DUDZIŃSKI czego ciągle tutaj szczekas z?

Data: 2009-09-02 23:29:26
Autor: _Slnt_
DUDZIŃSKI czego ciągle tutaj szczekas z?
Dawno _ci_ udowodniono wyjątkowy brak profesjonalizmu i bezczelne chamstwo, nie tylko na tej liście, lecz przede wszystkim w realu.

Nie masz wstydu coby skulić mordę pod ogon i zamilknąć?!

Data: 2009-09-03 08:58:48
Autor: Mania
[...]

Ech, dawno nic nie pisalam. Tak czytam i czytam i musze powiedziec, ze jestem dla Was pelna podziwu. Ze tez Wam sie chce z tym idiota jeszcze w ogole gadac? Zamiast go kompletnie olac - wtedy bedzie sobie dyskutowal z samym soba (czyli swoimi licznymi wcieleniami), kolina i Pszemolem (ktory nawet nie wie, ze machac pletwami tez trzeba sie nauczyc - i to nawet jesli sie nimi po prostu tylko macha). Zobaczcie - jeszcze rok temu Dudzinski o tej porze siedzial cicho, bo w koncu to szczyt sezonu i pewnie po prostu musial pracowac. Teraz wyraznie ma duzo wolnego czasu. A Ci, ktorzy na podstawie sekty chcieli z nim nurkowac, sami sie przekonali, jak to sie konczy. Dlatego Was podziwiam, ze Wam sie jeszcze chce zbawiac swiat :))
Pozdrowionka
Mania

Data: 2009-09-03 09:58:37
Autor: werner.henke
> [...]
swoimi licznymi wcieleniami), kolina i Pszemolem (ktory nawet nie wie, ze machac pletwami tez trzeba sie nauczyc - i to nawet jesli sie nimi po prostu tylko macha). Zobaczcie - jeszcze rok temu Dudzinski o tej porze siedzial cicho, bo w koncu to szczyt sezonu i pewnie po prostu musial pracowac. Teraz wyraznie ma duzo wolnego czasu. A Ci, ktorzy na podstawie sekty chcieli z nim nurkowac, sami sie przekonali, jak to sie konczy. Dlatego Was podziwiam, ze Wam sie jeszcze chce zbawiac swiat :))

  juz kiedys to pisalem ze wydaje mi sie ze pszemola stworzyl dudzinski,a tak pozatym to chyba coraz wiecej ludzi go olewa.wszystko juz zostalo powiedziane.
ale nie miej nadzieji ze on skonczy,nie skonczy bo to jego zycie,taki ma fetysz.
pzdr.

Data: 2009-09-03 10:07:12
Autor: qlphon
DUDZIŃSKI czego ciągle tutaj szczekasz?

 juz kiedys to pisalem ze wydaje mi sie ze pszemola stworzyl dudzinski,

nie sadzę, za bardzo jest aktywny na innych grupach też
i tam był nawet chyba predzej, gdzie kryc sie nie musi, co by sugerowało
ze jest istotą samodzielną ;-)

a tak pozatym to chyba coraz wiecej ludzi go olewa.wszystko juz zostalo powiedziane.
ale nie miej nadzieji ze on skonczy,nie skonczy bo to jego zycie,taki ma fetysz.

to fakt że mimo ze "w granicach prawa" to jest bardzo uciążliwy...
mnie zmeczył tak, ze nie czytam watków w które jest zaangazowany
ale jestem jeszcze daleko od wrzucenia go do kf, tak jak ucyniłem kolinę i jankiem d.

pozdrowienia

Data: 2009-09-03 10:12:10
Autor: werner.henke
> [...]

ale jestem jeszcze daleko od wrzucenia go do kf, tak jak ucyniłem kolinę i jankiem d.

 no to sie pomylilem :)  ...przyzam sie ze tez ich nie czytam.
pzdr.

