DUDA PP

Data: 2009-10-12 19:16:53
Autor: Wujczyk Adam
DUDA PP
Witam
Proszę o informację co bedzie z prawami poboru DUDY?
Nigdzie nie mogę znaleść sensownych informacji na temat PLDUDA000107 DUDA JPP

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4500 (20091012) __________

Data: 2009-10-13 00:06:56
Autor: Dombrek
DUDA PP

Użytkownik "Wujczyk Adam" <AdamWujczyk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:havoaa$k32$1achot.icm.edu.pl...
Witam
Proszę o informację co bedzie z prawami poboru DUDY?
Nigdzie nie mogę znaleść sensownych informacji na temat PLDUDA000107 DUDA JPP

A pytałes w spółce? Tu masz kontakt http://www.pkmduda.pl/index.php?pid=155 i dzwoń!
Dombrek

Data: 2009-10-17 13:56:06
Autor: Seba_Fan

[...]