tak na serio proszę o jeden przykład polityka który nie zasłużył
na pogardę. Do tego szamba można tylko splunąć.
I to z daleka.

bolek

DTV.