DVB-T FT-8300 HD PVR

Data: 2009-11-24 23:32:55
Autor: dekoder
DVB-T FT-8300 HD PVR
Witam wszystkich.
Mam tuner FT-8300 HD z funkcją PVR. Daje mi to możliwość nagrywania
programów na zewnętrznym dysku USB.
Problem w tym, że mogę nagranie przenieść i odtwarzać na kompie jednak
ni huhu ... obrabiać !
Potrzebuję wyciąć reklamy, obciąć nadmiar materiału na końcu lub
początku .... nic więcej
może ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat ... będę bardzo dźwięczny ....

Ferguson: http://www.ferguson-digital.eu/pl/download.html?func=select&id=82

dekoder

Data: 2009-11-25 15:26:04
Autor: sat_diver
DVB-T FT-8300 HD PVR
Nastał dzień 2009-11-25 08:32, dekoder donosi, że:
Potrzebuję wyciąć reklamy, obciąć nadmiar materiału na końcu lub
początku .... nic więcej
może ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat ... będę bardzo dźwięczny ....
Zakładam, że pliki to *.TS
Wystarczy:
Darmowy ProjectX: zdemuxuje pliki
Darmowy GUI for DVDauthor: stworzy kompilację DVD
Darmowy ShrinkDVD: pozwoli na wycięcie reklam, etc. i nagranie na DVD.
Lub/I
Darmowy AutoGK: zrobi DiVXa lub XViDa

W razie pytań służę pomocą :)

Data: 2009-11-25 08:41:16
Autor: dekoder
DVB-T FT-8300 HD PVR
On 25 Lis, 15:26, sat_diver <satdi...@satdiver.info> wrote:
Nastał dzień 2009-11-25 08:32, dekoder donosi, że:> Potrzebuję wyciąć reklamy, obciąć nadmiar materiału na końcu lub
> [...]

Darmowy GUI for DVDauthor: stworzy kompilację DVD
Darmowy ShrinkDVD: pozwoli na wycięcie reklam, etc. i nagranie na DVD.

fergoson nagrywa pliki "  *.trp  "
właśnie w tym problem że programy, które wymieniłeś .... nie wczytują
pliku nagranego na wspomnianym fergusonie ...
zresztą zarówno pod linuxem jak i łidofsem XP nie mam problemu z ich
odtwarzaniem.
parametry nagranego video:
rozmiar obrazu 720 x 576, kodek video H.264 / AVC / MPEG-4 AVC /
MPEG-4 part 10 i oczywiście  25 klatek/s
dźwięk ATSC A/52A (AC-3), stereo

w czym problem - wydawałoby się że wszystko jest ok. ale każdy ze
znanych mi programów wyrzuca zawsze jakiś błąd i zatrzymuje pracę
Ferguson pewnie dodaje coś od siebie .... patrz "poranek kojota" :))

dekoder

Data: 2009-11-25 19:25:45
Autor: sat_diver
DVB-T FT-8300 HD PVR
Nastał dzień 2009-11-25 17:41, dekoder donosi, że:
fergoson nagrywa pliki "  *.trp  "
Nie próbowałem tego, ale znalazłem taki hint:
"programem h264ts_cutter zmieniam trp na ts"

Data: 2009-11-25 11:55:54
Autor: dekoder
DVB-T FT-8300 HD PVR
On 25 Lis, 19:25, sat_diver <satdi...@satdiver.info> wrote:
Nastał dzień 2009-11-25 17:41, dekoder donosi, że:> fergoson nagrywa pliki "  *.trp  "

Nie próbowałem tego, ale znalazłem taki hint:
"programem h264ts_cutter zmieniam trp na ts"

przeciągnąłem sobie V111
i w wyniku otrzymuję ..... "could not init. video playback DS-
Error ..." nieokreślony błąd
.... i tak ze wszystkim :((

może podrzucę Ci jakieś parę sekund ... może wtedy będzie łatwiej ...
dostaniesz nobla
dekoder

Data: 2009-11-25 21:16:21
Autor: sat_diver
DVB-T FT-8300 HD PVR
Nastał dzień 2009-11-25 20:55, dekoder donosi, że:
Error ..." nieokreślony błąd
... i tak ze wszystkim :((
Spróbuj sprawdzić jeszcze SUPER © 2009 build 36
http://www.vista.pl/download/1543_super_2008_build_35.html
opis tutaj, w połowie strony:
http://www.vista.pl/porady/736_jak_zamienic_pliki_audio_i_video_na_inny_format_wszystko_za_pomoca_darmowych_programow_.html

