DVB-T 3City

Data: 2010-10-22 16:16:03
Autor: Jacek
DVB-T 3City
Witam,

Panowie, zapodajcie jakieƛ informacje jak z nadawaniem z Chwaszczyna, lub innych miejsc. SiƂa sygnaƂu, gdzie chwytacie jeĆŒeli jest sygnaƂ, co juĆŒ ew. leci itp.

Jacek

Data: 2010-10-22 16:38:21
Autor: Arek.
DVB-T 3City
Panowie, zapodajcie jakie¶ informacje jak z nadawaniem z Chwaszczyna, lub innych miejsc. Siła sygnału, gdzie chwytacie jeżeli jest sygnał, co już ew. leci itp.

tu: http://przelaczenie.eu/?s=kiedyigdzie
podajesz swój kod lub miejscowo¶æ i masz co,gdzie i kiedy

Arek.

Data: 2010-10-22 17:50:47
Autor: Ktos
DVB-T 3City
Dzisiaj działa - w każdym razie teraz (około 17.30)

Data: 2010-10-22 21:39:06
Autor: Kadafi
DVB-T 3City
W dniu 22.10.2010 16:16, Jacek pisze:
Witam,

Panowie, zapodajcie jakieƛ informacje jak z nadawaniem z Chwaszczyna,
lub innych miejsc. SiƂa sygnaƂu, gdzie chwytacie jeĆŒeli jest sygnaƂ, co
juĆŒ ew. leci itp.

Witam

Od 4 dni Ƃapie Kisielice (kanaƂ 46), od dzisiaj Chwaszczyno (kanaƂ 48).
KanaƂy: 1,2,3(od dzisiaj), Kultura (plansza), Historia.
Jakoƛć: Kisielice 9/10, Chwaszczyno 8/10
Antena Telmor ASR 860P25 wycelowana w Navimor (na analogowy TV4, czyli na ĆŒaden z nadajnikĂłw DVB).
Lokalizacja: Trąbki Wielkie

Pozdrawiam
Kadafi

Data: 2010-10-22 22:02:38
Autor: Arek.
DVB-T 3City

MUX3 ruszył w Warszawie

ruszył MUX3 kanał (55) 746,00 MHz
TVP1
TVP2
TVP Info - zamiast Info leci TVP Kultura
TVP Kultura
TVP Historia
odbieram z Raszyna

Arek.

Data: 2010-10-22 22:12:03
Autor: Cavallino
DVB-T 3City
Użytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9sqkt$ps9$1news2.ipartners.pl...

MUX3 ruszył w Warszawie

Co znaczy ruszył, kiedy?
Bo info z dłuuuuug± brod± raczej.

Data: 2010-10-22 22:27:04
Autor: Arek.
DVB-T 3City
Co znaczy ruszył, kiedy?
Bo info z dłuuuuug± brod± raczej.

no nie wiem czy ma aż tak± dług± brodê
do dzisiaj rano nadawał
MUX1
Test TVP1,Test TVP2 i Test TVP Info
MUX2
Polsat,TVN,TV4 i PULS TV

teraz po powrocie z pracy jest
MUX1
Test TVP1,Test TVP2 i Test TVP Info
MUX2
Polsat,TVN,TV4 i PULS TV
doszedł MUX3 tak jak napisałem wyżej

Arek.

Data: 2010-10-22 22:30:21
Autor: Cavallino
DVB-T 3City
Użytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9ss2n$qfv$1news2.ipartners.pl...
[...]

Czyli TVP 1, 2 i 3 nadawane s± równolegle na dwóch muxach?

Data: 2010-10-22 22:35:19
Autor: Arek.
DVB-T 3City
Czyli TVP 1, 2 i 3 nadawane s± równolegle na dwóch muxach?
tak
na kanale 48 lec± testy tych trzech kanałów
na kanale 55 doszedł MUX3 jak opisałem wyżej
na kanale 58 leci MUX2

Arek.

Data: 2010-10-22 22:36:03
Autor: Cavallino
[...]