DUI DOG - Suche Skafandry - okazja do ponurkowania i wytestowania na mokro w ten weekend - Kankakee, IL

Data: 2010-06-09 00:13:26
Autor: Pszemol
DUI DOG - Suche Skafandry - okazja do ponurkowania i wytestowania na mokro w ten weekend - Kankakee, IL
Informacja dla nurasów mieszkających za Wielką Kałużą:

W nadchodzący weekend Diving Unlimited International organizuje
w Kankakee IL (zalana kopalnia koło Chicago, USA) demo skafandrów
suchych. Za symboliczną opłatą $10-15 (w cenę wliczony jest BBQ lunch!)
będzie można sobie ponurać w ich skafandrach i wypróbować co się
tylko zamarzy w głowie...

Więcej informacji na witrynie:
http://www.dui-online.com/dog_main_haigh.html

Niestety chyba nie będę mógł uczestniczyć bo jadę jutro na delegację
i nie wiem czy przed weekendem się wyrobię, ale jakby ktoś się wybrał
i miał okazje imprezkę zobaczyć to opowiedzcie co i jak było...

Data: 2010-06-10 11:09:51
Autor: Silent Technical Diving
[...]

A tych Państwa, którzy nie wybierają się za wielką wodę, a chcą się przyłączyć
do pierwszego spotkania DOGów w Europie zapraszamy 12 czerwca na Hemmoor. Na
pikniku będzie możliwość przymierzenia i przetestowania każdego skafandra DUI, a
wieczorem BBQ i pieczony prosiak. Każdy przybyły gość, który wcześniej
zarejestruje się na stronie BTS  otrzyma w prezencie plecak BtS Back Pack (część
BtS Modular Back System) Rejestrować można się tu:
http://www.bts-eu.com/index.php?id=143&L=1
Miłej zabawy!

Jacek Wróblewski
Silent Technical Diving
autoryzowany dystrybutor DUI
www.dui-online.pl

Data: 2010-06-10 16:11:04
Autor: Pszemol
"Silent Technical Diving" <dajwerekWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:60b5.00000971.4c10abdfnewsgate.onet.pl...
[...]

A będzie można w tych skafandrach zanurkować czy tylko przymierzyć na sucho?

Data: 2010-06-12 18:49:12
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:hummb7.4mc.0poczta.onet.pl...
[...]

Udało mi się odwiedzić to miejsce dzisiaj - fajnie było...

Ponurkowałem sobie w kamieniołomie w DUI trilaminate TLS350,
z łaszkami pod spodem Polartec Powerstretch 300 + skarpety
tej samej "maści" i odpowiednie buty twarde, też DUI i było git.

Mieliście racje pisząc tutaj że nie powinienem narzekać na suchacze
bo nie jest to skomplikowane tak jak myślałem. W 2007 roku jak
pierwszy raz nurałem z suchaczem było niepotrzebnie ciężko bo
raz że miałem zero doświadczenia w ogóle jako nurek a dwa że
mi źle dobrali suchacza w sklepie - był o wiele za duży... Dziś było
mi fajnie nurkować i zastanawiam się czy sobie takiego nie kupić :-)

Data: 2010-06-14 17:23:35
Autor: wieza blaznow
On 12 Cze, 17:49, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote in message

> [...]

mi źle dobrali suchacza w sklepie - był o wiele za duży... Dziś było
mi fajnie nurkować i zastanawiam się czy sobie takiego nie kupić :-)
BYlo spoko.Trzeba  przyznac ze nawiezli tego towaru :)

Data: 2010-06-14 20:47:49
Autor: Pszemol
"wieza blaznow" <wiezablaznow@gmail.com> wrote in message news:1ae9040b-9089-45d8-9778-f31fc59cda75t10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

No nawieźli... Ale mało było tych większych rozmiarów dla grubasów.
Ja się zmieściłem do XXL :-) ale kumpel już nie, i nie mieli 3XL, dali
mu 4XL to pod wodą wyglądał czasem jak balon jak się nadmuchał :))

W każdym razie kupon jaki dali na darmowe wdzianko pod suchacza
też jest fajny, ale nie wiem czy odegra dużą rolę w decyzji o zakupie ;-)

Wypróbowałeś sobie coś fajnego? Opowiedz w czym nurałeś...

