DURNOTA...

Data: 2010-05-21 12:38:37
Autor: Panslavista
DURNOTA...
.... spotęgowana. Jest pełno betoniarek samochodowych i pomp do betonu, stoją
na placach budów i w przedsiebiorstwach budowlanych, nigdzie nie widziałem,
aby zastostowano ten sprzęt do napełniania worów piachem bezpośrednio na
wałach w miejscach zagrożenia. Szybkość działania i skuteczność zależałaby
głownie od dostaw worów i piachu. Do rękawa można linkami przywiązać ludzi
w jakichś szelkach - uprzężach, aby nikt nie utonął - pompa w razie
potrzeby przeniosłaby ich na miejsce pracy lub w momencie zagrożenia po za
ognisko zagrożenia.

Data: 2010-05-21 12:58:16
Autor: Panslavista
DURNOTA...
Panslavista wrote:

[...]

        Wory na piach powinny mieć jedną stronę foliowaną, aby nie przepuszczały
wody, oraz pasy umożliwiające przenoszenie przy pomocy zawiesi. Waga takich
wypełnionych worów mogłaby być rzędu 0,5 do 2 ton, dzięki czemu byłyby
stabilniejsze i nie ulegały naporowi wody.

Data: 2010-05-21 13:07:08
Autor: Panslavista
DURNOTA...
Panslavista wrote:

Panslavista wrote:

[...]

        Wory w miejscach na wałach w których mogłyby zostać jako część wałów dobrze
byłoby wypełniać słabym betonem, ale z przyspieszaczem wiązania.

Data: 2010-05-21 11:17:43
Autor: Marek
DURNOTA...
On 21 Maj, 13:07, Panslavista <prawu...@interia.pl> wrote:
Panslavista wrote:

> [...]
> byłyby stabilniejsze i nie ulegały naporowi wody.

        Wory w miejscach na wałach w których mogłyby zostać jako część wałów dobrze
byłoby wypełniać słabym betonem, ale z przyspieszaczem wiązania..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Firmy, produkujace suche mieszanki dla budownictwa, moga napelniac
worki piaskiem co 2 sekundy( sa nawet o wiele bardziej wydajne linie
produkcyjne) . Transport wywrotka na miejsce chyba tez nie jest
problemem.

Data: 2010-05-21 20:30:45
Autor: Panslavista
DURNOTA...

Panslavista wrote:

> [...]

worki piaskiem co 2 sekundy( sa nawet o wiele bardziej wydajne linie
produkcyjne) . Transport wywrotka na miejsce chyba tez nie jest

Tylko dostawa daleka, zazwyczaj piach jest w kazdej (prawie) gminie.

DURNOTA...