DUI rock boots

Data: 2009-05-22 16:23:28
Autor: Tomek Borkowski
DUI rock boots
Witam, poszukuje tych bucikow w okolicy Głogowa (woj. dolnośląskie), Zielonej Góry, Leszno, ewentualnie Wrocław lub Poznań, Ktos zna namiary na sklepy gdzie je dostane ? Moze ktos zna w przyblizeniu cene ? Dzieki za wszelkie info.

pozdrwiam
Tomek Borkowski
www.nurkowanie.rox.pl

Data: 2009-05-22 23:18:08
Autor: dajwerek
DUI rock boots

sprawdź na www.dui-online.pl

Data: 2009-05-23 18:00:55
Autor: Tomek Borkowski
DUI rock boots

Użytkownik <dajwerek@onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.000012ce.4a171690newsgate.onet.pl...

sprawdź na www.dui-online.pl

dzieki za info ale u Łódź i W-wa, troche daleko od moich terenow. Dlatego szukam blizej.

pozdrawiam
Tomek Borkowski
www.nurkowanie.rox.pl

Data: 2009-05-23 19:36:32
Autor: Włodzimierz Kołacz
DUI rock boots
Użytkownik "Tomek Borkowski" <bora[@]master.pl> napisał w wiadomości news:gv6ch3$4ia$1ns.master.pl...
[...]

Tomek Gratuluję inicjatywy GKN. Tak to bywa z drogą nurkową gdy buraki z OSP którym nie chce się nurkować innym młodym nurkom tego nie umożliwiają. Teraz ponoć jest inaczej ale teraz już Tobie oni są niepotrzebni. Teraz masz swoją ekipę do której mam nadzieję przyjmiesz już niedługo nowego klubowicza jak skończy kurs :-). Pamiętasz że moi absolwenci mają u mnie w Łagowie klamoty nurkowe za fri. Ponieważ wiem, że kupiłeś suchego to wpadnij na jakiegoś nurka to Ci różne sztuczki z nim pokażę abyś opanował go szybko i skutecznie. Buty nie wiem gdzie kupić blisko ale może adres dziurkonurek@o2.pl  pomoże Ci w temacie butów.
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-05-24 14:34:34
Autor: Tomek Borkowski
DUI rock boots

pUżytkownik "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv9cp1$ckp$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

dzieki napewno go wpisze do naszej ekipy :] im nas wiecej tym lepiej .

Pamiętasz że moi absolwenci mają u mnie w Łagowie klamoty
nurkowe za fri. Ponieważ wiem, że kupiłeś suchego to wpadnij na jakiegoś nurka to Ci różne sztuczki z nim pokażę abyś opanował go szybko i skutecznie.

napewno wpadne, narazie czekam jeszcze az mi go przysla bo szyja na wymiar, zanim pwadne musze znalezc gdzies buty bo kupilem osobno, ale dziekuje bardzo za zaproszenie napewno przyjade i z korzystam z nauki.

Buty nie wiem gdzie kupić blisko ale może adres
dziurkonurek@o2.pl  pomoże Ci w temacie butów.
Pozdrawiam Włodek

ok dzieki napisze tam i popytam

pozdrawiam
Tomek Borkowski
www.nurkowanie.rox.pl

Data: 2009-05-26 15:48:12
Autor: adrian01
DUI rock boots
witam zajrzyj na strone www.duifor.me znajdziesz tam cenniki i pełną
rozmairówke zarówno nowych i używanych butów Dui. Mysle ze odległosc w
dzisiejszych czasach nie gra wiekszej roli tak wiec co do ewentualnej przymiarki
butów rowniez znajdziemy jakies rozwiazanie ;)

--

DUI rock boots