Data: 2010-06-15 14:58:15
Autor: wieza blaznow
On 14 Cze, 19:47, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"wieza blaznow" <wiezablaz...@gmail.com> wrote in message

> [...]

też jest fajny, ale nie wiem czy odegra dużą rolę w decyzji o zakupie ;-)

Wypróbowałeś sobie coś fajnego? Opowiedz w czym nurałeś...

brykalem w cf200 bo o taki mi chodzilo.Tego samego dnia probowalem tez
prywatny clx450.Z kupnem sie troszku spozniles  bi mieli fajny dosc
"deal" do marca.Nie mniej jak bys kupowal idz na Lincol do
underwatersafaris czy jakos tak znajdziesz na google.Obsluga raczej
kiepska bo jak tam bylem jakas baba  probowala mi pomoc  gadajac od
rzeczy nie mnej maja o tyle dobrze ze sklep daje ci znizke  od ceny
sychacza zdaje sie kolejne 10 % i do tego mozesz go wysalc do
Wiscounsin czy gdziekolwiek poza IL i kolejne 10% masz w kielni czy
ile tam nasz gubernator z nas zdziera juz sam nie wiem a nie chce mi
sie  nawet myslec o podatkach :)
A jak jedziesz na DUI  nastepnym razem idz do babkji czy tego grzbieta
na front desk i pogadaj z nim zeby cie wepchnal na liste zanim DUI
zaczyna zapisywac.Wtedy masz pewnosc ze bedziesz nural w swoim
rozmiarze.Wiesz sam ze  to mili ludzie wiec z nimi nigdy nie ma
bolu :)
WYbieram sie nad kaluze w K w sobote i w niedzele ze studentami jakbym
mial byc to do zoba :)

Data: 2010-06-15 17:55:09
Autor: Pszemol
"wieza blaznow" <wiezablaznow@gmail.com> wrote in message news:e386d875-8fef-476b-9db6-20a7139aeb1ey4g2000yqy.googlegroups.com...
Wypróbowałeś sobie coś fajnego? Opowiedz w czym nurałeś...

brykalem w cf200 bo o taki mi chodzilo.
Tego samego dnia probowalem tez prywatny clx450.

I jakie zalety ma cf200 poza tym że tańszy?

Z kupnem sie troszku spozniles  bi mieli fajny dosc
"deal" do marca.

Co mieli?

[...]

Dzięki za tipa... A co myślisz o kupnie używanego TLS350?

[...]

Nic to nie zmieniłoby bo byliśmy pierwsi w kolejce...
Z wstępnych przymiarek dali nam obu XXL, mi się udało bo się
zmieściłem ale kumpel już nie włożył nogawek na jego zgrabne nóżki.
W tym czasie ktoś pobrał już 3XL.

Swoją drogą upierali się że przed 9 nie biorą żadnych rejestracji...

WYbieram sie nad kaluze w K w sobote i w niedzele ze studentami
jakbym mial byc to do zoba :)

Raczej nie w ten weekend - ale do zoba innym razem.

Data: 2010-06-16 11:25:33
Autor: wieza blaznow
On 15 Cze, 15:55, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"wieza blaznow" <wiezablaz...@gmail.com> wrote in message

> brykalem w cf200 bo o taki mi chodzilo.
> Tego samego dnia probowalem tez prywatny clx450.

I jakie zalety ma cf200 poza tym e ta szy?

> Z kupnem sie troszku spozniles  bi mieli fajny dosc
> "deal" do marca.

Co mieli?

> [...]
> Wiscounsin czy gdziekolwiek poza IL i kolejne 10% masz w kielni czy
> ile tam nasz gubernator z nas zdziera juz sam nie wiem a nie chce mi

Dzi ki za tipa... A co my lisz o kupnie u ywanego TLS350?