Data: 2009-11-25 23:57:41
Autor: dekoder
DVB-T FT-8300 HD PVR
On 25 Lis, 21:16, sat_diver <satdi...@satdiver.info> wrote:
Nastał dzień 2009-11-25 20:55, dekoder donosi, że:> Error ..." nieokreślony błąd
> ... i tak ze wszystkim :((

Spróbuj sprawdzić jeszcze SUPER (c) 2009 build 36http://www.vista.pl/download/1543_super_2008_build_35.html
opis tutaj, w połowie strony:http://www.vista.pl/porady/736_jak_zamienic_pliki_audio_i_video_na_in...

no i nic ....
problem w tym, że każda aplikacja próbuje wykorzystać swój własny
kodek i np. FreeVideo wyrzuca konkretny błąd w bibliotece
avcodec-52.dll
podobnie MediaCoder, z tym że ten rozpoznaje plik *.trp jako kontener
*.TS
kodeki z których korzysta system operacyjny w moim przypadku pod
windowsem - ffdshow video decoder (libavcodec.dll h264) AVC1
pod linuxem jest to bardziej wszechstronna biblioteka
program do cięcia - konwersji musiałby wykorzystywać biblioteki
systemowe a nie swoje - wbudowane

dekoder

Data: 2009-11-28 11:43:22
Autor: dvb-t
DVB-T FT-8300 HD PVR
A wrzuć gdzieś ze 30 sekund takiego nagrania w pliku trp, wtedy
większy zespół nad tym popracuje :)

Data: 2009-11-29 07:34:08
Autor: dekoder
DVB-T FT-8300 HD PVR
dvb-t pisze:
A wrzuć gdzieś ze 30 sekund takiego nagrania w pliku trp, wtedy
większy zespół nad tym popracuje :)

dobry pomysł !!!
proszę: http://d01.megashares.com/dl/bcd087c/Ferguson FT 8300.zip

Data: 2009-11-29 03:53:10
Autor: dvb-t
DVB-T FT-8300 HD PVR
Tak na szybko, bo w szczerym polu (brrr, zimno) na północnym krańcu
woj. Łódzkiego robię pomiary odbioru DVB-T  z Raszyna:
 TS Doctor, www.videohelp.com/tools/TS-Doctor
Najpierw patch file, później można poprawiony otworzyć i przycinać do
woli.
Przynajmniej ten fragment TV4 z Beatką nie sprawił problemów.
Ne wiem czy źródłowy też , ale ten patchowany to h264 ts cutter
powinien brać (większe możliwości przycinania) - sprawdzę wieczorem w
Syrenogrodzie.

Data: 2009-11-29 15:38:56
Autor: dekoder
DVB-T FT-8300 HD PVR
dvb-t pisze:
[...]

witam, dziękuję.
pociągnąłem wersję 1.04 i ... działa !!!
dalej mogę robić cokolwiek, dzięki
a powiedz mi może wiesz co zrobić z tym trialem ??? a może coś free
dekoder

Data: 2009-11-29 08:39:26
Autor: sadownik
DVB-T FT-8300 HD PVR
Aktualnie to freeware, być może autor od pewnej wersji rozwojowej
uzna, że coś sie za soft należy - zobaczymy.
Właśnie sprawdziłem, H264 ts cutter plik przepuszczony przez ts
doctora obrabia bez problemu.

Data: 2009-11-29 08:41:00
Autor: dvb-t
DVB-T FT-8300 HD PVR
Aktualnie to jest freeware.

Data: 2009-11-29 20:05:52
Autor: dekoder
DVB-T FT-8300 HD PVR
dvb-t pisze:
Aktualnie to jest freeware.
pociągnąłem wersję 1.0.4 i .... jest to "Beta tester trial version 29 days left ..." Runs till end of Jan. 2010 - czyli do stycznia .... :(

spróbuję jeszcze 1.0.2
dekoder

Data: 2009-12-04 05:35:09
Autor: dvb-t
DVB-T FT-8300 HD PVR
Jak to zwykle bywa, proste rozwiązania są dostępne po przejściu
okrężnej drogi.
Otwórz H264TS_Cutter, menu tools > convert TRP/REC->TS i dalej własną
trasą.

Data: 2009-11-25 15:34:18
Autor: brum
DVB-T FT-8300 HD PVR
Zakładam, że pliki to *.TS
W razie pytań służę pomocą :)

a czy znasz JEDEN program, ktory otworzy, wyedytuje i zapisze plik ts bez zadnych powiazan z dvd lub divx ?

DVB-T FT-8300 HD PVR