DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ

Data: 2009-10-17 20:41:37
Autor: sensei
DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hbd2kp$i0i$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam!

Próbował ktoś z okolic Karkonoszy złapać
multiplex DVB-T z Żagania?
Z mapki pokrycia opracowaną przez EMITEL'a
wynika że powinien docierać tam sygnał.

http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-zielona-gorajemiolow.jpg

obawiam sie ze ta mapka nie mowi prawdy..

Spróbowałbym bo mieszkam w dobrym miejscu na ok. 500 m.n.p.m.
ale nie mam anteny naziemnej, gdyby ktoś potwierdził to
załatwiłbym sobie jakąś YAGI do testów.

zalatwic mozesz. Ale nie spodziewałbym sie poprawnego odbioru na takiej odleglosci

Data: 2009-10-19 13:23:16
Autor: Ali
DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ
zalatwic mozesz. Ale nie spodziewałbym sie poprawnego odbioru na takiej odleglosci

To jakieś 100km. Jak mieszka tak wysoko i ma odsłoniętą północ to odbierze. Tyle samo jest ze Śremu do Wrocławia i byli tacy co we Wrocławiu Śrem odbierali.
Ale próbując odebrać Wichów np na Śnieżce, mogłyby wystąpić problemy z synchronizacją odbiornika ze względu na emisję SFN i jednoczesny sygnał z Jemiołowa.

Ali

Data: 2009-10-19 14:23:48
Autor: pawell32
Ali pisze:
[...]

1. zmień godzine w  systemie.
2. mam zamiar odebrać z miejscowości na pn od oleśnicy
   sygnał ze Śremu na kierunkowej, zobaczymy czy się uda

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-10-20 09:37:06
Autor:
Ali <alibaba112211@wp.pl> napisał(a):
> [...]

odbierze.
Tyle samo jest ze Śremu do Wrocławia i byli tacy co we Wrocławiu Śrem odbierali.

odbierali ale nie na normalnej antenie...tutaj też trzeba by stosować silne Yagi i może jakieś ekrany na zakłócenia, mapka jest pewnie przeszacowana bo Emitelowi zależy na wykazaniu się dużym zasięgiem a na prawde go nie ma...

--

DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