> [...]
> zaczyna zapisywac.Wtedy masz pewnosc ze bedziesz nural w swoim
> rozmiarze.Wiesz sam ze  to mili ludzie wiec z nimi nigdy nie ma

Nic to nie zmieni oby bo byli my pierwsi w kolejce...
Z wst pnych przymiarek dali nam obu XXL, mi si uda o bo si
zmie ci em ale kumpel ju nie w o y nogawek na jego zgrabne n ki.
W tym czasie kto pobra ju 3XL.

Swoj drog upierali si e przed 9 nie bior adnych rejestracji...

> WYbieram sie nad kaluze w K w sobote i w niedzele ze studentami
> jakbym mial byc to do zoba :)

Raczej nie w ten weekend - ale do zoba innym razem.
Powiem szczerze.Posiadam  viking xtreme i jak dla mnie roznica
pomiedzy np vikingiem a dui tls jest dosc duza.O tyle roznica pomiedzy
viking a cf czy tlx jest poracajaca.Ogolnie-wygoda skafanda. i to
tyle.Wszytsko mi pasi w cf jak i 2 clx.Chodz nurkowalem z drugiej
strony w cf i clx i pewnie blysne ignoracnja ale  roznica dla mie
zadna.Wiec sens wywalenia kliku stowek $ nie ma sensu tylko zeby miec
CF.Ale jak  sie rzeklo-jam ci ignorant...:)|
Co do uzywanego tls.Powiem szczerze  jestem za.Ja sam kupilem na ebay
kupmlowi  dla jego i jego panny dwa suchacze TLS i kumpel do dzis
stawia wodeczke za kazdym razem w ramch podziekowania).
Ja lubie,Ogolnie uwazam ze DUI to zwyczajnie najlepszy sprzet.Moze
troszke over priced ale jednak DUI to DUI.NIe nurkuje technicznie wiec
moge sie myslic ale jak na potrzeby prostego kandydata na DM jakim
jestem  jest to sprzet zupelnie wystarczajacy.Gdybym ja mial okazje za
niezla kase (a jest taka opcja jest-sam wiesz vie ebay badz scubarpo)
kupic tls  badz tez CLX wybralbym tlx.Jest lepszy, odporniejszy, moim
zdaniem wymagajacy  troszke wiecej od  nurla niz TLS nie mniej
zwyczajnie lepszy.A roznica z wtornego ryku w cenie  nie jest tak
wielka zeby mogla powalic.Jak kupowac to  chodzby za 100 baczkow
wiecej ale juz psrzecior.Nie mniej TLS jest bardzo ok i mozna go wyjac
za "smieszna " kase.Ja kupilem brend new za 500$.Z kieszeniami, zip
system.generalnie Full opcje. a wiec jak na DUI to zadna kasa
zwazywaszy na 7 lat gwarancji.
Moj kolega kupil  nowke z DUI za 2700$.CLX 450, 2 kiesznie, zip system
na rekawach, odownienie dla jaszura (sikanko:)plus ocieplacz.To byl
wlasnie ten deal ze dostalawal do 1 kwietnia zdaje sie 770$ free
struff.jako ciekawostke, mialek okazje nurac w WHite dru suit
(fusion).I bylem napalnoy stasznie na ten suchar przyznaje.NIe mniej
po - mina mi opadla.Jedyna rzecz jaka jest ok w tym suchaczu to
zapinanie go.Opcja kiedy zamek idzie w poprzez klatki piersiowej
wydaje mi sie super i w praktyce jest bardxo ok.Szkoda ze DUI tego nie
wprowadzi ale pewnie  to kwestia patentu itp.
Reszta to jedna  wielka sciema.Do  DUI nawet sie nie umywa.A  ty
grubasek jak ja i ty  heheh (wiem bosmy mielki okazje sie widziec
(wygladamy w tym  mniej wiecej jak tlusta baletnica w za duzym
wdzianku hehehe).Za te kase nie warto.Takze TLS jest bardzo ok ale  na
dluzsza mete ja wybralbym clx.Zas CF super ale nie za te kase.To taka
opinia laika wiec nie bierz za bardzo do lba :)
POZDR

DUI DOG - Suche Skafandry - okazja do ponurkowania i wytestowania na mokro w ten weekend - Kankakee, IL