Data: 2009-04-24 13:20:44 | |
Autor: andre | |
DUNLOP- przedstawiciel na Polskę ? | |
Witam forumowiczów.
Szukam generalnego przedstawiciela/importera/ kogoś kompetentnego w sprawie opon motocyklowych firmy dunlop. W tamtym roku kupiłem nową oponę DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER Race Replica D209 w Polskim salonie ale zapodziałem od niej paragon, zreszta wydawało mi sie ze paragon się nie przyda. Założyłem oponkę w marcu i po przejechaniu 1500 kilometrów zauważyłem na niej wgłębienie, dotykając palcem czuć że na jakichś 2 centymetrach kwadratowych nie ma gumy, w serwisie oponiarskim powiedziano mi że to wada fabryczna. Teraz sklep wypina się twierdząc ze nie posiadam paragonu a ja zostałem z bezużyteczna kupą gumy za kilka stów. może macie jakiś pomysł do kogo się można odwołać w tej sprawie bo dunlop niby ma swoją stronkę ale kontaktu nie podali. oto fota opony: http://img411.imageshack.us/img411/6696/img0686.jpg od zawsze zwolennik dunlopa... -- |
|
Data: 2009-04-24 15:27:13 | |
Autor: Michaczu | |
DUNLOP- przedstawiciel na Polskę ? | |
andre pisze:
Witam forumowiczów. Firma PowerBike z tego co mi wiadomo jest importerem Dunlopów: http://powerbike.pl/ Pozdrawiam i powodzenia:) |
|
Data: 2009-04-24 15:09:51 | |
Autor: Andrzej bartos | |
DUNLOP- przedstawiciel na Polskę ? | |
Michaczu <michaczu@tlen.pl> napisał(a):
Firma PowerBike z tego co mi wiadomo jest importerem Dunlopów: Dzieki, zadzwonię do nich jutro zobaczymy , aczkolwiek wątpię aby miało to jakiś głębszy odzew. Zastanawiam jak wygląda taka sprawa z punktu praw konsumenckich? w końcu jakieś prawa jako kupujący mamy, ogólnie ciężki temat, dzieki za jakakolwiek pomoc. Pozdrawiam -- |
|
Data: 2009-04-24 17:44:41 | |
Autor: Leszek Karlik | |
DUNLOP- przedstawiciel na Polskę ? | |
On Fri, 24 Apr 2009 15:20:44 +0200, andre <andreas750@nospam.gazeta.pl> wrote:
[...] W tamtym roku kupiłem nową oponę DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER Race Replica D209 w Polskim salonie ale zapodziałem od niej paragon, zreszta wydawało mi sie ze paragon się nie przyda.[...] Teraz sklep wypina się twierdząc ze nie posiadam paragonu a ja zostałem z Nie potrzebujesz paragonu, potrzebujesz dowód zakupu. Jeżeli płaciłeś gotówką to przydałby się świadek ze tam kupowałeś, jeżeli płaciłeś kartą to jesteś praktycznie wygrany, sklep się może wypinać, trzeba pójść do UOKiK i im rura zmięknie. http://www.bankier.pl/wiadomosc/Reklamacja-bez-paragonu-1597627.html Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik |
|
Data: 2009-04-24 18:37:45 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
DUNLOP- przedstawiciel na Polskę ? | |
andre pisze:
Założyłem oponkę w marcu i po przejechaniu 1500 kilometrów zauważyłem na niej Wiesz, w takiej sytuacji nie wiadomo, skąd tę oponę masz - może np. świsnąłeś ze śmietnika firmy ;) Na prawdę nie masz żadnego kwitka? Nie płaciłeś przypadkiem kartą? może macie jakiś pomysł do kogo się można odwołać w tej sprawie bo dunlop niby Możesz molestować przedstawiciela i może Ci wymienią w ramach troski o wizerunek, ale bez dowodu zakupu będą w prawie wysłać Ciebie na drzewo - patrz wyżej. |
|
Data: 2009-04-24 18:38:00 | |
Autor: Andrzej bartos | |
DUNLOP- przedstawiciel na Polskę ? | |
Możesz molestować przedstawiciela i może Ci wymienią w ramach troski o no to jestem w czarnej d... bo płaciłem gotówką, paragonu nie mam i byłem sam (choć świadka można spreparować, ale...) no nic, dzięki za pomoc Panowie, będę próbował coś wskórać u importera. Pozdrawiam! -- |
|
Data: 2009-04-25 09:46:30 | |
Autor: (pj) | |
DUNLOP- przedstawiciel na Polskę ? | |
Andrzej bartos pisze:
no to jestem w czarnej d... bo płaciłem gotówką, paragonu nie mam i byłem sam rób co już zacząłeś - info tu w necie, zdjęcie już pokazałeś, co potwierdza IMHO Twoją wersję, nazwa sprzedawcy, historia przypadku, molestowanie przedstawiciela / producenta, itp Google pamiętają _wszystko_ , może Dunlop'owi nie zależy na takiej opinii? -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-04-25 21:07:25 | |
Autor: BartekGSXF | |
DUNLOP- przedstawiciel na Polskę ? | |
Użytkownik "Andrzej bartos" <andreas750.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gst0u8$35r$1inews.gazeta.pl... CzescMożesz molestować przedstawiciela i może Ci wymienią w ramach troski o A to nie jest przypadkiem tak, ze sklep musi trzymac kopie paragonow? Przeciez paragon drukuje sie w dwoch kopiach, mnie sie kiedys udalo wlasnie na podstawie swiadka i podania dokladnej godziny i wartosci zakupu uzyskac reklamacje. Oczywiscie trzeba bylo szukac na rolce. -- BartekGSXF Ave1,8 EL |