Data: 2009-09-03 10:07:45
Autor: Daniel
werner.henke@poczta.onet.pl pisze:
  juz kiedys to pisalem ze wydaje mi sie ze pszemola stworzyl dudzinski,

poczatkowo tworzyli sie wzajemnie.. teraz juz sie nie lubia ;)

pozdrawiam

Daniel

Data: 2009-09-03 11:21:47
Autor: mbnin
> [...]
>   juz kiedys to pisalem ze wydaje mi sie ze pszemola stworzyl dudzinski,

poczatkowo tworzyli sie wzajemnie.. teraz juz sie nie lubia ;)

Eee, chyba jednak nadal sie lubia. Moze sie troche prztykaja, ale Pszemol caly czas staje w obronie Dudzinskiego. Ma facet zaciecie :))))

Pozdro
Mania

Data: 2009-09-03 09:11:42
Autor: Pszemol
<mbnin@onet.pl> wrote in message news:33ae.000004a6.4a9f8aabnewsgate.onet.pl...
> [...]

Eee, chyba jednak nadal sie lubia. Moze sie troche prztykaja, ale Pszemol caly
czas staje w obronie Dudzinskiego. Ma facet zaciecie :))))

Naprawdę nie macie niczego ciekawego do roboty w życiu tylko analizować
kogo lubię a kogo nie lubię???
Żeby mi tylko soda do głowy nie uderzyła od tego nadmiaru popularności ;-)

Data: 2009-09-03 16:14:57
Autor: Daniel
Pszemol pisze:
Naprawdę nie macie niczego ciekawego do roboty w życiu tylko analizować
kogo lubię a kogo nie lubię???

ale to bylo zartobliwe, humorystyczne zeby nie powiedziec ironiczne stwierdzenie, czytajac mimo woli Twoje polemiki z Dupa D.

pozdrawiam

Daniel

Data: 2009-09-03 09:38:27
Autor: Pszemol
"Daniel" <ddaanniieell@o2.pl> wrote in message news:h7oj11$2jm$1inews.gazeta.pl...
Pszemol pisze:
[...]

Nie bądź dziecinny i nie używaj proszę przedszkolnych przezwisk... :-)
To raz. A dwa - Ostatnio pod nickiem SHARMDIVER.PL pojawił się
ktoś, kto podpisał się G Szalbierz, więc wygląda na to że dla niepoznaki
pisze pod tym nickiem dużo więcej osób niż ta jedna...
A więc moje polemiki tylko właściwie z kim? Zawsze z kimś innym? :-)
Dziwne to jest dla mnie. Logiczniej byłoby, gdyby pisali oni pod
swoimi własnymi nazwiskami/pseudonimami a w stopce mieli
SHARMDIVER.PL i już byłoby wiadomo że z jednej bazy są...

Data: 2009-09-03 16:46:49
Autor: mbnin
> [...]

swoimi własnymi nazwiskami/pseudonimami a w stopce mieli
SHARMDIVER.PL i już byłoby wiadomo że z jednej bazy są...
Dudzinski nie potrafi cytowac. To raz. Wiec czesto cytuje czyjes posty, ale poniewaz nie potrafi to wyglada jakby to byl jego post. Dwa - Dudzinski juz wielokrotnie wystepowal pod wieloma nickami. W zasadzie wszystkie watki chwalace Dudzinskiego napisal on sam. Wiec jak sie ma duzo osobowosci to sie czasami mozna pomylic. A trzy - a w zasadzie dlaczego nie moge pisac Dupa D? Wiesz jakimi oblegami on mnie tutaj obrzucal? Pogrzeb troche w archiwum grupy i znajdziesz (a nie jestem instruktorem, wlascicielem bazy, wlascicielem biura podrozy - generalnie nie jestem w zadnym stopniu jego konkurencja)

Pozdrowienia
Mania

--

DUDZIŃSKI czego ciągle tutaj szczekas z?